Yeahhhhh °×°

846 26 1
                                    

Sabah uyandığımda harry'nin sesi odama kadar geliyordu kalın sesiyle ~Justin bieber~loly~ söylüyordu ne iğrenç bir çocuk bu ya sapıkk tabi plan yaptı zannediyor onun sevinci var ama maleseff şimdi gülsün sonra kızsınnn.....

Dolabıma yaklaşıp içinden mini bir elbise çıkardım bugün harry'den sonra kızlarla okulu asmayı düşünüyorum tabi niall'ıda yanımıza alcaz çünkü bir sonraki planda yardımcım olcakkk çok kötüyümmm

Saçlarımı yaparken kapı çaldı içeri heycanla harry girdi ahh zavallı yazık ya acıyorumm "Hadi çabuk giyin bugün okula seni ben bırakcam" bende inadına giderek "Bugün okula gitmeyi düşünmüyorum" dediğimde bana yaklaşıp "Hayır okula gidicaksin aptall" tamam çok rezil olmak istiyorsun demek "Tamam be özürlü" diyip odamdan çıktım harry'nin kolundan tutup onuda çıkardım bana mal mal bakıp "Ne çekiyon be ben yürümeyi bilmiyom mu" dediğinde yüzüme sinsi gülümsemi yerleştirip lafımı soktum "Makyaj mı yapmak istiyosun " dediğimde suratı morarmaya başlamıştı hemen aşağı inip kendimi koltuğa attım çocuklarda aşağı indi liam yanıma gelip oturdu bende ordan kalkıp tekli koltuğa geçtim çocuklar şaşırmıştı hep bor ağızdan konuştular "Ne oldu niye bozuk atıyon" bende gözlerimi kısıp onlara baktım "Dün beni orda bırakıp gittiniz" dediğimde niall korkuyordu sanırım söylicem zannetti niall'a bakıp "Niall benimle gelirmisin senle ÖZEL birşey konuşcam" dediğimde niall baştan aşağı kızarmıştı çocuklarda arkamızdan OOO diye sesler çıkarıyorlardı herşeyi yanlış anlıyorlar ne mallar ya niall'ın kolundan tutup bahçeye çekiştirdim "Bak niall biz bugün kızlarla eğlenceye gitcez sende gelceksin yoksa.." sözümü yarıda kesip söze karıştı "Ne yoksa gidip söylermisin hee tehdit mi ediyorsun bak kızım zaten harry gibi bir düşmanın varken bende sana düşman olursam " dediğinde ağzım açıkta kalmıştı harry'nin sesiyle ben harry'nin yanına niall'da eve geri döndü...

Harry'nin yanına gittiğimde hala gülüyordu hatta kapımı açmıştı arabaya bindiğimizde justin'in loly şarkısını açıp söylemeye başladı ıyyy anlamı çok iğrenç.....

Sonunda okula gelmiştikk..

Vote +4 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin