Harry ve esmer fıstık yatağımda yatıyorlardı....
Hemen kapıyı çarpıp dışarı çıktım niall da halâ beni kovalamaya çalışıyordu Cole yanıma gelip belimden kavrayınca niall suratını asıp mutfağa geri döndü...
"Lisa senle biraz dışarıya çıkalım mı?" dediğinde gözlerimi kapatıp tuttuğum nefesi dışarı verdim "Tamam" dediğimde Cole eliyle belime daha çok baskı yapıp yanına çekti..........
Dışarı çıktığımızda yorgun kafamı Cole'nin omuzlarına bıraktım ağır ağır yürürken Cole belime daha çok sarılıp "Lisa harry ile aranda birşey varmı " dediğinde sinirlenmiştim Cole'yi ittirip bu sefer ben konuşmaya başladım "Bak gerizekalı anlarmısın bilmiyorum ama ben ve harry ile aramızda birşey yok ve aslada olamaz anlıyormusun " dediğimde Cole gülümseyip ohhh çektii
Ormanın içine yürümeye devam ediyorduk taaki ayağımı taşa çarpıp yere düşene kadar ahhh çok ağrıyordu hemen Cole yanıma gelip "Bir sakarlık yapmazsan olmaz lisa" diyip elini ayakkabının ucuna sürdüğünde cırladımm....
"Ahhh lanet olsun ağrıyor" dediğimde Cole üflüye püflüye beni kucağına aldı kafamı göğsüne koyup kalbini dinlemeye başladım tabi şu romantizmin içine sıçtı "Lisa kalbimle alıp veremediğin ne" dediğinde kahkaha attım Cole'de bana eşlik ediyordu eve yaklaşırken Cole'nin kulağına yaklaşıp "Lütfen direkk senin odana çıkalım" dediğinde pis pis sırıtıyordu al işte gine yanlış anlıyan bir domuz daha hemen kafamı ikiyana sallayıp "Yuhh Cole sadece harry'ler odamın içine etmişler bugün senin odanda kalcam" dediğimde sırıtmayı kesip "Tamam prensesim" dediğinde kendimi iyi hissetmiştim...
İçeri girdiğimizde uyumuş numarası yaptım ve Cole'nin kaslarına kafamı bıraktım birden herkez başımıza toplanıp hep bir ağzızdan konuştular "Lisa'ya ne oldu" diyolardı Cole böyle bir fırsat bulmuş kullanmaz mı "Geziyorduk kucağıma gelmek istedi biraz kucağımda oturdukdan sonra uyuya kalmış" diyip sırıtmaya başladı hiç aldırış etmeden beni odasına çıkarıyordu ki harry önüne geçip "Neden kendi odasına götürmüyorsun" dediğinde Cole sinirli ses tonuyla "Artık benim odamda kalmak istediğini söyledi" diyip sinirle odadan içeri girdik....
Beni yatağın üzerine bırakıp hemen banyoya gidip sargı bezi getirdi o kadar yumuşak parmakları vardı ki ayağıma dokunduğunda ister istemez gülmeye başladım gıdıklanıyorum napimm....
Ayağımı sardıktan sonra Cole'de yanıma uzandı telefonunu alıp flappy bird açtım ben oyunu oynarken Cole bana şaşkın şaşkın bakıyordu "Neden öyle bakıyon" dediğimde Cole'de kikirdeyip "Nasıl bakıyom aşık gibi mi?" dediğinde "Hayır salak gibi" dedim ve ikimizde kahkaha attık biz gülmekten karınlarımızı tutarken içeri....
Vote +5 Yorum +4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanficÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...