[Lady gaga~poker face ile okuyun]
Uyandığımda gereksiz olarak düşündüğüm mutluluk tüm hücrelerime işlemiş ve yüzümü güldürmeyi başarabilyordum. Ne zamandır bua ihtiyacım varmış gibi gülümseyerek etrafa deli gibi gözükmemeye özen göstermeye çalıştım ama sadece çalıştığımı fark ettim. Bugün günlerden plan günü olması beni mutlu ediyor ayrıca yaptığım her işte saçma sapan düşüncelere kaymama engel oluyodu. Kafamın meşgul olması tabiki beni mutlu etmişti. Düşünmem gereken binlerce sorun varmış gibi kafam tesirini göstermemesi için bunu şart bulmuştum.Ellerim telefonu ararken gözlerim kapanmışdı. Telefonu bulmamla gereksiz bir hecan yaşadım doğruydu. Lady Gaga açarak kendimi müziğin eşsiz sesine bırakdım vücudum ritimlere karşılık vericek birşekilde ritim tutarken dudağımın hala gergin olması beni düşündürmeye başlamıştı . Adımlarım beni dolaba doğru itelerken yapabildiğim tekşey takipde kalmakdı .
Dolabıma yaklaşarak çiçekli askılı bluzu üzerime geçirdim , bordo mini eteğimi altıma giydikden sonra üzerimi eteğin içine sokdum , bantlı sandaletlerimi ayağıma takarak parfümümü üzerime sıkdım (multide var !) saçlarımı açıp bordo kepimi taktım , kulaklığımı telefona geçirip müziğın kalanını burdan dinlemeye başladım , bugün kahvaltı etmicem çünkü işleve dökmem gereken bir plan varr ! Koşarak aşağı indim , aşağı indiğimde çocuklar beni süzmeye başladı ama Harry suratıma bakıp "Gine ne halt çeviriyon ?" bakışı attı omuzlarımı silkip dışarı çıktım , önce fotoshop yapan arkadaşımın yanına gittim , Harry' nin fotoğraflarından birini seçip fotoğrafın altına "Dikkat deli saldıra bilir!!" yazıp fotoğraftan 10.000 tane çıktı yapıp her yere asmaya başladıkk , heyy suç ortaklarımı unutmayak popi olmak işe yarıyor , şimdi sıra lunaparka geldi lunaparkın her yerine astık bu plan beni çok yormuşdu eve gittiğimde çocuklar masada yemek yiyiyorlardı .Dikkatlerini üzerime çekmek için adımlarımı hızlandırarak ilerledim."Heyyy bu akşam lunaparka gitmeye ne dersiniz?" dediğimde hepbir ağızdan gelen sesle irkildim "EVETTT" plana devammm....
Plan harika denilcek kadar güzel işliyordu !!!NE KADAR KISA YAZMIŞIM : (
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanficÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...