Bar :)

681 26 2
                                    

(One direction ~ Moments)

Suyun içinde daha fazla durup buruşmamak için sudan çıkdım bornozumu takıp odama geçtim dolabımdan mini sax mavisi bir etek ile üzerine sıfır kol bir beyaz gömlek giydim...

Parfümümü sıkıp aşağı indim kızlarla birlikde bara gitcekdik..

Aşağı inerken gözler bendeydi özelliklede harry'nin gözlerimi devirip "Hadi kızlar biz çıkalım artık" dedikden sonra kapıya yaklaşdım Cole kolumdan tutup "Bende geliyorum" dediğinde hiç hayır demeden kafamı tamam anlamında salladım harry'nin esmer kızı ortalıkda yokdu...

Cole koluma  girdi birlikde arabaya geçdik tam arabayı sürcekken çocuklar cama vurup "Bizde geliyoruz" dediklerinde hiç birşey demedim onlarda arbaya geçip bizi takip etmeye başladılar geldiğimizde Cole kapımı açıp koluma girmek yerine belimi kavrayıp kendine bastırdı içeri girdiğimizde kadınların ve erkeklerin gözleri bende olması gerekirken hepsi harry'e bakıyordu sanırım buraya sık geliyor olamalı...

Benim anlamadığım erkekler neden bu kadar sık bakıyordu...

Sorunlu çocuk işde bar sandalyelerine oturup viski söyledik ben birinci bardağımı bitirmeye çalışıyordum ama harry sekizinci bardağını bitirmişdi Cole zaten kendinden geçmişdi elleri haddi hesabı olmayan yerlerdeydi harry bana sinirli sinirli bakıyordu  ....

Şuanda çok fena midem bulanıyordu hemen lavobaya gittim elimi yüzümü yıkayıp telefonumu elime alıp mesajlara bakdım 58 tane mesaj gelmişdi birinde "Cole'den biraz uzak dursan " yazıyordu kim olduğunu biliyordum heralde arkamı dönmemle birinin bana sarılması bir oldu bu harry'di odun kokusundan belli oluyordu zaten içki kokan ağzıyla konuşmaya çalışıyordu "Lisa senle böyle kalsak olmaz mı" ıyy ne yani yapışık mı hemen harry'i üzerimden ittirdim "Senin kafanın güzel olduğu belli oluyor" dediğimde ağzını yana doğru kaydırıp güldü "Sarhoşken söylenilen herşey doğrudur tıpkı senin niall'ı sarhoş edip planımı öğrendiğin gibi" dediğinde kafaların üstünde yanan o ampül benim kafamın üstündede yanmışdı hemen lavobadan çıkıp Cole'nin yanına oturdum hadi gidelim mi artık dediğimde Cole hiç hayır demeden kafasını evet anlamında salladı......

Bardan çıkdığımız Zayn arabaya yaslanmış sigarasını içiyordu bana uzattığında kafamı hayıranlamında sallayıp arabaya bindim Zayn içki yerine sık sık sigara içiyordu kafası tek dinç olan Zayn olduğu için arabayı Zayn kullancakdı ondan dolayı hepimiz arabaya sığışdık Harry ile Cole'nin ortasında oturuyordum hepsi iğrenç kokuyordu....

Bir zaman sonra Harry ellerini saçlarıma atıp konuşdu sözleriyle birlikde Cole Harry'nin suratın yumruk geçirdi .....

Harry "Bu geceliğine benim olurmusun" dediğinde gerçekden o yumruğu haketmişdi hemen Cole'nin kucağına geçip kollarımı boynuna sardım Harry ise yumruğun eykisiydi sanırım gülmeye hatta kahkaha atmaya başladı sonra gine konuşdu "Benle yatmıyacağını bilseydim bardan bir kaç kız getirirdim" dediğinde bu sözleri midemi bulandırmaya yetmişdi Cole kulağıma yaklaşıp "Benim artık inmem lazım bebeğim" dediğinde ne yani bugün bizde kalmıcakmıydı kucağından kalkıp inmesini bekledim dudağıma sulu bir öpücük bırakıp gitti bende cam kenarında oturduğum için kafamı cama bırakdım bir zaman sonra harry'nin kafası omzuma düşdü...

Harry'e bakdığımda daha demin ki harry yerini bebek harry'e bırakmışdı dudaklarını büzmüş ve sıcakdan terlemiş saçları alnına yapışmışdı....

Yüzünü ellemek istiyorum ama Zayn ve diğer çocuklar bana bakarken bunu yapamıyordum Louis'in sesiyle irkildim "Lisa eğer rahatsız ediyorsa kafasını bana doğru bırak" dediğinde kafamı hayır anlamında sallayıp "Hayır rahatsız olmuyorum" dediğimde harry'nin yüzüne bakdığımda gülüyordu gamzelerinden belli oluyordu zaten sanırım sızmamışdı daha deminden beri beni dinliyordu ..

Vote +7 Yorum +5

[You and I] klibi çok güzel olmuş dime hepsi çokk tatlı her zamanki gibiii ........

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin