Eve doğru yürümeye başladım.Okula giderken araba eve dönerken yürüyüş kendimi zinde hissetmemin bir diğer nedenlerinden kendi kendime konuşa konuşa yolda yürümeye devam ettim. Acaba gerçekten bu salaklar odama fare atarlar mı ? diye düşünürken eve geldiğimi fark ettim.
Kapıya doğru ilerleyip , anahtarımı çantamdan çıkarıp , kapıyı açtım.
İçerden kahkaha sesleri geliyordu , ben içeri girince hepsi susmuştu , acaba planımı konuşuyorlardı.
Bende odama çıktım daha sonra tekrar gülme sesleri gelmeye başladı. İyicene merak ettim , aman banane ya dolabımdan rahat minion'lu pijamalarımı çıkarıp üzerime giydim , ohh be okuldan eve gelince ayrı güzel oluyordu günüm , hele birde günlerden cuma olunca :D telefonumdan (justin bieber-All that matters)
açarak dinlemeye başladım , ' bu çocuğun dansına hastayım' içimdeki sürtük birkez daha seslenmişdi 'sanki halkına sesleniyor gibi olmadı mı Lisa ?' Soruyu göz ardı ederek 1 saat odamda takıldım sonra aşağı indim herkes masaya oturmuştu.Banada ne yazık ki Harry'nin karşısındaki masa kalmıştı. Oflaya oflaya dudaklarımı büzüştürerek gidip masaya oturdum.
Yemeklerimizi yemeye başladık , tabi harry gine rahat durmadı , ayaklarıyla benim oturduğum sandalyeye vurmaya başladı.
Bende tüm gücümü sağ bacağıma toplayıp Harry'nin oturduğu sandalyeye vurduğum gibi Harry sandalyeyle birlikte yere düştü ben ve diğer çocuklar aynı anda kahkaha atmaya başladık.....
Yemekten sonra!!!
Harry bana garip gözlerle bakıyordu sanırım çok sinirlenmişti. EE napim haketti , neyse ki çok uykum geldi , kalkıp odama gittim birden aklıma Harry'nin çocuklara anlattığı fareli plan gelince yatağımı salona toplayıp kendimi koltuğa attım , yarın haftasonu olduğu için hiç uyanmamak üzere devrelerimi kapattım ve o derin uykuu....
HARRY NİN AĞZINDAN
Sonunda uyumuştu , sen görürsün bayan pofuduk çocukları toplayıp "Hadi plan başlasın !"
dedim ve Niall 'a işaret yapıp deniz yatağı getirmesini söyledim , niall deniz yatağını getirdiğinde , Lisa'nın bacaklarından tuttum Liam'da isteksiz bir şekilde omuzlarından tutmuştu.Zayn'de Lisa'nın koca kafasını tuttu , deniz yatağına yatırmıştık ve yavaşca kaldırıp dışarı çıkıp havuza bıraktık , deniz yatağı suda oraya buraya yalpalanırken , biz gülüyorduk sabaha kadar burda kalsında görsün gününü , eğerki odasında kalsaydı , merdivenlerden indirirken uyanırdı.
Odama gidip kendimi yatağa attım , ohh bee intikam dediğin böyle olur güzelim...
Sabah
Harry'den devam
Çocuklarla birlikde gidip Lisaya baktık hala uyuyordu . Yuhh ya bildiğin ayı gibi kış uykusuna yatmıştı , evde kimse yoktu. Hizmetçiler ve yaşlı Clown amca'nın dışında annesi ise işinden dolayı çine gitti.
Plana devam Niall eline aldığı borazanı öttürünce , Lisa uyandığı gibi suya düştü , ne oluyo boğuluyomu o salak...
Sadece beğen :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...