Sulu Şaka

895 31 3
                                    

Harry 'den devam

Carly Jea - Over You ile ↓

Yanlış görmüyorum öyle değil mi ? salak Lisa boğuluyor.

Hızla suya atladım , uzun kulaç atarak  yanına gittim , suyun üzerinde hareketsizce yatıyordu , kucağıma alıp sudan destek alarak ilerledim.

Havuz'dan çıkarmama yardım ettiler , halâ kımıldamıyordu , nefes alıyor mu diye kulağımı burnuna götürdüm.

Oyuna geldiğimi Lisa'nın kulağıma birşeyler fısıldamasıyla anladım.  "Sen kendini çok mu akıllı zannediyorsun ? Oyun yeni başladı ahmak !" diyip beni havuza itti , kıyafetlerim yeniden sırılsıklam oldu sanırım bu kızdan çekiceğim şeyler var!!!

Lisa' nın ağzından devam

Gece yatarken birşeylerin döndüğünün farkındaydım  , hiçbirşeyin bu kadar kolay işlemeyeceğini anlayıca bende uyumamaya karar verdim , bir zaman sonra çocuklar aşağı indi , beni deniz yatağına koyup havuza bırakıp kahkaha atıp gittiler , onlar gittikten sonra hava güzel olduğu için gözlerimi gökyüzüne dikip izlemeye başladım , daha sonra uyumuşum.....

Sabah erken uyanmıştım.
İlk defa planlarını suya düşürcektim ama gerçekden düşürücekdim , planları bendim sonuçda , bir zaman sonra Niall elinde borazanla geldi tek gözümü hafif açıp onları izlemeye başladım. Niall elindeki borazanı öttürünce kendimi bilerek suya bıraktım , boğulma numarası yaptım , bir zaman sonra Harry yanıma gelip beni sudan çıkardı , nefes alıyom mu diye kulağını burnuma getirdi , ne salak çocuk ya birisi cidden boğulsa bu hareketi mi yapcak aptal ama saçları harika kokuyordu Harry 'nin kulağına sesimi kısarak

"Sen kendini çok mu akıllı zannediyorsun ? Oyun yeni başladı ahmak !" diye fısıldadım , Harry 'e vurup havuza ittim , ohh canıma deysin siz görürsünüz ben size neler yapcağım hakkında hiçbir fikriniz yok aptallar...

Üzerimi değiştirmek için odama çıktım , üzerimdeki ıslak pijamaları çıkarıp mini şort ve dar bir rambo atlet giydim , kapı çalınmadan içeri biri girdi.

Kim olduğunu anlamam zaman almadı , gelen tabiki de Harry'di üzerime doğru yürümeye başladı. Yüzünde piçimsi bir gülümseme vardı....

Hızla bileğimden kavrıyarak , duvarla kendi arasına alıp kollarıyla kaçmamam için duvara ellerini koydu , ben ne olduğunu anlamaya çalışırken dudaklarını kulağıma deydirip ."Bak kızım seni halletmemi istemiyorsan bana bulaşma yoksa ....." kestirip gitmişti halletmek mi ? o ne iğrenç bir tabirdi orospumuyum piç kurusu  sen bu gece ne olcağını bilmiyorsun bay kaçık  kıyamet kopucakk...

Sadece beğen :(((

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin