THİS İS US

239 17 6
                                    

Lafı ağzının içinde geveliyerek gözlerini bana bakmamak için başka yerlerde gezdirmeye başladı  "Daha uzun bir şey giyemezmiydin " dediğinde  bende gözlerimi Harry'nin suratının hatlarında gezdirip lafa devam ettim "Ne giydiğim seni ilgilendirmez" derken sesim biraz yüksek çıkmışdı sıkdığı bileğimi bırakıp elini belime götürdü......

"Ne demek ilgilendirmez" derken elleri dahada aşşağı kaymışdı, ağzından çıkan viski kokusu beni kendimden geçirip , sarhoş yaparken birdaha iki ruhluluk duygusunu yaşamamak için  iki elimide göğsüne koyup ittirdim ....

Sesimi  ayarlıyamdan Harry'nin taklidini yapdım "Seni anlamıyorum Lisa anlamakda istemiyorum... bu söz sana herşeyi hatırlatır neden ilgilendirmediğinide açıkca belirtir . " diyip hızla mutfakdan çıkdım ve odama geçdim peşimden geliyordu nefesini boynumda hissedebiliyordum...

Odaya geldiğimde tabağımı masaya bırakıp karşısına dikildim verceği cevabı adranelin tetikleyen kalbimle bekliyordum elini yüzünde gezdirip saçlarına geçirdi "Tamam belki söylemiş olabilirim ama halâ sevgilimsin ve benimsin..." ellerim göğüslerimin altında birleştirip kafamı anlamsızca salladım

"Sevgilin değilim ve seninde değilim" diyip kolundan tutup kapıya doğru ittirdim bir erkek olarak yapdığı kasları sergilemeye başladı ....

Ben Harry'i kapıya itelerken Harry ise kaslı kollarıyla kollarımdan tutup duvara salladı ellerim duvara yapışırken kafamın çarpmaması için kafamı öne çekdirdim iki elini duvara yaslayıp beni ortasına aldı gözlerini vücudumda sabitleyip "Senin olmam için bekâretini benim almammı gerekliydi" dediğinde bu sözü karşısında dona kalmışdım gözlerimi kaçırıp kızarmamak için başka şeyler düşünmeye çalışdım ama olmadı Harry konuşmasına devam ederken ben ise halâ gözlerimi kaçırmaya çalışdım

doğruya beni bakire olmayan bir sürtük olarak görüyordu....

Kollarının arasından sıyrılıp kapıya yaklaşdım "Bekâretimi değil kalbimi alman yeterli olurdu zaten Hazza" diyip odadan çıkmak için hamle yaptım ama Harry'nin elleri gine beni yakalamışdı....

Aramızda hic olmayan mesafeyide kapatıp ellerini t-shirtümden içeri geçirdi sıcak elleri soğuk vücudumla buluşunca ister istemez bedenimde titremeye yol açmışdı....

Ellerini tutup t-shirtümden uzaklaştırdım hep aynı şeyi yapıyordu önce bağrıyor sonra hicbirşey olmamış gibi benden striptizci gibi etrafında dolanmamı istiyordu...

Kollarından tutup gözlerinin en içindeki koyu noktalara odaklandım "Artık seni istemiyorum" diyip ağlamamak için dişlerimi sıkmaya başladım dişlerimden çıkan sesler beni korkuturken Harry'nin siyah noktaları birden büyümüşdü neden böyle birşey dediğim hakkında hic bir fikrim yokkkk....

Beynim kafamı terk etmek için kendine çukur kazarken Harry ellerini kalçalarımın üzerinde iki yana sabitleyerek sıkmaya başladı "Son kez söylüyorum Lisa eminmisin??" dediğinde dudaklarımı ıslatıp cevap vermek için ellerimle suratımı karıştırdım....

VOTE +12 YORUM +6

Kısa oldu biliyom ama 5 dk telden yazdım ayrıca yarın milyonlarca sınavım var arkadaşlar :(( Acıyın bana .....

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin