Bay STYLES Bayan Edwards

289 25 5
                                    

Şaşkın bir ifadeyle gözlerimi ovuşturdum Cole'nin gözlerinden akan yaşlar kafamı ıslatırken yerimde doğrulup ayağa kalkdım Cole bileğimi kavrayıp gözlerinden akan yaşları elinin tersiyle sildi silinen yerler artık yaşlar yerine kızarmışdı....

Gözlerimi kırpıştırarak "Senin burda ne işin var ?" dediğimde bir yandanda nefes almaya çalışıyordum Cole'nin akmayan göz yaşları tekrar akmaya başladı...

Dudaklarımı ıslatıp ellerini tuttum " Şisst lütfen ağlama " dediğimde bir yandanda dişlerimi birbirine vurup bende ağlamamak için kendimi sıkmaya başladım....

Cole elini belime indirip kafasını göğsüme bırakdı ellerimle saçlarına masaj yaparak konuşmaya başladım "Peki burda ne arıyorsun?" dediğimde kafasını hiç göğsümden kaldırmadan gözlerini bana dikdi "Seni takip ettim" dediğinde ister istemez biraz telaşlandım neden beni takip etsin ki....

Gözlerimi iyice irileşdirip dudaklarımı büzerek "Neden bu gereksinimi duydun" dediğimde tekrar kafasını eski halinde çevirdi yüzüme bakmadan "Senden ayrılma fikri beni öldürdü Lisa " dediğinde Harry'de hiç hissetmediğim duyguyu hissettim kendimi övülmeye değer bir kız gibi görmeye başladım...

Bu duygular beni deli ederken bir yandanda bana yaklaşmakda olan dudaklara bakarak kafamı geriye ittirdim .....

Cole benden ayrılarak ellerini saçlarına geçirdi anlamsızca hareket ederek "Böyle yapmak zorundamısın" dediğinde ellerimi havaya kaldırıp kafamı önüme eğdim "Nasıl??" dediğimde Cole bana doğru yaklaşıp aramızda fazla olmayan mesafeyi kapatıp gözlerini gözlerime dikdi "Nasıl mı hep aynı davranıyorsun Lisa bir sıcak bir soğuk birisin,bir uzak bir yakın davranıyorsun ,seni anlıyamıyorum bu duyguların aklımı karıştırıyor" dediğinde şaşkın ifademi gizliyemedim "Ne tüm bunları ben mi yapıyorum hah sen kandine bak asıl daha dün benden ayrılmak isterken bugün bana daha yakın davranıp özür diliyorsun asıl anlaşılmayan kişi sensin!" diye bağırdığımda kendimi kaybetmiş gibi davranıyordum doğrulduğum yere tekrar çömelip ellerimi dizlerimin üzerinde gezdirmeye başladım...

Cole'de benim karşımda çömelip ellerini dizlerime bırakdı gözleriyle vücudumu süzerken bir yandanda ellerini bacaklarımdan yanaklarıma çıkardı ellerini ensemde birleşdirip kafalarımızı birleştirmeye başladı aramızdaki mesafeyi kapatıp dudaklarını dudaklarıma sürttü öpmek için dudaklarımı araladığımda arkamdan Harry'nin sesini duydum " Hemen ondan uzak durrr!!"......

Vote +12 Yorum +5

Hola yorumda yapın neyse bay bay

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin