Birden yerimde doğrulmaya çalıştım yatağa doğru yaklaşıp "Ya o sevgilin benim kızımdan uzak durur yada onun yaptıklarının aynısını ben sana yaparım" dedi bende hemen cevabı yapıştırdım "Benim sevgilim senin kızını öpmedi senin kızın benim sevgilimi öptü sen az geldin heralde" diyip bir ohh çektim harry bana yaklaşıp ellerini saçıma götürüp saçımı çekti "Ben ona yetiyorum fazla bile geliyorum senin sevgilinin yarık dudaklarına gerek yok" diyip göz kırpıp çıktı hayvan saçlarımın kökleri ağırmıştı öküz gibi çekiyor piç ne olcak...
Tekrar uyumaya çalışırken bu sefer Cole odaya girip beni kucağına alıp aşağı indirdi ve koltuğa bıraktı ayaklarımı kucağına koyup üzerime bir tabak bıraktı heh ne beklersin ki biftek felan mı erkek işte makarna yapıp üzerine ketcapla kalp yapmış çakma bir gülümseme yollayıp makarnaya gömüldüm niall'a baktığımda sanırım 3.tabağını yiyordu nasıl bu kadar yesede zayıf kalabiliyor anlamıyorum...
Heh piç ile piç kurusu aşağı iniyorlardı bizim yanımıza gelip tabağıma baktılar harry ötmeye başladı "Ooo yemek yapmışlar" dediğinde bende gine dayanamayıp "Evet sevgilim yapmış" dediğimde harry suratını asmıştı bu çocuğa anlam veremiyorum...
Cole'ye baktığımda dudaklarrını büzüp öpücükler gönderiyordu.
Canım çok sıkılmıştı Cole'ye beni odama çıkarmasını istedim beni yukarı çıkarıp yatağımın üzerine bırakto bende romanımı alıp kaldığım sayfadan devam ettim romanımın adı THE LOVE çok romantik dime ......
Kitapda şu paragraf çok dikkatimi çekmişti...
Eğer ki aşıksan kıskanır hatta kızarsın.....
Eğer ki sevmiyorsan umursamaz uğraşmazsın...
Bu sözlerin ikiside beni çağrıştırıyorlar ama asla ve asla o salağa aşık felan olamam yok canımm....
Şuanda kendimden çok fena korkuyorum ya ben harry'i seviyorsam hayır düşüncesi bile iğrenç ıyyy...
Hem ben harry ile birlikde olamam ki çünkü onun sevgilisi var diyordum ki gine iç sesim söze karıştı "Ortadan kaldır o zaman" yok canım saçmalama lisa sen ezik değilsin bebeğimmm...
Hemen ayağımdaki sargıyı çıkardım biraz üzeeine basa biliyordum hemen lavobaya gidip duşa girdim heryer vanilya kokuyorduuu...
Biraz daha burda kalırsam vücudum yaşlıların cildine döncek parmak uçlarım dönmüştü zatenn...
Hemen banyodan çıkıp üzerime bugs bunny'li uzun kollu pijamamı geçirdim yatağın içine girdiğimde odadan içeri hiç ummadığım insan girdi harry'nin sevgilisi yanıma gelip yatağa oturdu ben kıza şaşkınca bakarken " Bak güzelim benim olandan uzak dur" diyip çıkmıştı bu ne ya bu odaya kafası esen girip bana fırça kayıp gidiyor tamam siz kaşındınız siz eski lisa'yı istiyorsunuz bende onu geri getircem ama önce eve dönmeliyiz....
VOTE +6 YORUM +5
SİZE 1D'DEN.....
Harry Styles :"Geçenlerde bir kedi çizdim ve Liam neden bir zürafa çizdiğimi sordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...