Heyyycannnnlı

843 24 5
                                    

(Selena gomez~tell me something ile okuyun)

Bir kaç kız toplayıp okula gittik bu güvenlik bir işe yaramıyor oturmuş barcelona-realmadrid maçını izliyordu...

Hiç ses yapmadan okulun içine girip sınıfıma çıktık ohaa bir tek benim sınıfıma değil bütün sınıflara yazmış hayvan hepsini temizledim asıl planı ben başlatcam....

Elimde kalan harry'nin deli yazan fotoğraflarını okulun heryerine yapıştırdım yazık ya yaptığı bütün planların içine sıçmıştım yaşasın kötülük...

İşim bittikten sonra hiçbirşey olmadan okuldan ayrıldık hemen eve gidip üzerime birşeyler geçirdim..

Tam yatağıma yatıcakken niall içeri girdi sarhoş halinden eser yoktu ayılmıştı ama sinirliydi yanıma gelip derin bir nefes alıp nefesini yüzüme geri verdi "Ssen benim sarhoşluğumdan faydalandın " tamam böyle diyince kulağa kötü geliyor ama rezil olamazdım "Niall rezil olmam seni üzmezmiydi " dediğimde yüzünü buruşturdu "Tamam kötü olurdum ama neyse sakın benim söylediğimi söyleme o bana seni seviyorum diyen 4. kişi" nee yani bunlar birbirlerine seni seviyorum mu diyiyor...

Niall kapıyı yavaşca kapatıp gitti artık niall'dan koz almıştım bunu kullanmalıyım....

Harry yarın benim yüz şeklimi gôrmek için okula götürür ama rezil olan ben değil o olur evettt bu gidişatı sevdimmm....

Vote +3 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin