Moments :))

514 28 5
                                    

Arkamı döndüğümde Harry elindeki makası oynatıp dişlerini gıcırdatıyordu "Saçına nasıl bir şekil vermemi istersin bayan" dediğinde gözlerimi kapatıp küfür etmeye başladım "Eğer öyle birşey yaparsan seni mahvederim" dediğimde bu sefer Harry sesli kahkaha atıp "Lisa yapma bebeğim sadece ufak bir saç parçası alcam " dediğinde bir yandanda saçımı çekiyordu canım acıdığı için ufak bir çığlık attım Harry eliyle ağzımı kapatıp "Şist sessiz ol" dediğinde bu sefer elini ısırdım daha deminki çığlığımı biri duymuş olucakki odaya girdi . ..............

Lanet olsun bu Cole'ydi onun burda ne işi var Harry beni bırakıp Cole'nin üzerine yürüdü "Ne arıyon lan  burda" dediğinde Cole kahkaha atıp Harry'e yaklaşdı "Sevgilimin evine gelirken sana mı sorcam hem esmer sürtüğün seni bekliyor" dediğinde gözlerim şişen balıkların gözleri gibi açılmışdı......

Harry Cole'nin omzuna çarparak aşağı indi ama onun bu saatte burda ne işi var ki saat daha 04:01'di gerçi Cole'nin de burda ne işi vardı üstelik bu saatte Cole'ye yaklaşıp kollarımı boynuna sardım "Neden geldin" derken fısıldamışdım bu ses tonum beni bile tahrik ediyordu :)))

Cole dudaklarını ıslatıp kollarını belime doladı "Seni özledim" dediğinde şımarık sırıtışımla "Bende seni özledim" dediğimde birden iç sesim mideme tekme atmaya başladı Heyy aptal sen bu çocuğu kullancaksın aşık olmucaksın Cole sadece senin oyuncağın asıl aşkın aşağıda sürtükle kötü şeyler yapıyor.

Diyordu sanırım Harry'den bahsediyordu ....

Cole birden beni ittirip "O marulun odasında ne işin vardı" derken Harry'nin odasından çıkıyorduk....

Bende Cole'ye öpücük atıp "Bilirsin işde planlar felan" dediğimde ellerini saçlarının arasında dolandırıp "Plan felan anlamam Lisa o maruldan uzak durcaksın yoksa..." derken sözünü bitirmeden içeri Harry girip söze devam etti "Yoksa ne olur hee "

Vote +9 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin