Şuanda ölmek istiyorum elindeki kamerayı açıp sınıfa seslendi bende kendimi sıranın altına gömmeye çalışıyordum "Heyy bunu izlemelisiniz " derken yüzünde piçimsi sırıtışı vardı....
Herkez dört gözle video'yu izlerken Cole birden ayaklanıp kolumdan tutup beni'de ayağa kaldırdı "Heyy millet aslında olay şöyle oldu " dedikden sonra Harry ağzı açık Cole'yi izlemeye başladı bende Cole'yi izliyordum yada tüm sınıf desem daha mantıklı heralde "Ben Lisa ile odada sohbet ediyorduk elimde Lisa'nın kamerası vardı Harry birden içeri girince bende başka biri zannedip saklandım...
Bir zaman sonra elimdeki kamerayla olanları kaydetmeye başladım Harry bebek gibi ağlayıp Lisa'ya oyuncak ayısının kaybolduğunu söyleyip sarıldı bende bay Harry Styles'ı sevmediğim için rezil etmek amacıyla bu video'yu kaydetdim tabi Harry bunu duyunca bazı yerleri kesip Lisa'nın Harry'i sevdiğini zannetmelerini istedi yani bu kadar aslında Lisa Harry'den nefret eder:)"
diyip yerine oturdu ben daha demin olanların şokunu atlatmak için Cole'nin dudaklarına yapışdım...
Cole'den ayrıldığımda Harry işaret parmağını sallıyarak "Siz bittiniz " diyip sınıfdan çıkdı sınıf Harry'e gülerken ben ise daha demin Cole'nin uydurduğu yalanın mantığını bulmaya çalışıyordum ....
Havalı havalı içeri giren Harry'nin gazını almışlar gibi sınıfdan çıkdı ....
Öğretmen gözleriyle yerinize işareti yapdıkdan sonra ikimizde yerimize geri döndük şuanda Cole'ye o kadar çok tşk ediyorum ki beni bir beladan kurtardı....
Cole'ye bakdığımda suratı asık bir şekilde beni izliyordu kulağına yaklaşıp fısıldadım "Ne oldu birşeyin mi var??" dediğimde Cole ellerini gözlerine götürüp ovuşturdu "Ben sana neden bu kadar deli gibi aşık oldum anlamıyorum daha önce hiç bir kızı bu kadar önemsememişdim Lisa sana neden bu kadar aşığım bilmoyorum sen Harry denen marulla yan yana gelince çıldırıyorum senden tek bir isteğim var ya benle ol yada benden uzak dur !!"
dedikden sonra kızaran gözleri yaşlarıyla dolmuşdu daha fazla kendini tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı başını göğsüme bırakdığında bende ellerimi saçlarında gezdirip "İlk defa benim için ağlayan bir erkek var Cole ilk defa sen "
dediğimde yüzünü bana çevirdi tamam Cole ile birlikde olurdum ama asla Harry ile uğraşmakdan vazgeçmem hatta ikimiz bir olursak sanırım daha güçlü olurum....
Vote +8 Yorum +5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanficÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...