"Az önce konuşduklarımızdan kimseye bahsetme" dediğinde arabanın içinde Harry'e doğru dönüp gôzlerimi devirdim "Senin hakkında konuşmaya çok meraklı değilim" dedikden sonra hızla arabadan inip eve doğru yürüdüm çocuklar oturdukları yerden birbirlerine mesaj atıp gülüyorlardı......
Hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim kendimi yatağa atıp dün yarım bırakdığım planı bugün tamamlamak için uygun saati düşündüm saat 03:10 gibi bu işi bitirmeliydim bugün canımı çok sıkdın bay Styles ......
Ayağa kalkıp birşeyler atıştırmak için aşağı indim mutfağa girdiğimde Niall ağzına birşeyler tıkıştırıyordu....
Ağzı dolu bir şekilde konuşunca midem bulandı "Lisa bunu kesin yemelisin" derken jambonun üzerine dökdüğü hardal onun üzerine koyduğu çıtır cips'i gösterdi ....
Gerçekden görüntüsü bile midemi bulandırıyordu bu çocuk bunları nasıl yiyor anlamıyorum....
Ağzındakileri bitirdikden sonra yanıma gelip elini omzuma attı arkasına sakladığı sandavich'i ağzıma tıkarak "Bunun tadına bak" dediginde suanda resmen boguluyordum ben Niall'ı ittirirken Niall ağzıma daha çok baskı yapıyordu.....
Liam yanımıza gelip Niall'ın kolundan tuttu onu üzerimden çekip "Yuh Niall kızı boğuyordun o senin kadar yemek yemiyor rahat bırak kızı" dediğinde Niall dudaklarını büzüp "B-ben özür dilerim" dediğinde ben halâ ağzımdaki yemeği bitirmeye çalışıyordum....
Ağzımdaki yemeği bitirdiğimde Liam bana gülüyordu Neden gülüyorsun bakışı attığımda Liam dudaklarını yalayıp "Niall sana çok iyi bakıyor " dediğinde gözlerimi devirip televizyon izlemek için odaya geçdim Harry koltuğa yayılmış
Korku Kapanını izliyordu .....
Bu çocuk tam bir satanist bu iğrenç filmi nasıl izliyor gerçi benim izlediğim Çaki'ninde bundan aşağı kalır yanı yokdu.....
Boş olan diğer koltuğa geçip yattım filmi izlerken midem bulanıyordu ve aklıma Niall'ın ağzıma tepdiği sandavich geldikce ıyyyy.......
Ben filmi izlerken Harry beni izliyordu bu durumdan çok rahatsız oldum hemen ayaklanıp odama çıkdım bir ağız tadıyla film izletmedi ya..
Üzerime pijamalarımı geçirip yatağa uzandım zamanın geçmesi için telefonumdaki Subway Surfers oynamaya başladım burda zıplayan çocuk gerçek karakder olsaydı sanırım onunla evlenirdim....
Zamanı öldürdükden sonra planı harekete geçirme vaktiydi yerimden kalkıp Harry'nin odasına doğru yürüdüm elimde makas yokdu zaten Harry'nin odasında yatağın altına bırakmışdım....
Odaya girdiğimde Harry geçenki gibi uyuyordu makası almak için eğildiğimde makas yerine bir kağıt parçası vardı kağıdı elime alıp okudum "Sen beni salak mı zannettin" yazıyordu ve birinin saçımdan tutup beni çekmesiyle inledim.....
Vote +9 Yorum +5
Önceki bölümü kısa yazdığım için bunu erken attım =¶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...