Derken beni kendine çekmişdi "Lisa isterse benimle olur isterse olmaz bu seni ilgilendirmez anlıyormusun Lisa karar verebilecek yaşta" dedikden sonra kolunu belime sarıp kendine yapıştırdı Cole kolumdan tutup Harry'nin kollarından beni kendine çekdi bu sefer Harry gözlerini kısıp odanın kapısını çarparak odadan çıkdı.........
Cole , Harry gittikden sonra ellerini kalçalarımın üzerinde birleştirip "Bu çocuğun sana dokunmasından hoşlanmıyorum" dediğinde gözlerimi devirip elinden kurtuldum üzerimdekileri çıkarıp yatağın içine girdim "Artık uyumam lazım Cole sen git sonra okulda konuşuruz" dediğimde Cole elini pantolonuna götürüp düğmelerini açıp yatağa girdi hemen yatağımda doğrulup yorganla vücudumu kapattım "Ne yani burda mı kalcan " dediğimde yatağa yayılıp benide çekerek yatırdı kolunu belime sarıp "Evet şimdi susda uyuyalım" dediğinde kımıldamaya başladım biri beni böyle tutarsa uyuyamam ki Cole'yi ittirdim "Ya ben böyle uyuyamam ki" dediğimde Cole kafasını boynuma gömüp "Off bir rahat dur alışsan iyi olur hemde lütfen susta uyuyalım" dediğinde gine konuşmaya başladım "Alışsan derken ne demek istiyorsun" dediğimde bu sefer Cole iç çekip beni kendine daha çok bastırdı "Sık sık böyle uyucaz" dediğinde ağzım açık kalmışdı "Hayır öyle birşey olmuyacak "dediğimde Cole yerinde doğrulup bana bakdı "Ne demek olmuyacak biz sevgiliyiz farkındaysan" dediğinde bu sefer bende yatakda doğrulup "Sevgililer böyle uyumak zorunda değiller" dediğimde yatakdan kalkıp pantolonunu geri giydi sinirle odadan çıkıp gitti...
Cole gittikden sonra odaya tekrar biri girdi bu sefer Harry gelmişdi bitkin ve yorgun gözüküyordu "Neden geldin" dediğimde bu sefer Harry yatağımın başına oturup gözlerini bana dikdi "Benden uzak durcakmısın Lisa " dediğinde gözlerimi başka yere kaçırdım Harry elini boynuma götürdü Harry'den uzaklaşıp "Harry beni rahat bırak uyumam gerek " dediğimde bu sefer Harry elini boynumdan çekip kendi saçlarına geçirdi "Neden böyle davranıyorsun" derken sesi boğuk çıkmışdı bende gözlerimi devirip sesimi yükselterek "Nasıl davranıyormuşum" dediğimde bu sefer sesi kısık ve boğuk çıkmışdı "Soğuk davranıyorsun Lisa" dediğinde kahkaha atıp "Öpmemi felan mı istoyorsun Harry eğer böyle şeyler istiyorsan baştan bunları unut " dediğimde Harry kafasını önüne eğip "Hayır ben sadece banada biraz ilgi gösterebilirsin mesela" dediğinde bende ufak bir kahkaha atıp "Sana ilgi mi sen birşey mi içtin Harry saçma sapan konuşuyorsun sana ilgiyi sadece oynuyacağım oyunlarla göstereceğim" dedigimde Harry gözlerini irileştirip gamzelerini göstercek gülümseme attı "Oyunlarını merakla bekliyorum" dedikden sonra göz kırpıp odadan çıkdı........
Vote +9 Yorum +5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
Hayran KurguÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...