Sinsi Planlar

945 29 5
                                    

Odama çıkıp okul için kıyafet ararken aklıma gine o sinsi planlarım'dan biri gelmişti.

İçimden bittiklerine dair birkaç sözcük fısıldarken  dolap'da  ne  giyeceğim konusundaki kıyafeti bulmuştum(Salaş bir bluz,pembe salaş şort bluzu şortun içine sokdum,üzerime gökyüzü deseni verilmiş nebula şişesinden gelen anımsama verilen bir ceket aldım fermuarını açık bırakdım, şeritli kolyeyi boynuma geçirdim , zımba desenli bilekliği bileğime geçirdim ve ayağıma beyaz konverslerimi giydirerek süslerimi tamamlıyarak deri çantamı omzuma geçirdim saçlarımı tepede salaş bir topuz yaptım ve hafif hatta yok denilcek bir makyaj yaptım MULTİDE VAR  :)

Lily allen - air ballon ile ↓

Bugün neşem yerindeydi . İntikam almıştım ama birde savaş başlatmıştım , gerçekten bu salaklarla iyi eğlencektim , odamın kapısına doğru yaklaştım.

Biri fısıldayarak konuşuyordu bu kesinlikle harry 'di kalın sesini kim duysa tanıyabilirdi. Heycanlı , heycanlı  birşeyler anlatıyordu.

Harry"Bakın şimdi !"diyerek çocukların dikkatini üzerime çekdim. "Size planı anlatıyorum , Lisa bize bir savaş başlattı , savaşa savaşla karşılık vercez !"

Heyy malll  burda anlatılır mı ? Tamda odamın önünde , bende Harry'i bir anlık akıllı zannetmişdim tam salak çıkdı. Sessizce bende konuşmaya kulak misafiri oldum ve dinlemeye başladım....

Harry"Çocuklar , akşam odasına fare atcaz , sonrada kapıyı kitlicez , bize bulaşmak neymiş görsün !"

Tamam! ıyyy fareden hem korkarım , hemde nefret ederim....

Harry'nin ağzından !!

Çocuklara plan anlatmıyorum , asıl plan şimdi başlıyor , bilerek Lisa'nın odasının önünde konuşma yapıyorduk , bizi dinlediğine eminim , onun odasına fare atacağımızı söyledim , ama aslında öyle birşey yapmıcaz.

Bunun yedi kat daha kötüsü  bir plan düşünün , mahvoldun Lise sen diye içimden geçirirken , çocuklarla odalarımıza dağıldık , Lisa'nın sesi odama kadar geliyordu.

Sanırım bugün çok neşeliydi ama yarın bu kadar neşeli olcağını düşünmüyorum...

Lisa'nın ağzından ''''

Herkes odasına çekilmişti.Bende şarkı söylüyerek aşağı iniyordum.(Britgit mendler~Hurricane söylüyor) Dışarı çıkmadan kapının yanındaki aynada kendime bakıp gülüyordum.

Bugün çok mutluydum ama fareden dolayı hala içimde bir korku vardı.

Okula doğru yol alcakdım ki , içimdeki huzursuzluk tüm bedenimi hakimiyet altına aldı. Yürümeyi devredışı bırakarak , arabayla gitmeye karar verdim , yolcu koltuğuna kurularak James amcaya "Hadi beni okula uçur." Diyerek kıkırdadım. James amcada bana eşlik ederek fısıltıyla konuşdu "Peki güzellik."demişdi. Ufak tebessüm ile önüme dönerek kısa yolculuğun tadını çıkarttım.

Gine aptal dersler vardı bende en arkada uyurdum ve planım için daha kötü detaylar düşünürüm en arka sıraya geçip kafamı sıraya gömdüm ve yatış o yatış......

Ohhh sonunda okul haftası bitmişti , yarın okul yoktu , evde uyuma yada sinsi plan için hazırlık günü diyebiliriz.......

Düşünceler kafamı tırmalarken , fare sözcüğüde içimi kemiriyordu.

Sadece beğen :(((

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin