WHAT :¶

196 17 5
                                    

Yerleştirdiği bukleler ona inat suratına düşerek gıdıklanmasına neden oluyordu....

Bu sefer eline aldığı buklelerimi kafasından çıkardığı tel tokalarla sabitliyerek gülmeye başladı......

Ellerini saçlarımdan çekip gülücükler saçarken çıkardığım o ufak çukurlarda gezdirmeye başladım....

Ellerini suratıma bastırarak gezdiriyordu her türlü varlıkdan yumuşak olan elleri huylanmama sebebiyet verirken bir yandanda kalbimin ritmini bozuyordu.....

Dudaklarını ıslatıp her zaman yaptığı aptal bakışları bana göndermeye başlamışdı üzerinden kalkmam için yalvarıyor gibi bir hali vardı...

Romantik sessizliğimizi bozup konuşmaya başladık "Üzerimden ne zaman kalkmayı düşünüyorsun acaba" dediğinde ister istemez yamuk yamuk gülmeye başladım "İstediğimi ne zaman verirsen" verdiğim cevap karşısında utançlıkdan kızaran yanakları bir kez daha kazandığımın ifadesiydi.....

LİSA'DAN DEWAM ;))

Harry'nin bana verdiği cevap karşısında kızaran yanaklarımı kapatmaya çalışarak altından kurtulmaya çalıştım .....

Ahh bu kadar ağır olmak zorunda mı toparladığım bütün güçle Harry'i yatakdan aşşağı iteledim Harry'i itelememle aşşağı düşüp poposunu ovuşturması bir oldu ......

Ben Harry'e gülerken hızla düştüğü yerden kalkıp bağırmaya başladı "Çocuk gibi davranmayı kes" derken tükürükleri suratıma saçılmışdı yatağın üzerinde oturup dalga geçer bir vaziyette gülmeye başladım ses tonumu ayarlıyamadan konuşmaya başlamışdım "Ahh çok haklısın ben lanet olası bir çocuğum" dediğimde Harry birazdaha yaklaşıp ellerini cebine attı pantolonunu aşşağı doğru ittirerek baksırının gözükmesine neden oldu ......

Daha önce hiç duymadığım ses tonuyla bana tepki veriyordu "Ahmak gibi davranmaya devam edicek misin?" dediğinde kaşlarımı havaya kaldırarak sorusunu cevapladım "Neden şikâyetçi misin?" dediğimde lafımın arkasında durarak bende ayaklandım "Tamam sanırım devam ediceksin ben seni yormucam derdini duvarlara anlat" diyip kapıya yaklaşdı böyle gidemezdi bende sesimi daha fazla yükselterek konuştum "Sorun sensin dert değill" diye bağırmışdım vücudunu hiç döndürmeden kafasını çevirdi "Benle olan sorunun ne olduğunu çok merak ettim doğrusu " diyip tekrar yatağa doğru yaklaşmaya başladı..

Elimi önümde birleştirip ortaya saçma bir fikir attım "Yaşıma göre bana fazla yakın davranıyorsun" dedidimde Harry ellerini birbirine vurarak alkış yaptı "Geçen hafta bir bakire olmadığını idda ediyordun bayan ne olduda sana bu kadar yakın davrandığımdan söz ediyorsun seninle arkadaş gibi mi olmamı istiyorsun anlamıyorum seni " derken işaret parmağıyla kafasını gösterdi ......

Vote +10 Yorum +5

Hah işleri bozan ben miyim Lisa mı söyleyin bakalım ((((beni suçlamayın hee :¶ ))))

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin