LİSA'DAN DEVAM ♡
Göründüğünden daha fazla ağır olan Niall'ı yavaş ve hasarsız bir şekilde yatağıma bırakdım gözlerini birbirine birleştirmiş uğultulu bir şekilde ağlıyordu..
Dudağından akan kan teninde kurumuş olucak ki pürüzsüz cildi kanın kuru lekesiyle iz bırakmışdı odadan çıkarak Harry'nin odasına ilerledim onunla konuşma gibi bir niyetim yok sadece pansuman dolabı Harry'nin odasındaki banyoda adımlarımı hızlandırarak odaya girdim bomboş oda ve dağınık olan yatakdan başka hiçbirşey dikkatimi çekmeyi becerememişdi banyoya girerek gerekli malzemeleri topladım tam odadan çıkmaya yeltenirken odaya girmeye gelen Harry ile çarpışmam bir oldu elimdeki malzemeler yere düşmediği için sevinmişdim karşımda öylece dikilen Harry'nin hareket etmesini bekliyordum sağ tarafa yönelerek ufak köşeden çıkmaya karar verdim ama bunu uygulayamadan Harry konuşmaya başladı "Özür dilerim en başta anlatmalıydım " demişdi cevap vermek yerine susmayı tercih ettim Harry cevap vermiyeceğimi anlayınca konuşmasına devam etti "Pekâla sanırım bir şey söylemiceksin" diyerek geçmem için önümü açtı tam aksini yaparak karşısına geçtim ve tüm cesaretimi topluyarak "Herşey bitti Harry , her zaman ki gibi GEÇ KALDIN" diyerek odada çıkdım akan göz yaşlarım bir süreliğine çeşmeyi kapattı derken yeniden akmaya başladı..
Dudaklarımı ıslatarak göz yaşlarımdan kurtuldum hızla odama girerek ağır adımlarla yatağımda yatan Niall'a doğru ilerlemeye başladım sanırım uyuya kalmışdı dudakları sağ tarafa doğru düşen çığ misali yana yatmışdı birbirine giren kirpikleri ve yediği dayaktan ötürü havaya kalkmış tel tel olan saçları çok hoş gözüküyordu..
Gözlerimi kırpıştırarak mikrop kırıcı suyu pamuğa dökdüm ufak darbelerle dudağına dokundurmaya başladım pamuğu dudağına deydirdikce uykusunda sertce inliyordu bir zaman sonra temizlenen dudağı hafif kızarmaya başlamışdı elimdeki kanlı pamuğu çöpe atmak için aşağı mutfağa doğru ilerlemeye başladım..
Harry'nin o güzel ağzından devamm ♥
Ellerimi saçlarıma geçirdim bir süre odada kaldıkdan sonra aşağı indim televizyonun karşısındaki koltuğa kurularak boş gözlerle etrafı izlemeye başlamışdım ki ağır adımlarla mutfağa doğru ilerleyen Lisa'yı görünce gözlerimi irileştirerek özenle onu seyretmeye başladım elindeki kanlı pamukları çöpe atarak 20 dk dır içerde oturan Louis'in yanına oturdu Louis Lisayı güldürmeye çalışıyordu daha fazla sessiz kalmaya dayanamayarak konuşdu "Hastamız yaşıcak mı güzel hemşire" demesiyle Lisa'nın sırıtması bir oldu "Umarım yaşar " diyerek bana sert ve imalı bir bakış attı..
İçimden herne kadar küfür etsemde Niall'a yaptıklarım beni içten içe mahvediyordu
daha fazla yalnız kalmaya dayanamayarak yanlarına oturdum benim oturmamla Lisa'nın ayaklanması bir oldu hızla kolunu kavrıyarak kendime doğru yönlendirdim "Lütfen Lisa böyle yapma" dedim ben lafımı bitirir bitirmez Lisa konuşmaya başladı "Sana bitti dediğimi hatırlıyorum H-a-r-r-y" dediğinde seslice yutkunarak zaman kaybetmeden dudaklarına yapışdım ben herne kadar öpmek için ısrar etsemde Lisa'nın tepki vermemesi beni deli etmişdi dudaklarından ayrılarak gözlerina bakdım sakince konuşmamı bekliyor gibiydi "Ne hissettin" dememle Lisa'nın gülerek cevap vermesi bir oldu ama bu gülme aşşağılamadan başka bir şey değildi "Ne mi hissettim ilk defa biri beni öptüğünde deli gibi midem bulandı ne hissettim biliyormusun iğrenç bir pazarlama şirketinde pazarlanmak için bekleyen sürtük gibi bir daha bana dokunma ve en kısa zamanda evden defolup git Harry ! " demesiyle tuttuğum göz yaşlarımı bir hışımla salmaya başladım ..
Evden gitmek mi hayır Lisa gitmicem sen benimsin ! SADECE BENİM ! Aklıma gelen anlık bir fikirle az önce yaşananları unutarak gülmeye başladım evet bu harika ağlamamalıyım Lisa'ya karşı direnmeliyim güçlü bir kız olmasına rağmen içindeki ufak çocuğu dışarı çıkarmalıyım ...
YORUM VE VOTE SİZE KALMIŞ AKLIMA GÜZEL FİKİRLER GELDİKCE YENİ BÖLÜMLER ATCAM TABİ VOTE VE YORUM OLMAZSA MALESEF HE BU ARADA YENİ HİKÂYELERİMEDE BAKSANIZA SECRET HOŞUNUZA GİDEBİLİR :)
Fuck You Bitch BURAKK ŞEY BUNU O İSTEDİ O KENDİNİ BİLİYOR :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...