SECRET :D

610 25 5
                                    

Sen görürsün gorilla....

Bu sefer Harry'e ben yaklaşmışdım "Bu sana ne kazandırcak" dediğimde ağzını yana doğru kaydırarak "Benim fantazi anlayışım bu ve senden hemen şu üzerindekilerden kurtulup bunu giymeni istiyorum" derken elinde duran t-shirt'ü sallamaya başladı .....

Hızla elinden t-shirt'ü çekip banyoya doğru ilerliyordum ki Harry'nin kolumu tutup beni kendine doğru çekmesiyle yerimde çakılı kaldım....

Şuan da bizi gören öpüşüyor sanırdı heralde Harry'nin omuzlarından desdek alıp ittim Harry gözlerini devirip saçlarını geriye doğru ittirdi "Karşımda giyinceksin" dediğinde şuanda tam olarak bir işkencenin ortasındaydım kendi kendime söylenerek "Senin ben fantazini varya..." dediğimde Harry kamerayı havaya kaldırıp "Birşey mi dedin tatlım" dediğinde gözlerimi devirdim...

Üzerimdeki t-shirt'ün eteklerinden tuttum Harry hiç gözünü kırpmadan beni izliyordu şuanda kendimi striptizci gibi hissediyordum...

Yavaş yavaş t-shirt'ü çıkardığımda Harry hiç zaman kaybetmeden yanımda bitti şuanda altımda mini bir şort üzerimde ise sadece südyenimle duruyordum Harry ise sadece vücuduma bakıp kahkaha atmışdı "Tanrım sakın bana utanıyorum deme yanakların kızarmış" dediğinde hemen Harry'nin t-shirt'nü üzerime geçircekdim ki gine o aptal kahkahasını atıp "Çok acele ediyorsun" diyip ellerini belimde birleşdirmişdi şuanda kendimi ahmak gibi hissettiğime bahse varım .....

Elleri vücudumdaydı...

İçimdeki huysuz kız gine çenesini açmışdı "Üzülme Lisa Harry'den alıcağın intikamı düşün" diyordu aslında bu sözler kendimi biraz olsun iyi hissettirmeye yaramışdı...

Harry'e bakdığımda yüzüme bakmak yerine vücuduma bakmayı tercih ediyordu yada göğüslerime desem daha doğru olur sanırım.....

Harry gine çenesini açmışdı "Artık giyebilirsin ama daha bitmedi :))" dediğinde aklımdan acaba bunun daha kötüsü olabilir mi diye düşünürken hemen t-shirt'ü üzerime geçirdim Harry bana bakıp bir kez daha kahkaha attı "Üzerindeki yazı woooww" dediğinde gözlerini ovuşturup "Gözlerim kamaşdı Lisa" dediğinde hah deyip gözlerimi tekrar devirdim....

Harry gine aramızdaki mesafeyi kapatıp "Şortunu istiyorum Lisa" dediğinde ağzım açık bir şekilde Harry'e bakıyordum...

Gerçekden şortu çıkarcağımımı zannediyor eğer öyleyse tam bir ahmak ....

Elindeki kamerayı sallayıp gözleriyle şortumu işaret etti..

Hadi ama sanırım ahmak olan o değil benim ....

Kendime lanetler okuyarak titreyen ellerimi şortumun düğmesine götürdüm...

Düğmeleri açtığımda şort bacaklardan aşağı sıyrıldı...

Çok iyi ya şuanda bir sapığın önünde yarı çıplak duruyorum..

Harry gözlerini irileştirip yaklaşdı ellerini bu sefer belim yerine kalçalarımın üzerine koydu "İnsanın eline bir fırsat birkere geçer ya kullanmalıdır yada sözünü almalıdır" dediğinde neyden bahsettiğini anlamamışdım taaki gözleriyle vücudumu taciz edene kadar...

Vote +8 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin