'_' Züper yavv

846 27 4
                                    

(One direction~dont forget belong ile okuyun)

Okula geldiğimizde harry arabayı durdurup benden önce inip arabanın kapısını açtı hala şarkı söylüyor ya okula doğru yürürken harry'de benimle birlikte sınıfa kadar çıkmak istediğini söyledi hiç hayır demeden teklifini kabul ettim o suratı görmek istiyordum ama bir sorun vardı benim astığım resimler yoktu nne oldu onlara harry beni kolumdan tutup bahçeye çıkardı "Sen beni salak mı zannettin kızım niall benim kardeşim bunu unutma " dedikten sonra kolumu bırakıp gitti bende kendi kendime söylenerek sınıfa çıktım bunu niall'a ödetcem....

İkiye tek bir savaş var nasıl ama gidip hemen ispitlemişmiydi aptal civ civ sen görürsün delirtcem seni maymunlar....

Ben bunları düşünürken kızlar yanıma gelip "Heyy lisa bugün okulu asıcaktık" dediklerinde hiçbirşey demeden sınıfdan çıktım kızlar arkamdan geliyorlardı acil plan lazım acıtcak bir şey can yakıcak, hemde heycanlandırıcakk....

Kızlarla birlikte bir kafeye gidip oturdukk benim kafamda planlar gezerken kızlar latte söylemişlerdi yudum yudum latteleri içerken "Kızlar acil plan lazım " dediğimde kızların hepsi bana bakıp bir ağızdan "Kıvırcık olan için mi yoksa sarışın olan için mi ?? " dediklerinde gülümseyip "Her ikisi içinde can yakıcak birşey lazım" dediğimde kızlar sinsi sinsi bana bakarak bir ağızdan "Dağ evi " dediklerinde kalbim heycanlı heycanlı atmaya başladı doğruya ben dağ evini unutmuşum harika "Kızlar yarın hazır olun 5 maymunla dağ evine kalmaya gitcez okulu boşverin parayı bastırınca susuyorlar " dediğimde bu teklife kimse hayır demez okuldan nefret edenler derneği olarak hiç...

Kızların yanından ayrılıp eve geldim çocular viski şişesiyle doğruluk cesaretlik oynuyorlardı bende hemen odama çıkıp üzerimdekieri çıkarıp pijamalarımı giydim ohhh be rahatlık odamın kapısı çalınca yerimde sıçradım gelen niall'dı arkasından çocuklarda içeri girdi niall dudaklarını ıslatıp konuşmaya başladı "Bak lisa şeyy hani biz oyun oynuyoruz ya heh işte ben cesaretlik dedim çocuklarda dedi ki şeyy lisayı öp! " nee off be şaka mı yapıyorlar..

Vote +4 Yorum +3

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin