Z pohľadu mami Allyson.
Keď som prišla domov, ihneď som zavítala do kuchyne, kde som stretla Melindu. Umývala riad a spokojne si niečo potichu spievala až dovtedy kým som ju nevyrušila.
„- Nevidela si Allys?“ Opýtala som sa jej, otočila sa ku mne a zamyslela sa.
„- Asi pre hodinou sa mi ponúkla, že pôjde do marketu na rohu niečo kúpiť, ale už by mala byť doma.“
„- Pôjdem sa za ňou pozrieť do jej izby, potrebujem jej niečo povedať.“
Odložila som si kabelku a prešla cez schodisko do uličky, kde mala izbu ona a Robin. Jemne som zaklopala na dvere ale nikto mi neodpovedal, tak som pomaličky otvorila dvere, no na moje prekvapenie v izbe nikto nebol. Posteľ bola ustlaná, kabelka a jej veci boli tu. Bolo mi to čudné, ak by niekam išla určite by mi to povedala, či sa zase rozhodla navštíviť jej otca? Cítila som ako sa mi začali triasť ruky, bála som sa o ňu. Prešla som celú izbu a ešte raz zakričala Allyson, či náhodou nie je v sprche, ale nikto sa mi neozval. Zrýchleným krokom som bežala do pracovne k Joshovi.
„- Josh, Allyson nie jed oma.“ Oznámila som mu.
„- Upokoj sa, možno je na záhrade, poď pôjdeme sa tam pozrieť.“
Zobral ma za ruku a spolu sme prehľadali v tme celú záhradu ale ani tam nebola.
„- Myslíš že išla za Billom?“ Hovorím Joshovi.
„- Ak by tam išla vzala by si kabelku alebo niečo, a myslím, že ti sľúbila, že to už nespraví, nemýlim sa?“ Pozrel na mňa, v jeho očiach som tak isto zazrela strach.
„- Možno je s kamoškami, zavolám jej.“ Hovorím si a v duchu ukľudňujem samú seba.
..
Vzala som do ruky mobil a vytočila jej číslo. Zazvonilo to raz, dva krát .. ale nič. Preplo ma to na záznamník, lebo mi to zrušila. Bolo mi to divné, prečo by mi Allyson zrušila, čakala som 5 minút, či sa neozve, ale nič. Tak som jej zavolala ešte raz no tentokrát mi záznamník odpovedal len „- Toto číslo neexistuje.“ Zľakla som sa!
„- Josh! Josh! Jej číslo neexistuje!“ Skríkla som.
„Nech si z nás nerobí srandu.“ Povedal a vzal do rúk mobil a skúšal sa jej dovolať, no počul to isté čo aj ja.
„- Čo ak sa jej niečo stalo? Bojím sa o ňu!“ Slzy som mala na krajíčku, je takmer dospelá, myslím si, že vie čo robí, no nato aby si polámala sim kartu z mobilu mala až dosť rozumu.
„- Ideme za Billom, snáď je tam.“
Melinde som povedala aby Robina z domu nepúšťala a spolu s Joshom sme sa natrepali do auta a ponáhľali sa k Billovi.
..
Josh ani nestihol zaparkovať auto a už sa z neho vystupovala, ihneď som začala búchať na dvere a otvoril mi samozrejme Billy v čistej pohodičke s pivom v ruke.
„- Je u teba Allyson?“ Ihneď som na neho zvrieskla. Tvárou mu prebehol čudný pocit.
„- Nie je, prečo ?!“ Chytila som sa za hlavu a z oči mi vyhŕkli slzy. Zlomila sa moja materinská láska, moje dieťa je niekde preč a ja sa o ňu tak bezmocne bojím. Pribehol ku mne Josh, vzal ma na ruky a odniesol do kresla k Billovi.
„- Tu máš trochu čistej vody, a teraz mi vysvetlite prečo tu hľadáte Allyson.“ Povedal vážnejším hlasom. Ja som mu nevládala nič vysvetľovať, Josh mu povedal všetko čo sme doteraz robili a ja som len bezvládne sedela v kresle a po dúškoch odpíjala z pohára trochu čistej vody.
„- Kedy išla do toho marketu?“ Opítal sa ma Billy.
„- Už to budú asi 2 hodinky, no doma má kabelku a vlastne všetko okrem mobilu, na ktorom je nedostupná, pretože jej číslo vraj neexistuje.
„- Ešte raz jej zavolám.“ Povedal a začal vytáčať jej číslo. No po tom ako hodil s mobilom o zem mi došlo, že sa dozvedel to isté čo aj ja.
„- Jej číslo neexistuje!“ Povedal nervózne.
„- Možno len žartuje, je v takých rokoch, že je to dosť možné.“ Povedal Josh.
„ Nie ! Ona nežartuje! Dobre vie, že ak by sa jej niečo stalo neuniesol by som to. Číslo by si sama nezrušila.“ Povedal Billy, ja som sa len nečinne prizerala.
„- Čo budeme robiť?“ Nakoniec som sa opýtala.
„- Na polícii musíš byť aspoň 1 deň nezvestná, vysmejú ťa ak tam prídeme, musíme ju hľadať niekde inde ..“ Povedal Billy.
Potom mi to doplo.
„- Možno Belly by vedela, kde je.“ Toľko čo som to dopovedala sme sa pozbierali a zase išli Londýnom až k našim susedom. Už z vonku sme počuli hlasnú hudbu, bolo nám jasné, že tam majú párty, ale či sme chceli alebo nie museli sme ju prerušiť. Vtrhli sme tam a ako prvá k nám vybehla Bella.
„- Čo sa to tu robí ?“ Opýtala sa nás.
„- Prosím ťa, Bella. Nevieš kde je naša Allyson, hľadali sme ju všade neozýva sa nám, dokonca ani nedvíhal mobil. Prosím ťa ako matka, nevidela si ju?“ Prosím tam pre ňou, ako posledný bezdomovec. Na jej tvári pozorujem ako jej skamenel pohľad, celá sa rozklepala. Nechápala som prečo.
„- Allyson neprišla domov?“ Povedala mi.
„- No ak tu bola, tak sa doma ešte neukázala
Z POHĽADU BELLY.
Keď nám na párty vtrhla banda rodičov Allyson myslela som, že ich ihneď vyhodím. No keď mi jej mama oznámila, že sa doma neukázala, zľakla som sa. Dnes sme si ju pred školou riadne podali, čo ak to ma niečo s tým spoločné? Nechcem byť ešte z niečoho obvinená, rozhodla som sa pohľadať Noaha, že im s hľadaním Allys pomôžeme. Odišla som od nich a ukončili binec, ktorý dnes u nás vládol. Všetci sa začali rozchádzať, až neskôr ku mne pribehol Noah.
„- Prečo sa to už skončilo?“ Pýtal sa ma.
„- Ty debil ! Allyson sa stratila! Nemôžu ju nájsť, vraj jej číslo neexistuje. Vonku sú jej rodičia, do riti čo budeme robiť?! Nervózne som na neho kričala.
„- Čože Allyson?! Ale to nie je možné, videl som ju v markete, keď som niečo kupoval na párty.“
„- Tak to povedz jej rodičom nie sme, tam sú!“ dgla som do neho.
„- Poď so mnou!“ Chytil ma za ruku a ťahal k ním.
„- Nebola tu?“ Ešte raz sa ma opýtala jej mama. Allyson jej asi nepovedala, čo sme jej celý čas robili, prišlo mi to ľúto, myslela som si, že je žalobaba. Aj Noah celkom zmäkol, keď sa to dozvedel, možno ju naozaj ľúbi a len to celý čas zakrýval.
„- Noah mi teraz povedal, že videl Allyson v markete, keď išiel sem, takže je nažive.“ Povedala som.
„- To vieme aj my, že tam bola, ale domov sa už nevrátila. Vážne neviete kde by mohla byť?“ Spolu s Noahom sme sa na seba pozreli a pokrútili hlavou, že nevieme.
„- Bože Josh, čo ak sa jej niečo stalo?!“ Rozrevala sa jej mama, no neviem prečo začalo mi jej byť ľúto. Allyson možno nebola taká, akú nám ju Noah opísal.
„- Noah ! Poď sem!“ Strhla som ho a odišla s ním tak aby nás nepočuli.
„- Čo budeme robiť?! Kričala som.
„- Veď pokoj, ešte sa nič nedeje.“ Pokojne hovoril.
„- Ako, že sa nič nedeje?! Si neuvedomuješ, že ak sa jej niečo stalo budeme zato zodpovední my?! My sme ju mlátili a osočovali v škole, každý to dosvedčí. Chápeš máme motív a všetko a ešte si sa priznal, že si ju videl posledný, bože rozmýšľaj!“ Hučala som do neho. Ostal ako obarený celý čas na mňa pozeral akoby rozmýšľal.
Z POHĽADU NOAHA
Bella mi teraz vyhučala hádam všetko, mal som pocit akoby to chcela hodiť na mňa. No došlo mi, že za to všetko môžem práve ja. Povedal som všetkým veci, ktoré vôbec neboli pravdou a robil jej napriek len pre, že ma neľúbila a ja ju áno.
Tak mi treba ! Som debil! Ale čo ak sa jej vážne niečo stalo? Tak isto som sa o ňu bál, a viac som sa bál polície, ak by to začala vyšetrovať. Všetci by sme z toho mohli mať riadne problém a samozrejme zase kvôli mne, lebo som si musel dokázať, že mám poriadne veľké ego !Páčila sa časť? :-)
BẠN ĐANG ĐỌC
Boy from the past (Niall Horan) I. séria
FanfictionAllyson Blue je obyčajné dievča, ktoré žije spolu s otcom v malom Írskom mestečku Mullingard. Príbeh sa odohráva v čase keď má 17 rokov a ešte nie je pripravená dospieť. V tej najnevhodnejšej chvíli jej však do života vstúpi chalan z jej minulosti...