„Takto sa už v živote nenazveš ! A keby som to vedel ..“ Povedal.
„Keby si to vedel, tak sem za mnou ani nechodíš.“
„To, že si mi to povedala pre mňa strašne veľa znamená. Už neplač, poď sem ku mne.“ Pritiahol si ma k sebe a objal ma.
„Alebo ti to vadí, ak áno povedz mi to, neurazím sa.“ Milo hovorí a hladká ma po ruke.
„Nie, nevadí. Naozaj som nečakala , že to takto zoberieš.“ Pousmial sa.
„Snáď by som nebol hlupák a neodsúdil ťa za niečo , za čo nemôžeš.“
..
„Môžem sa ťa niečo opýtať?“ Hovorím.
„Ty všetko.“
„Cítiš ku mne niečo?“ Videla som, že ho táto otázka trošku vyviedla z miery, nevedel čo má na to povedať, ale ja som jeho odpoveď potrebovala poznať.
„Povedzme, že ťa beriem ako strašne dobrú kamošku, hmm ?“
„Takže som pre teba niečo ako chalani?“
„Nieeee, s chalanmi ťa porovnávať nebudem, si taká osobitná kategória.“
„Tak fajn, som rada ty pre mňa znamenáš presne to isté.“
Ešte viac som sa k nemu pritúlila a tento krát som si naozaj užívala jeho objatie.
Niall
Dnes sa má stretnúť môj finančný zástupca s riaditeľom ústavu, kde je Amanda a dohodnúť všetky potrebné veci o jej liečbe a tak. Ja na to už nemám čas, ostal som tu len kvôli Paulovi a aby som sa uistil, že je naozaj už všetko vyriešené. Už od rána som bol hlavnou témou, no našťastie to Paul zariadil tak, že sa všetko vysvetlilo, niektoré veci nepovedal napríklad ako to, že liečbu budem financovať ja a vlastne je dobre, že to nikto iný nevie. Keď som si bol konečne všetkým istý a pripravený na to, že o hodinku letím naspäť domov, rozlúčil som sa s chalanmi, no nie na dlho. Dožadoval som sa ich návštevy na svadbe mojej mami. Všetci mi sľúbili, že prídu teda okrem Louisa, ktorý už je v Mullingarde.
Cestou v lietadle som premýšľal ako to všetko rýchlo zbehlo. Už je piatok, potom ma napadlo, že už na budúcu sobotu je svadba. Ani by som tomu neveril, už len týždeň a ja s Ally budeme nevlastný súrodenci. Veľmi som sa z toho netešil, pretože ďalšie prplačky v našom vzťahu som nepotreboval, teraz určite budú riešiť to, že sme nevlastný súrodenci a podobné veci .. No na druhej strane som sa tešil, na to ako budeme svedkovia s Ally. Všetko som si predstavoval do jediného detailu a už teraz som vedel, že to bude jeden z najkrajších dní v mojom živote.
Allyson
Dnes prišli Maure šaty na svadbu, potom si spomenula, že ja žiadne ešte nemám. No dohoda o tom, že pôjdeme nakupovať spolu s Niallom platila a tak som sa dnes sústredila len na jednu vec. Večer má mať naša tanečná skupina tréning, kde som po dlhšej dobe mala ísť aj ja. Už od rána som sa na to strašne tešila, odpočítala som hádam minúty do toho kedy konečne odídem z domu. Pred odchodom som si zbalila do tašky moje cvičky, ktoré som si odložila na krajské kolo súťaže, kde som sa však nedostala, vodu a všetko potrebné. Cestou som v sebe cítila neopísateľný pocit, akoby som tam išla po prvý krát, presne takto som sa vtedy cítila. Nevedela som, čo sa stane. Či ma príjmu ostatní členovia, lebo všetko nezáležalo len na slečne Marphovej.
Pred vstupom do športovej haly, kde bol tréning som zastala a rozmýšľala nad tým čo teraz idem urobiť. Bola som tak rozrušená, že som si ani nevšimla ako okolo mňa prešiel niekto neznámi, babu ktorú som dosiaľ ešte v živote nevidela.
ESTÁS LEYENDO
Boy from the past (Niall Horan) I. séria
FanficAllyson Blue je obyčajné dievča, ktoré žije spolu s otcom v malom Írskom mestečku Mullingard. Príbeh sa odohráva v čase keď má 17 rokov a ešte nie je pripravená dospieť. V tej najnevhodnejšej chvíli jej však do života vstúpi chalan z jej minulosti...