Neskôr sme sa všetci pustili do varenia, ktoré dopadlo nad mieru spokojnosti. Každý z nás pridal do receptu svoju obľúbenú surovinu a vznikol z toho úžasný nový recept, na ktorý si Niall chce nechať patent. V noci sme boli už všetci unavení, tak sme si sadli pred telku a prepínali z programu na program až kým sme nenatrafili na normálny film, pri ktorom sme zjedli 4 kopy popcornu.
O Pol noci sme sa ale všetci zhodli na tom, že pôjdeme spať. My s Niallom sme to mali jednoduché, spoločná posteľ nám nevadila, no horšie to bolo s Miou a Louisom. Gauč sa dal roztiahnuť, no či by na ňom aj obaja vydržali bolo otázne, ale v tomto prípade ma to nezaujímalo. Bola som šťastná, že našu prvú krízu sme mali za sebou a najhoršie čo bolo boli len slzy, žiadny krik, nariekanie .. teraz mi bolo fajn, aj keď som neustále myslela nato čo sa deje u nás. Ocko musel byť z toho na nervy, Maura určite tiež .. a keď si predstavím, že zajtra a ďalšie dni bude chodiť k nám domov mama s Joshom a Kate, tak to bude zabijak. Babka s dedkom ich nemajú veľmi v láske, kvôli tomu čo mama spravila, no v každom prípade som veľmi zvedavá ako sa to vyvinie.
„Ideme už hore, nie?“ Opýtal sa ma Niall.
„Myslím, že hey.“ Snažila som sa postaviť s dlahou na nohe.
„Počkaj pomôžem ti.“ Podal mi ruku a tak mi vzal barle.
„Všetko v poriadku?“ Strachoval sa o mňa.
„Môžeme ísť.“ Nemotorne som sa vyťarbala s jeho pomocou po schodoch.
„Bol si v tej izbe na konci uličky?“ Zvedavo som sa ho opýtala.
„Myslíš tam vpravo?“
„Áno, presne tú.“
„Pokiaľ viem, tá izba bola prázdna .. ale ak chceš môžeme sa tam ísť pozrieť.“ Ihneď som súhlasila.
Keď sme otvorili dvere, celá izba bola samozrejme zahalená tmou, no ako náhle Niall rozsvietil ostali sme obaja milo prekvapený. Izba už nebola prázdna tak ako ju posledný krát videl Niall.
„To je postieľka ..“ Prekvapene hovorím.
„A modrá stena.“
„Bože, veď to je detská izba.“
„Ale, veď oni dvaja žiadne deti nemajú.“ Čuduje sa Niall.
„Možno nie, ale snáď bude nejaké na ceste. Niall, ty budeš ujo!“ Smejem sa.
„To nie je vtipné, čo ak to je naozaj pravda?“
„Tak to bude pravda, a onedlho budeš držať na rukách zlatučké bábätko, podľa všetkého to bude chlapček.“
„Ale veď Denisa nemá žiadne bruško, tomu nerozumiem.“ Stále pochyboval.
„Bruško je vidieť až v 3 mesiaci, keď vôbec .. možno sa o tom dozvedeli len nedávno.“
„Ale to by nám Greg povedal, nevydržal by aby sa nám nepochválil s tým, že bude otcom.“
„Určite by len tak nerobili detskú izbu, v izbe ktorá bola pred tým prázdna ..“ Krútim hlavou.
„Máš pravdu, je to veľmi čudné .. keď sa vrátime opýtame sa ich nato, lebo Denisa by už na svadbe mala byť.“
..
„Urobíme si aj my bábätko?“ Dookola básnil Niall.
„Sme mladí, tak ma neprovokuj!“ Hovorím.
„Ani trošičku?“ Pritúlil si ma k sebe.
„Prestaň ! Ani dnes, ani zajtra ani celý čas čo tu budeme .. nemôžem.“ Odmietavo hovorím.
„Jáj aha, na červenú nemôžem ..“ Odvetil. „Ale aspoň sa pomaznať ? Keď sme už tu?“ Neodbytne provokoval.
„Presne kvôli tomuto som sem išla.“ Usmejem sa na neho a hodím sa mu okolo krku.
„Do postele?“ Opýtal sa ma.
„Na balkón!“ Zažartovala som, lebo o žiadnom balkóne som nevedela, Niall ostal ako obarený.
„Aký balkón?“ Bol z toho zmätený.
„Do postele Niall, do postele ..“ Hádžem poker face a neviem sa vynadívať na Nialla aký je zlatučký keď je bez trička.
„To máš tehličky?“ Jemne som mu prešla po brušku, a následkom toho začal jačať ako šialený.
„Som šteklivý.“ Hádzal sa v posteli ako malý chlapec.
„Ale ja som sa ťa pýtala či máš tehličky.“ Neprestával a ďalej ho šteklím.
„Ak by tehličky rástli z jedla tak som celý svalnatý.“ Zasmial sa a pre zmenu tento krát prešiel prstami po brušku mne.
„Ale, ale tu .. sa niekomu nechce nič robiť.“ Provokoval.
„No a čo ? Pod tričkom to nie je vidno.“ Zhodím ho do vankúša a začnem bozkávať na krku, pričom cítim ako v jeho žilách pulzuje krv.
„Neprestávaj.“ Hovorí Niall a ja ho počúvam.
„Kam teraz ? Na ústa?“ Pýtam sa ho.
„Môžeš aj tam.“ Chytí ma za boky a jemne presunie na môj vankúš.
„Zase z toho bude cucflek.“ Hovorím mu, keď to isté robí aj on mne.
..
Štvrtok poobede
Tieto dni strávené v jeho spoločnosti neboli len tak obyčajné. Každučký deň sa zobúdzať v jeho objatí a potom pozorovať ako zlatučko spinká by som nevymenila nikdy a za nič. Všetko to ubehlo strašne rýchlo, deň bol pre mňa ako prvý jarný deň. Keď sa prebúdzaš a zisťuješ, že to nie je len sen .. ale všetko je naozaj tak krásne .. dokonca ešte krajšie ako si si to predstavoval v svojej mysli. Noci sa menili na letné párty, po ktorých nenasledoval sex (pretože sa to nedalo) .. oveľa krajšie bolo, keď som zaspávala pri jeho bozkoch a pocite, že patrí len mne. Momentálne ma delí pár hodín od toho ako odídem od tohto blahobytu a ocitnem sa doma, tam kde to bude oveľa horšie ako tu. Dve svadby v jeden deň, dva pohľady na rodičov, ktorý dúfajú, že znovu budú šťastní v druhom objatí. Jediný okamih, ktorý mi prinesie do rodiny dvoch rodičov, dvoch nevlastných bratom Nialla a Grega a nevlastnú sestru Kate. Presne v Sobotu sa môj život celkom zmení, už to nebude len dom kde som bývala ja s ockom .. bude to dom, kde bude aj Maura. Tento moment raz aj tak musel prísť. Sobota bude dňom keď uvidím celú rodinu .. a na druhý deň to budem už len ja ocko a Maura. Starí rodičia odídu na vidiek, Niall bude musieť pokračovať v koncertných šnúrach a ja hádam už bez dlahy sa budem venovať nášmu tímu, bez Jane a Laury.
Určite to bude krásne, verím v to, že áno ..Takže prakticky by vás mala čakať posledná časť, ale mám ju rozdelenú na dve časti, keďže tam bude ešte svadba a potom niečo ako prológ, preto sa vás pýtam ako by ste chceli aby to bolo rozdelené? chcete ešte aj prológ samostatne čím by to bolo na 3 časti alebo chcete púvodne dve časti? lebo do jednej by to bolo príliš dlhé :-) Nemusíte sa báť a časové pridávanie, dala by som to druhú časť hneď na druhý deň. :-)
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy from the past (Niall Horan) I. séria
Fiksi PenggemarAllyson Blue je obyčajné dievča, ktoré žije spolu s otcom v malom Írskom mestečku Mullingard. Príbeh sa odohráva v čase keď má 17 rokov a ešte nie je pripravená dospieť. V tej najnevhodnejšej chvíli jej však do života vstúpi chalan z jej minulosti...