36. Chapter

2.5K 116 4
                                    

“Áno Robin, to ja som ťa našla.” Odpovedám mu.

“Ďakujem ti strašne za to, že si mi zachránila život, nebyť teba, už tu nie som, budem ti do konca života zaviazaný, ja ..ja neviem, čo to do mňa vtedy vošlo..,” Rozplakal sa tam predo mnou a zase ma silno objal.

“Neplač, prosím ťa, ak by som za tebou mala ísť aj na koniec sveta, tak pôjdem, vždy tu budem pre teba, vždy!” Utrela som mu slzy z očí.

“Len tebe verím, len ty mi dokážeš pomôcť!” Nariekal. 

“Robin?” Vzápätí sa ho pýtam.

“Prečo si to spravil?” Som zvedavá, a je možné, že mi ani pravdu nepovie.

“To kvôli škole,.” Hovorí a ja sa nestačím čudovať.

“Škole? Mal si zlé známky?” Nechápem.

“Nie, zlých spolužiakov!” Vykríkne a znovu sa rozplače.

“Dobre, Robin. Všetko bude v poriadku. Veríš mi?” Pozrela som sa do jeho uplakaných očí. Videla som v nich veľký starch, aj keď som tušila kvôli čomu to asi bude.

“Bojím sa, že mi znovu ublížia.,” Pokračoval.

“Kto ti ublíži a prečo by ti vôbec mal niekto ublížiť?” Znovu sa ho pýtam. Je ticho, neodpovedá. Vidím ako ho od strachu až trasie a preto mu dávam pokoj od spovedi, aj tak mi toho povedal až dosť. Vlastne aj tak už viem o čo sa jedná!

“Si doma, tu ti nikto neublíži. Neboj sa, som s tebou. Ľahni si a poriadne si oddýchni.” Prikrývam ho s perinou a s prstami ho hladkám po líci. Zrazu počujem ako na dvere niekto klope a vzápätí vchádza dnu. Robin rýchlo zatvára oči, a ja viem o čo mu ide. S mamou nechce hovoriť, teda s nikým iným okrem mňa.

“Už je mu lepšie?” Pýta sa ma a pristupuje k jeho posteli.

“Áno, práve zaspal. Nechajme ho.” Krijem ho a zároveň navrhujem mame aby sme sa išli porozprávať. Pretože len ja poznám hlavný dôvod jeho včerajšieho vyčíňania.

… Neskôr …

“Bože, Kate ! Ja neviem čo sa ti páči viac! Kúp si to čo chceš.” Odvrkla mama keď jej Kate vytasila pred oči katalóg, v ktorom bolo same značkové oblečenie.

“Emily! Nemôže si kupovať všetko čo uvidí, veď jej šatník už prekypuje! Kate, máš snáď na každý jeden deň v roku niečo iné! Hádam by to stačilo!” Skrýkol po nej Josh. Neverila som, že povedala svojej princezne “nie”, ale jednak sa mi táto hádka veľmi páčila. V duchu som sa hádala s nimi a premýšľala nad rôznymi variantami toho, čo zas Kate napadne. Bolo to menšie odreágovanie od toho, čo som celý deň zažila. Uliala som sa zo školy, a vlastne to ani neľutujem, hlavne pre to divadielko, ktoré sa teraz predo mnou odohráva. Smiala som sa v duchu.

“Dobre, fajn! Tak si kúpim toto.” Odvrkla Kate a otočila sa Joshovi chrbtom.

“Ukáž to sem!” Zvýšil hlas Josh a Kate mu podala ten časopis.

“Tak to v žiadnom prípade! Podobné veci už máš! Uskromni sa trochu!” Rázne jej rozkázal Josh, mama sa len prizerala, a ja som išla v duchu puknúť od smiechu. Keby ste videli ako sa zatvárila, to sa ani nedá opísať, akoby jedla citron, ba ešte horšie.

“Čože?! Mamí!” Povedala Kate.

“Ocko má pravdu, uskromni sa! Máš dosť vecí aj topánok, pozri sa na Allys, jej stačí úplne to čo si doniesla a nenarieka, že nemá najnovšie štýlové rifle!” Priznám sa polichotilo mi, že na príklad uviedla práve mňa, ale toto divadlo, bolo hádam to najlepšie, čo som zatiaľ v Londýne zažila.

Potom som opustila ich divadielko a rozhodla som sa, že pôjdem na laptop, pozrieť sa čo je nové na twitteri a facebooku. 

Prihlásila som sa na facebook a ako prvé sa mi ozvala Mia, čo ma strašne potešilo. Dozvedela som sa, že cez prázdniny má ísť do New Yourku za ockom a vraj chce ísť so mnou! Chápete, pôjdem do New Yourku! Tešila som sa ako malá, lenže môj dnešný deň neskončil len pri facebooku. Zavolala mi totiž Bella a pozvala ma dnes večer k nej, na “babskú party” samozrejme, že tam budú len V.I.P. ľudia, ako Sarah, Kirsten, Elsie a Cheryl, aspoň podľa mňa, ale neodmietla som, veď aspoň trošku vypnem, už mám chuť relaxovať.K večeru má prísť ešte ocko, pozrieť sa na Robina, chudák. Včera keď sa to stalo mu ani nedali vedieť, myslím si, že to bolo od nich odporné i keď som mu mohla zavolať aj ja, ten Niallov telefonát ma už úplne doriadil, tak dnes pride k nám. Som zvedavá na jeho reákciu na Kate, pretože ju ešte nevidel a vlastne mu aj závidím, pretože ani ja by som ju najradšej tiež nepoznala. Keď si predstavím, že sa každý deň budem pozerať na jej strojček a ako gúľa očami, to ma radšej poďte zabiť, dnes som bola svedkom toho, že to už aj mame a Joshovi lezie na nervy, až som zvedavá ako to dopadlo s tým jej “nákupom”, preto keď vojdem do kuchyne a vidím ju ako sa napcháva nedá mi a musím do nej podrýpnuť.

“Ó pre Boha, to čo za starú kolekciu máš na sebe.” Aj keď v podstate neviem čo to je v duchu sa z nej smejem ako divá, iba sa pozrie na seba, na mňa a asi usúdi, že vizerám krajšie.

“Prestááň! Je to len mesiac staré!” vykríkne, rozplače sa a uteká niekam preč z kuchyne. Dovalí sa ku mne Melinda a na tvári vidím, že sa v duchu tiež smeje.

“Ale som jej dala čo?” Pýtam sa jej na názor.

“Že sa pýtaš, dnes ma asi najhorší deň života. Ešte sa nestalo, že by jej pán a pani niečo nedovolili.” Šepká mi.

“Neboj sa, teraz som tu ja. Veď uvidíme.” Smiali sme sa obidve. Medztým niekto zazvonil a Melinda musela odbehnúť, tak som do seba hodila malú čokoládovú tyčinku.

“Smiem” Opýtal sa ma niekto. Otočila som sa a tam medzi prechodom z jednej izby do druhej stál Noah. Zaskočená jeho návštevou mu hovorím: “ Áno” a ponúkam ho sadnúť si k stolu, ale odmieta.

“Chcem sa s tebou porozprávať.” Znelo to ako utajená misia, niekde na základni v USA. Akceptujem jeho požiadavku a pretomu navrhujem, že môžeme ísť do mojej izby.

6000 prečítaní :3 ďakujem vám, naozaj za všetko.

Robin naznačil prečo sa takto zachoval, ale Allyson to nenechá len tak. A čo môže byť tak dôležité, že ju prišiel navštíviť Noah? :O 

Boy from the past (Niall Horan) I. sériaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora