Z pohľadu Nialla.
Keď mi to Liam dopovedal, myslel som, že všetko čo som mal v tom momente v ruke rozbijem, vlastne schytala si to jedna váza, prisahám ak by pri mne nebola v tej chvíli Allys asi by som porozbíjal úplne všetko, no mal som šťastie, že bola pri mne a snažila sa ma upokojiť.
Stále nechápem ako si niekto môže niečo také vymyslieť, strašne ma to ranilo.
K tomu ma ešte Liam doprosoval aby som išiel do Londýna, ale ako som povedal bez Allys nikam nepôjdem, neuniesol by som to bez nej, mal som šťastie, že bola pri mne, jej objatie a milý úsmev ma dokázal tak upokojiť až som tomu sám neveril.
Sedel som vedľa Allys na gauči a hľadel do zeme, bol som z toho zúfalý. Nič mi nevychádzalo, dúfal som, že už je konečne všetko na správnej ceste, že všetko bude v poriadku, dáme sa do kopy a teraz toto ? Obdivujem ju zato, že sa nezbalila a neodišla domov, no namiesto toho je tu pri mne.
„Prepáč mi to, vážne mi to prepáč.“ Začal som sa jej ospravedlňovať.
„Nemám ti čo prepáčiť, a už ticho.“ Priložila mi prst na pery, ihneď som stíchol, úplne ma ovládala jej pohľadom.
„Bojím sa, čo ak sa niečo stane?!“ Pošepkal som.
„Nič sa nestane, pôjdeme do Londýna, všetko čo o tebe noviny popísali vyvrátime, osobne si to vydiskutuješ s človekom, ktorý o tebe povedal takú hlúposť, a zase sa vrátime sem a budeme pokračovať v tom, kde sme skončili, platí?“ Pozrela sa na mňa a jedným očkom žmurkla, nedokázal som jej povedať nie.
„Si jediná, ktorá ma chápe.“
„Kedy odlietame?“ Opýtala sa ma.
„Asi večer , ja ešte neviem musím zase volať Liamovi.“
„Fajn, tak ja idem zatiaľ domov, naobedujem sa a ihneď prídem za tebou, dobre?“
„Dobre.“
Toľko čo odišla som zase volal Liamovi, ohľadom leteniek a tak, keď som mu oznámil, že so mnou ide aj Allys nebol z toho veľmi nadšený, vraj mám aj bez tak dosť problémov, ale neodmäkčil ma, bez nej jednoducho nikam nepôjdem.
Dohodli sme si lietadlo, ktoré malo letieť o 7 večer, čo bolo už za pár hodín.
Zložil som mu a nakoniec som si ľahol na posteľ a v tichosti počúval ako tikajú hodinky.
Premýšľal som nad jedným večerom, bolo to asi tak pred pár týždňami, keď sa so mnou Allys rozišla a ja som bol s Harrym v jednom podniku, kde sme si trocha vypili.
Bol to môj najhorší večer v živote. S Harrym sme si pripíjali na rôzne veci, pili sme toho teda dosť veľa, pretože na druhý deň mi bolo aj dosť zle, no kto ho vie čo sa dialo celý večer !
Veľa si toho nepamätám, viem že ma Harry zoznámil s akousi babou, jej meno si ani nepamätám, no a potom som pil s ňou, vylieval som jej moje zlomené srdiečko a hovoril som jej ako Allys milujem a ona ma poslala do riti .. Keby som vtedy vedel, že to všetko takto skončí, radšej sa vyrevem Liamovi na pleciach akoby som mal isť s Harrym piť !
No viem, že s tou babou som nič nemal ! Určite som s ňou nič nemal ! Aj keď som bol opitý nebol by som ničoho takého nikdy schopný, možno to chce len využiť a takto si ma pripútať, pripustím .. pamätám si ešte jednu vec. Viem, že ma zobrala za ruku a ťahala ma niekam preč, no nikde mimo budovy. Viem, že sme boli v tmavej miestnosti a tiež viem, že sme sa tam len tak v tme rozprávali. Zo začiatku to bol normálny rozhovor, opitých ľudí .. potom mi začala hovoriť aký som úžasný, sexy, že by ma chcela pobozkať. Rázne som odmietol, aj keď som s Ally nechodil, moje bozky patrili len jej.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy from the past (Niall Horan) I. séria
Fiksi PenggemarAllyson Blue je obyčajné dievča, ktoré žije spolu s otcom v malom Írskom mestečku Mullingard. Príbeh sa odohráva v čase keď má 17 rokov a ešte nie je pripravená dospieť. V tej najnevhodnejšej chvíli jej však do života vstúpi chalan z jej minulosti...