Niall sa s oblekom dlho nepáral, vyskúšal si asi dve rôzne a potom dal nakoniec na moju radu, ktorý z týchto dvoch by bol lepší. Prekvapivo bol tento oblek strašne drahý a samozrejme značkový, no musím uznať že bol nádherný. Čierny lesklý hodváb .. problém bol však s košeľou, tú sme vybrať nemohli, keďže sme ju chceli doladiť k mojím šatám, ktoré som žiaľ ešte nemala, tak sme košeľu nechali na neskôr a vybrali sa kupovať šaty. Výber bol neskutočný, nevedela som sa vôbec rozhodnúť, spolu sme prešli hádam 10 obchodov, no nič nebolo také ako som si aspoň zďaleka predstavovala, až v tom poslednom obchode som sa nevedela rozhodnúť.
„Tieto modré alebo svetlo rúžové?“Pýtala som sa Nialla.
„Modrá by ti šla k očiam, ale rúžová z teba robí princeznú, vyskúšaj si obidve.“ajne obrovské.
„Budeš tu vonku?“Hovorím Niallovi.
„Jasné, tu ťa počkám.“ové.
„Už som oblečená.“svoj názor.
Keď otvoril dvere ostal milo prekvapený, trošku sa otriasol a vstúpil do kabínky ku mne.
„Mal som pravdu, že tie modré ti pôjdu k očiam, si nádherná. Skúšala si už aj tie rúžové?“
„Nie, chystám sa na to.“.
„Budem s tebou.“a.
„Niall, čo to robíš ?! Nie sme doma, ale v nákupnom centre.“
„Tu nás nikto nevidí.“atách.
„Nie že, by sa mi to nepáčilo, ale veď na takéto veci existujú aj krajšie miesta.“Hovorím medzi bozkami.
Bola som trošku šokovaná z jeho výstupu, boli sme v nákupnom centre a to by len bolo keby nás tu niekto prichytil aj keď sme boli zamknutý.
„To stačí Niall !“aty.
Konečne som sa navliekla aj do tých posledných a obzerala sa vo veľkom zrkadle. Modré boli síce krásne, ale tá ružová sa mi neuveriteľne páčila, aj keď zvyčajne veci tejto farby nenosím.
„Môžeš vojsť.“Odomkla som dvere a pozvala Nialla dnu.
„Jednoznačne tieto.“iel ku mne.
„Myslíš to vážne?“
Povedal, nemo som i.
“Pohladkal ma po líci a vzápätí mi dal letmý bozk.
„Už nepokračuj!“z kabínky.
Ešte chvíľu si obzerám každý jeden detail na šatách a premýšľam o sladkom komplimente, ktorý mi povedal.
„Ako kráľovná ..“ka.
„Potrebujete ešte niečo ?“
„Hm .. áno.“
„Čo také?“
„Nájsť toho somára Nialla !“Zúrivo odvrknem.
„Poďte za mnou.“a usmiala a ja som ju nasledovala.
„Myslím, že je tamatá, ktoré boli v jeho blízkosti.
Všimla som si, že im o mne niečo hovoril, potom sa s nimi rozlúčil a prišiel ku mne.
„Prepáč, povinnosti.“Ospravedlnil sa mi.
„To je v poriadku.“
„Berieš tie ružové?“
„Chcela by som, no sú veľmi drahé.“
„Ty si drahá, nie tie šaty. Ak sa ti páčia tak ich zober v pohode to zaplatím.“murkol.
Pristúpili sme k pultu a predavačka nám nablokovala šaty. Niall zaplatil kreditkou.
„Tak ešte niečo ?“li z obchodu.
„Tú tvoju košeľu, a ešte by som chcela topánky.“
„A vážne, zabudol som.“e ho to nebavilo.
„Kuriatko ?“Milo som na neho pozrela.
„Čo je ?“
„Už ťa to nebaví, však ? Môžeme ísť domov, ak chceš.“
„Nie, išli sme sem nakupovať tak to dokončíme.“ Chytil ma za ruku a hľadali sme najbližšiu obuv.
S topánkami to nebol až taký problém, hľadala som topánky na platforme vo farbe mojich šiat. Potom sme sa vrátili do obchodu, kde Niall kupoval oblek a tam sme vybrali presný odtieň košele, ktorú sme potrebovali.
„Máme všetkoSpokojne sa ma opýtal.
„Áno, už môžeme ísť domov.“ Vzala som tašky a Niall mi s nimi pomohol. V jednej ruke som držala tašky ja, v druhej on a ešte sme sa navzájom aj držali za ruky a to sme si len tak išli pomedzi ľudí, a celkom nevnímali to, že nás niekto spoznal alebo o nás hovoril, bolo nám to jedno. Lebo sme boli obaja unavení a hladní z toľkého nakupovania. Najprv sme dali všetky tašky do kufra a tak sme si konečne sadli do auta.
„Cesta domov ?“ Pýtam sa ho.
„Myslel som, že áno .. no som hladný a keďže som tu pár dní nebol, chcel by som ti to vynahradiť a preto mám pre teba prichystané ešte jedno prekvapenie.“ Oznámil mi a potom naštartoval auto.
„Reštaurácia, nejaký obed ?“ Vypytovala som sa ho cestou, no nepovedal mi ani slovko o tom čo mal v pláne.
„Naozaj je to až také tajomstvo ? Keby sa vrátime domov ?“
„Áno, je to veľké tajomstvo, a dnes sa domov asi už nevrátime, až zajtra.“
„A čo ocko, povedala som mu, že do večera budem doma.“ Bála som sa, keďže ho poslednou dobou veľmi zaujímalo, čo robím a kde som.
„Neboj sa, ešte pred odchodom som s ním o tom hovoril, všetko je v poriadku.“Hmm, takže Niall ma prichystané nejaké prekvapenie, tak to sa máme na čo tešiť :-D
YOU ARE READING
Boy from the past (Niall Horan) I. séria
FanfictionAllyson Blue je obyčajné dievča, ktoré žije spolu s otcom v malom Írskom mestečku Mullingard. Príbeh sa odohráva v čase keď má 17 rokov a ešte nie je pripravená dospieť. V tej najnevhodnejšej chvíli jej však do života vstúpi chalan z jej minulosti...