Wybaczcie przerwe.. ale brak internetu w domu robi swoje.. Vodafone kochany mój dziękuję za udostępnienie go :*
---------------------------------------------------------
-Tak wiem.. to wydaje sie dziwne ale..- wzdycha dziewczyna
- mamy układ. Sex bez zobowiązań.- mówi.Patrze na nią zdziwiona. Zaraz zaraz... przeciesz ona była dziewicą?
- ale ty.. Maja.. ty nie byłaś dziewicą?- pytam zdziwiona. Dziewczyna spuszcza głowę.
- on myśli że nie. W sensie. On myśli że to nie był mój pierwszy raz. Wyraźnie mi mówił że nie piepszy sie z dziewicami. A ja go polubiłam głupia.. - mówi cicho.
- oh.. to znaczy... oddałaś mu twój 1 raz tak ?- pytam. Dziewczyna kiwa głową .
- nie żałuje. Lubie go od dawna. A to jedyny sposób by sie do niego zbliżyć. By sie nim nacieszyć. Choć przez chwile. Może to nie potrwa długo jednak to będzie najlepszy czas w moim Życiu.- żuca.
- a on nic sie nie domyslił? Nie krwawiłaś ?- pytam.
- było to u nas a chłopak wyszedł już rano. Rano niby zauważyłam plamke krwi ale on nie. W każdym bądź razie wiem do czego dążysz i odpowiem ci. Bolało na początku jak wchodził. Było mi trudniej bo nie mogłam nic pokazać a chłopak patrzał i badał moje reakcje. Wyżywałam sie na kołdrze. Alex był o dziwo bardzo delikatny i powolny. Nie wiem czy on coś podejrzewał że byłam dziewicą czy robi tak przy każdej nowej przyjaciółce od sexu. I tak go lubie. To nie zmieni nic. Mam nadzieje że szybko sie nim nie znudze. - kończy swoje wyznanie dziewczyna.
Uśmiecham sie na jej wyznanie. Przytulam dziewczynę do siebie. Jej głowa zachacza o końcówki moich włosów przez co wyrywa kilka. Dziewczyna odrazu to zauważa i mówi.
- przepraszam Bella.. to niechcący mówi z skruchą.
- Majka jest okey.. to normalne gdy sie ma...- mówie jednak przerywa mi głos.
- gdy sie ma co ?- pyta Luka stojący w progu. Jego mina nie wyraża nic. Zastanawiam sie jak dużo słyszał? Jednak gdy patrzy na Maje uśmiecha sie i krzyczy.
- Alex! Chodź no tu. Musze Ci coś powiedzieć!-Dziewczyna odrazu zrywa sie na nogi i mówi.
- błagam nie mów mu- składa ręce jak w modlitwie.- Nie powiem. Ale ty powinnaś. - mówi znacznie ciszej gdyż Alex już przyszedł.
- no co jest stary .. o hej piękna - wita sie z dziewczyną i przytula ją.
- hej Bella- mówi na co tylko słabo kiwam.
- Lody skarbie ?- pyta dziewczynę na co ona uśmiecha sie i kiwa głową.Maja podchodzi jeszcze raz i gdy przytula sie do mnie szepcze mi do ucha.
- gdy sie ma słabe cebulki i niedobór witamin- po czym cmoka w polik i prostuje sie. Rozumiem co dziewczyna powiedziała. Dała mi wymówkę jak wyjść z tej sytuacji tak aby Luka nie dowiedział sie prawdy.Maja posyła mi buziaka po czym wychodzi razem z Alexem. Luka patrzy na mnie badawczym wzrokiem.
- mogę skorzystać z łazienki ? Cuchnę - uśmiecha sie tym swoim uśmiechem. O dziwo już nie denerwującym ? Czekaj.. nie! Oczywiście że denerwujacym!
- jasne. Ręczniki są w szafce na dole. - mówię. Chłopak kładzie torbę obok dzwi po czym idzie do mojej Łazienki pod prysznic.
Mam wiec chwile na rozmyślania. Jak sie z tego wymigać już wiem.. ah no tak. Musze zmienić bandaże na nagdarstkach myśle. Wyciągam wiec z szuflady świeże a zużyte wrzucam do kosza. Pochylam sie by to zrobić co okazuje sie złym pomysłem przez nagłą fale nudności.. wykończe sie tak. Po chwili jednak udaje mi sie zmienić bandaże. Gdy patrze na moje rany przypomina mi sie żyletka.. której nie schowałam! Cholera ! Proszę niech nie zauważy. Cała sie spinam w nadzieji że ją przeoczy. Dochodzi 17 wiec mierze cukier. Jest w normie.
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Fiksi RemajaOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...