~19~2

5.7K 235 35
                                    

Ooooooo dostałam nową ksywkę.. z Domi stała się " Polsat " pasuje mi?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kochani Next jutro o 22.

Dziękuję za
   21,3   Tyś👁
Oraz
   1,45  Tyś☆

Nie wiem czy to zauważyliście ale dzisaj dostałam piękny Prezent od was na Mikołajki.. 12🎖Miejsce w Dla Nastolatków. Dziękuję wam bardzo ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Maria Robinson

Nikt nie może cofnąć się w cza­sie i na­pisać no­wego początku, ale każdy może zacząć od dzi­siaj i do­pisać no­we zakończenie. 

************************************
😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜
😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
---------------------------------------------------------

...moim Oczom ukazuję się Paczka Prezerwatyw.

-Serio?- podnoszę Brew.

-No zobacz głębiej zanim coś powiesz - wywraca Oczami Luka.

-Przecież to ty jesteś do tego aby zaglądać głębiej- puszczam mu Oczko.

-Od kiedy zrobiłaś sie taka zboczona?- Chłopak podnosi Brew.

-Odkąd Cię poznałam?- zakładam Ręcę.

-Uuu niezła jesteś. Ale teraz serio. Zobacz głębiej mówi. Wzdycham. Z Pudełka najpierw wyciągam Paczkę Prezerwatyw o Smaku czekoladowym(?) i odkładam je na Łóżko. Chłopak dokładnie przygląda się moim poczynaniom.

Gdy usunełam już zbędne Pudełko moim Oczom ukazuje się coś czerwonego z czarną Rączką. Marszcze Brwi. Co on wymyślił? Niepewnie staram się wyciągnąć to coś z Pudełka. Gdy wkońcu mi się to udaje zauważam że to Dzwonek.  Czewony Dzwonek z czarną Rączką.

-Dajesz mi Dzwonek?- podnoszę Brew.
-Serio?- śmieje się.

-Jezuuu Kobieto. Tak daje Ci Dzwonek. Obejrzyj go dokładniej- mówi.

-No ale jak można oglądnąć dokładniej Dzwonek?- pytam. Wtedy w Rogu ja dole zauważam biała Plamę. Coś jak koniec Litery. Niepewnie przekręcam rzecz. Moim Ozzom ukazuje się napis " Ring for Sex"

 Moim Ozzom ukazuje się napis " Ring for Sex"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zaczynam się śmiać.
-I to niby ma być dla mnie tak? I do jakiego użytku? -pytam śmiejąc się nadal.

-Skarbie nie umiesz czytać ? Co tam pisze?- pyta.

-No Ring for Sex- mówię.

-Właśnie, czyli zawsze jak będziesz chciała Sexu wystraczy zadzwionić tym Dzwonkiem- mówi.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz