~13~2

5.2K 257 8
                                    

O mój Boże.. nie moge uwierzyć....
16,5tyś wyświetleń.

995 gwiazdek☆

Zapraszam do sweetlife102 . Bardzo fajnie pisze :)

Co prawda nie ma jeszcze 1000☆ ... ale jeszcze dzisiaj napewno dobiją te 5.. więc część 2 Matratonu!

Wisława Szymborska

"Niech ludzie nieznający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im będzie żyć i umierać".

---------------------------------------------------------

Czemu on to zrobił?! Znowu mnie pocałował! Znowu! Mało tego! Sprawił że było mi mokro! Tak cholernie mokro! Ja wiem co on próbuje.. próbuje wzbudzić we mnie zazdrość.. oo nie nie uda Ci się to. Dosyć już się napłakałam. Wtedy i wczoraj.. aż Katar dostałam! A powinnam Dzisiaj iść na Wykład.. ale chyba nie dam rady. Choróbsko mnie złapało.  Mam Katar, kaszlę i chyba Gorączkę ale nie wiem bo nie chce mi się wstać z Łóżka. Bianka jeszcze w Domu? Powinna. Przecież wykład ma dopiero za Godzinę. Spróbuje.. no co mi szkodzi.

-Bianka!- mówię zachrypłym Głosem. Dopiero teraz zdaje sobie sprawę z tego że Gardło również mnie boli. Cholera.. musze do Lekarza.

-Bianka wyszła!- odpowiada mi Głos. Ten Głos..

-Okey!- odkrzytuję.

-Potrzebujesz czegoś?- pyta Głos który wydaje sie bliżej. Pewnie stoi za Drzwiami.

-Aaa nie skąd! Jest okey!- odkrzykuję.

-No przecież słyszę..- mówi. Widzę i słyszę jak Klamka od Drzwi się porusza. Chwilę potem zza Drzwi wychodzi Lukas. Ma na sobie białą Bluzkę i Spodnie od Dresu. Wygląda.. fajnie.. naprawde fajnie.

-Nic sie niedzieje. Idź stąd- mówię.

-Wyglądasz okropnie. - zakłada Ręce.

-Dzięki. Bajeczny i najlepszy Komplement dla Dziewczyny- mówię ironicznie.

-Oczy zaczerwienione jakbyś cała Noc płakała. Nos zaczerwieniony pewnie przez Katar. Jesteś cała rozpalona i to teraz nie moja zasługa a Gorączki. Twój Głos jest zdarty nie przez to że przez całą Noc krzyczałaś moje imię a przez to że pewnie boli Cię Gardło lecz jesteś za dumna by prosić mnie o pomoc lub po to abym podał Ci Leki, Herbatę czy pojechał z tobą do Lekarza. Odsuń tą twoją Dumę na bok bo nie am zamiaru patrzeć jak się męczysz i daj sobie pomóc. - kończy. Mrurze Oczy. On ma racje ale się nie przyznam. Ku mojemu zdziwieniu Lukas wychodzi na chwilę by po Sekundzie wejść do środka z Kubkiem. W pokoju odrazu można wyczuć zapach Cytryny i Miodu. Dlaczego on to robi?

-Dlaczego to dla mnie robisz?- pytam.  

-Pytanie dlaczego to Cie tak dziwi- mówi podchodząc do mnie i stawiając Kubek z Herbatą na Stolik.

-No dziwi mnie bo jesteśmy.. znaczy.. byliśmy Parą.. i zerwaliśmy.. a ty coś dla mnie robisz- mówię.

-Chciałbym Ci pomóc Bello. To że nie jesteśmy już razem nic nie zmienia. Jesteś moją Przyjaciółką i chce ci pomóc. Bezwględu na to co było.. liczy się to co jest teraz. Mi jest obojętne co ty myślisz ale teraz zmieże Ci Gorączke.. oczywiście przez Tyłek- śmieje się.

Wybucham śmiechem.
-No i jeszcze czego!-chichocze.

-Jakto jeszcze czego! Ściagaj Majtki! No już!- śmieje się i łaskocze mnie.

-Nie!! LUKA PRZESTAŃ!- żucam się i próbuję go odepchnąć jednak ten dalej mnie łaskocze.
-Lukas!- krzyczę.

-Dasz zmierzyć Gorączke przez Tyłek?- pyta poruszając zabawnie Brwiami i trzyma moje Dłonie

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz