Na początku chce wam podziękować. 456 miejsce w kategorii Dla nastolatków i 186 odsłon.. Boże jaka jestem szczęśliwa. Dziękuję wam bardzo szczerze sie ciesze z tego i motywuje mnie do dalszego pisania. Do tego 19☆.. szczerze dziękuję 😍😍
---------------------------------------------------------
-Bella ? Wszystko okej ? Kto dzwonił ? - pyta zdezorientowana Majka.
- Dzwonił Doktor Stone.. kazał mi natychmiast przyjechać. Chodzi o wyniki..- mówie a w moich oczach staja łzy.
- shh... - mówi Majka i przytula mnie.
- będzie dobrze - mówi- Tak.. tak wiem. Boje sie poprostu. Musze.. musze zadzwonić do Rodziców i Luka. - mówię.
- Dzwoń do Luka ja zadzwonię do Twoich Rodziców. - mówi i wyciąga telefon .
Ja robie to samo i dzwonie do Luka.
Gdy ten odbiera w tle słychać głośna muzyke. Luka odrazu krzyczy.
-Alex kurwa ścisz to!- krzyczy. Słyszę jak muzyka sie ścisza.
- co tam Kocie? Przyjechać po was wariatki ? - śmieje sie cicho Luka.
- Luka..- mówię cicho
- Co sie stało Księżniczko ?- pyta odrazu.
- Dzwonił mój Lekarz.. wiesz Dr Stone.. kazał mi natychmiast przyjechać.. chodzi o wyniki.. - mówię cicho
- Gdzie jesteście ? - pyta
- w kawiarni w centrum- mówie
-Bede za 5 min - mówi i rozłancza sie.
Wzdcham.
- chodź Bell. Rodzice będą czekać w szpitalu. Będzie dobrze zobaczysz. - mówi.
Uśmiecham sie Blado. Wiedziałam że nie jest dane mi być z Lukiem długo.. cholerna choroba!
Gdy wychodzę z Centrum przed nim stoi już Luka. Gdy mnie widzi patrzy mi w oczy. Podchodzimy do siebie. Nikt nic nie mówi. Nie potrzebne nam słowa. Chłopak kładzie ręce na moich polikach i patrzy mi w oczy. W jego oczach widzę niepokój i niepewność. Jego kciuk masuje mój prawy policzek. Wtedy pochyla sie i całuje moje usta. W ten pocałunek wkłada całą swoją miłość do mnie. Z chęcią oddaje pocałunek. Cały świat jakby staje. Nic innego sie nie liczy. Nie liczy sie ile czasu mija... sekunda minuta godzina dzień doba miesiąc rok.. .Tylko jego usta i dotyk. Niby zwykły pocałunek ale dla nas znaczy o wiele więcej.. to obietnica. Obietnica która nazywa sie Na Zawsze.
Gdy chłopak odrywa sie od moich ust najpierw opiera swoją głową o moją. Zaraz potem patrzy mi w oczy potem przytula i szepcze na ucho.
-Cokolwiek powie Lekarz, cokolwiek wyjdzie w badaniach, obojętnie ile czasu nam zostało Razem.. wiedz że nie zostawię cie. I nie pozwolę zostawić sie. Obojętnie jaka jest Diagnoza. Moja Miłość nie wypali sie bo jakiś na boki chodzący gad tak chce..- mówi na co parskam śmiechem na jego porównanie.
- kocham cie - mrucze
- kocham cie kocie - mówi i cmoka mnie w polik.
Wtedy sie rozglądam.. zupełnie zapomiałam o Maji.
- Maja ?- wołam .
- W Aucie gołąbeczki. Macie jeszcze 2 min zanim rozpuszczę sie z tej słodyczy - śmieje sie dziewczyna na co kręcę głową.
Luka otwiera mi dzwi. O dziwo w Aucie siedzi również Alex.
- Ale chrzaniliście..- śmieje sie Alex.
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Teen FictionOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...