~17~

11.1K 411 38
                                    

Dziekuję za 513👁 63☆ i 186 Miejsce w Rankingu Dla Nastolatków. Jesteście najlepsi!😘😘😘

---------------------------------------------------------

Rano budzi mnie Słońce wpadające przez Okno. Otwieram oczy. Czemu ja zawsze zapominam zasłonić żaluzje.

Odwracam sie na bok. O dziwo nie ma  Luka obok. Marszczę brwi i rozglądam sie. Na Poduszce obok leży karteczka. Bez wahania łapie ją i czytam.

" Skarbie tak Słodko śpisz. <3 Niestety musiałem cie opuścić by iść do Domy i sie przebrać z brudnych ciuchów. Podjadę po Ciebie o 7:40 i pojedziemy razem do Szkoły Kocie. Kocham cie. Twój i tylko Twój Luka :* "

Uśmiecham sie na Treść Liścika. Podnoszę mój Telefon i patrze na godzinę. 7:00. Do przyjazdu Luka mam jeszcze 40 min. Czas wstać i sie ubrać.

Wstaję i patrzę na zawartość mojej Szafy po otworzeniu jej. Biorę w rękę moją standardową Spódnicę i oglądam ją dokładnie. Mój wzrok pada na Reklamowkę z Logo sklepu w którym byłam z Majką. Ahh co mi tam. Raz sie Żyje. Jak sie mu nie spodoba wrócę do starego stylu.
Ubieram żeczy wybrane przez Majkę z lekka niepewnością.

Do tego oczywiście mój jasno niebieski sweterek który o dziwo pasował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Do tego oczywiście mój jasno niebieski sweterek który o dziwo pasował.

Po chwili schodzę na dół aby zjeść Śniadanie.

-Bella?- pyta moja mama.

- jest bardzo źle ?- pytam.

- ooo matko, Córeczko! Wyglądasz świetnie!- mówi.

-Dziękuję Mamo. - uśmiecham sie.  Robię sobie Płatki z mlekiem i zjadam szybko.

Punktualnie o 7:40 słyszę Dzwonek do Dzwi.

Idę otworzyć. Oparty o Futrynę stoi on. Mój strasznie sexowny Chłopak. Ma na sobie standarodow skużaną Kurtę opinającą  jego klatkę Piersiową oraz ciemne Przeciwsłoneczne Okulary.  Gdy mnie widzi spuszcza swoje Okulary lekko w dół i skanuje mnie Wzrokiem.

- Wow...- mówi i przyciąga mnie za Biodra.
- Wyglądasz świetnie - mówi i całuje mnie w Usta.

-Dziękuję. - mówie i oddaje pocałunek.

-Dzieci! Spóznicie sie do Szkoły - mówi moja mama stawając obok nas.

-Dzień Dobry Pani Kwiat. Oczywście. Już idziemy - uśmiecha sie i bierze mnie za Rękę. Po chwili jedziemy do szkoły. Gdy Luka parkuje na Parkingu szkolnym wszystkie Oczy spadają na nas. No tak niestety Ludzie nadal nie przywylki że ze sobą chodzimy.

Chłopak wychodzi pierwszy i otwiera mi dzwi. Wychodzę z Auta. Każdy patrzy na mnie. Chłopak bierze mój Plecak i idziemy do szkoły. Tam odrazu gdy mnie widzi żuca sie na mnie Majka.

-Laska wyglądasz Bajecznie!- piszczy.

-Dziękuję.. postanowiłam sie ubrać raz dobrze - chichocze.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz