~27~

9.9K 333 12
                                    

Kochani.. jeszcze 7 Rozdziałów do Końca 1 Części ♡

Dzięki wam zyskałam

2,68 tyś👁
234☆

Nie umiem opisać jak bardzo chce wam dziękować ♡

Uwaga Rozdział zawiera Treści Erotyczne. Zostaną one widocznie oznaczone. Osoby nielubiejące takich Treści nie zmuszam do czytania :)

Ps: nie jestem także najlepsza w pisaniu takich Scen więc proszę o wyrozumiałość.

Danielle Steel, Światło moich oczu

Moje ramię będzie zawsze przy tobie, jeśli kiedykolwiek zechcesz płakać. Wszystko będzie dobrze, bo zawsze będę cię kochać, aż do dnia, w którym umrę.

Drugi Rozdział na Dziś :D
---------------------------------------------------------

-Bello ?- mówi Luka.

-Ymmm? Co? Mówiłeś coś ?- pytam. Jest 16 po Południu. Gdy ja odrabiam Lekcje ten obija się i od Czasu do Czasu żuca Poduszkami z Łóżka gdzie leży ich jeszcze sporo.

-Możesz przestać robić te Lekcje i przyjść do mnie? Ja też potrzebuję twojej uwagi a nie tylko Książka od Biologii !- śmieje sie i znowu żuca we mnie Poduszką.

-Ymm przepraszam ? Próbuję opisać poszczególne Części Ciała Mężczyzny więc odpuść!- odwracam Głowę.

-Chodź tu to pomogę ci je opisać , nazwać a nawet spróbować. - uśmiecha się Łobuzersko i puszcza mi Oczko na co wywracam Oczami.

-Masz za wysokie Ciśnienie ? Polecam Zimny Prysznic- ignoruję go wracając do Zadania.

-Nie zdążę iść pod Prysznic bo zaraz będziesz leżeć na mnie - mówi.

-Marzenie ściętej Głowy - żucam.

-Ooo moja Głowa funkcjonuje bez zarzutów. Jak chcesz możesz sprawdzić- śmieje sie Luka.

-Chyba podziękuję - mówię.

-Kiedyś ulegniesz - żuca. Słyszę jak Chłopak podchodzi do mnie. Nie spodziewam się tego co zrobi zaraz.

Czuję jak Chłopak obejmuje mnie. Sekundę potem czuję jak jestem podnoszona. Automatycznie w obawie że mogę spaść obejmuję go za Szyję.

-Co ty robisz ?!- mówię z wyżutem.

-Chce sie z tobą Poprzytulać - mówi i kładzie mnie na Łóżku.

Chłopak odrazu zaczyna mnie całować. Jego Ręce rozkładają moje Nogi tak aby leżeć miedzy nimi. Chłopak nie przerywa pocałunku. Jedynie łapie moje Ręce i trzyma je w góże. Daje mi jasny przekaz. On chce Sexu. On potrzebuje tego. Ale ja boję sie mu to dać.

-Spokojnie. Nic ci nie zrobię. Chcę cię tylko Całować Myszko... przeciesz to lubisz...-mruczy i całuje moją Szyję.

Oo tak. Zdecydowanie to lubię. Czuję jak jego Usta pieszczą moją Skórę.
Ohhh.. tak jest naprawdę Fajnie.

-Może dam wam Prezerwatywę ?- pyta nagle Głos. Alex

-Jakbyś nie przerwał to może byśmy potrzebowali. Czego chcesz ?- pyta Luka. Jednak schodzi ze mnie.

-Puść ją i chodźcie na dół. Chcemy wam coś powiedzieć - mówi

-No już już. Chodź Księżniczko. Nie martw się. Wrócimy do tego - uśmiecha się.

Splata nasze Ręce i razem wychodzimy z Pokoju i kierujemy się do Salonu.

Gdy schodzimy na dół czeka tam na nas już cały Gang. No tak. Majka chce powiedzieć o Ciąży.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz