~12~2x2

4.6K 76 6
                                    

Rozdział 12.. jeszcze raz..😂😂
Woww kochani poprostu woww:D

16tyś👁
Oraz
980☆
Oraz
19 Miejsce w Kategorii Dla Nastolatków♡

Na 1000☆ Będzie Maraton 3 Rozdziałów🙄😍

DZIĘKUJE♡♡♡♡♡

Jana Twardowski

"Są tacy, którzy uciekają od cierpienia miłości. Kochali, zawiedli się i nie chcą już nikogo kochać, nikomu służyć, nikomu pomagać. Taka samotność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od samego życia. Zamyka się w sobie"  

---------------------------------------------------------

Czy możecie.. sobie wyobrazić moje zdziwienie i zaskoczenie gdy zauważyłam jak wychodzi z Pokoju Bianki całkiem nagi? Byłam poprostu wściekła. Jak on mógł?! Ale zaraz! Jak ona mogła! Przecież ona jest z Robertem do cholery! Nie mówię nic. Poprostu skanuję jego Ciało. Wygląda tak jak kiedyś.. tak jakbym widziała go po raz pierwszy... . Pięknie roztrzepane Włosy. Każdy w inną stronę.. . Tak bardzo chciałabym zanurzyć w nich Palce i przyciągnąć do siebie kiedy on będzie mnie lizał.. znaczy .. no wiecie. Potem w dół jego Twarz. Jego jasnoczerwone pełne Usta. Kuszą aby się w nie wpić i nie puszczać. Smakują tak jak zapamietałam. Napewno. Jak Truskawka.. lub Malina.. tak zajebiście.. . Sprawiają one dużo rozkoszy.. Dalej mamy jego Nosek znaczy jest wyżej no ale co by tu o nim opowiadać. Jest śliczny poprpstu. I tak zachwycam się jego Nosem. Szczęka.. taka męska.. z lekkim zarostem.. ale nie za dużym bo za dużego nie lubie.. . Stworzona by całować to samo śliczne i mięciutkie Poliki. Uwielbiam.. zaraz .. uwielbiałam je całować i ściskać. Były takie kochane. Jego Szyja.. ohh taka..poprostu stworzona so robienia Malinek.. tak poprostu idealna. Jego Ramiona i Obojczyki.. na tych drugich szczególnie uwielbiałam robić Malinki. Były takie Seksowne.. jego Tors.. prawie bez Zarostu.. i to mi sie w nim podobało. Nie dzięki chyba podziękuję nadmiernemu Owłosieniu. Jego Brzuch.. jego cholernie seksowny muskularny Brzuch. Piękny Kaloryfer i Mięśnie jak sie Stali.. stwożone jak dopasowane do moich Ust.. . Jego wielkie Dłonie.. dłonie. Dłonie które nie bały się złapać mnie mocno za moje Biodra bez obawy że zostawi na nich Siniaki. Te Dłonie tak mocno mnie łapały abym nie upadła i przytrzymywały podczas Pocałunku. Są szorstkie i gorące jednak miękkie. Sprawiały mi rozkosz.. kiedy ja jeszcze tego nie umiałam sama.  On mnie tego nauczył. Trzymały mnie przy Ścianie gdy właściciel mnie całował. Dalej mamy jego.. Penisa. Tak właśnie jego Penisa który teraz bezwstydnie stoi pięknie się prezentując. Duży, gruby i taki miły w dotyku. Jak Satyna. Delikatny ale zarazem twardy. Dawał mi rozkosz rozciągając mnie i wypełniając. Nabroił tagże ale to nabrojenie mogę wybaczyć. Dalej jego Nogi. Jego muskularne Nogi. Umiejące bardzo szybko biegać i wyciągnąc mnie z każdej opresi.  Tak szybko uciekały kiedy musiałam zostać uratowana.. tak ehh... .Na koniec zostawiłam sobie jego Oczy.. te Oczy co kocham. Tak bardzo je kocham. Odrazu można w nich utonąć. Patrzyły na mnie z taką miłością i troską że sie rozpływałam. Cały Czas patrzą. Wygląda jak młody Bóg. Jak wyżeźbiony z Kamienia  po to  by kusić. Jest Idealny w każdym calu. Nie ma Miejsca na jego Ciele którego bym nie znała. Każde znam każde dotknełam chociaż raz. Pamiętam jaki był zdziwiony kiedy dałam mu Klapsa kiedy Masowałam mu Plecy.. no on w Akcie Sprawiedliwości też dał mi Klapsa.. nie jednego ale pięć no ale jak stwierdził to Sprawiedliwość. Ja wiem że nie powinnam jednak nadal go kocham. Poprostu w każdym Calu.. w każdym Oddechu.. poprostu go całego.. jednak nie. Jeszcze nie dam rady do niego wrócić. Jeszcze zbyt szybko. Za szybko. Nie dam rady.

-Gapisz sie na mnie już od 5 Minut. Wyglądasz jakbyś w Życiu nie widziała Faceta nago.- żuca uśmiechając się tym swoim denerwującym Uśmiechem. Tak to ten sam łobuzerski Uśmiech.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz