Kochani w tym Rozdziale dowiecie się kto .. dzwonił do Drzwi.
Ooo matko 23Miejsce w Kategorii dla Nastolatków! I 12 Tyś wyświetleń!
Dziękuje wam z całego Serca😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍"Miłość jest gdy...Jesteś moją myszką, rybeczką, wpatrzony jestem w ciebie jak w obrazek wiedz to. . Miłość jest jak tama. Jeśli pozwolisz, aby przez szczelinę sączyła się strużka wody, to w końcu rozsadza ona mury i nadchodzi taka chwila, w której nie zdołasz opanować żywiołu. A kiedy mury runą, miłość zawładnie wszystkim. I nie ma wtedy sensu zastanawiać się, co jest możliwe, a co nie, i czy zdołamy zatrzymać przy sobie ukochaną osobę. Kochać - to utracić panowanie nad sobą. Mówią, że kiedy rodzi się człowiek - z nieba spada dusza i rozpada się na dwie części. Jedna część trafia do kobiety, a druga do mężczyzny. Sens życia polega na odnalezieniu tej drugiej połowy. Połowy swojej własnej duszy. Z czego składa się miłość.?Z dwóch sylab, sześciu liter.Poza tym: z miliona emocji, tysiąca sprzeczności, setek niepewności, a towszystko tylko pomiędzy dwojgiem ludzi.Słowem - nie ogarniesz . a będę obok ..."
---------------------------------------------------------
Perspektywa Luka kilka Godzin wcześniej:-Max ? Załatwiłeś to u Nowaka?- pytam
-No oczywiście. Facet zgodził się po dwóch Tysiącach.- odpowiada
-Ohh czyli mogę już Dzwonić tak? Gdzie ona dała to Ogłoszenie?-pytam.
-W Gazecie Idioto- mówi Max wywracając Oczami.
-Nummer-
Chłopak podaje mi Gazetę.
Nummer tam podany wpisuję w Komórkę i dzwonię.Jeden Sygnał.. dróg..
-Hallo?-
-Dzień Dobry. Lukas Black z tej strony. Ja w sprawie wynajmuj Pokoju. Oferta nadal obowiązuje?- pytam.
-Tak tak jak najbardziej. A jest Pan Zainteresowany?- pyta. Kobieto jakbym nie był niedzwoniłbym.
-Tak. Myśle aby wynająć ten Pokój. Jednak chciałbym go najpierw Obejrzeć i umówić z Panią Aspekty takie jak Płatność- uśmiecham się do Telefonu.
-Ależ naturalnie Proszę Pana. Proszę przyjść Dzisiaj o 17.Ma Pan Czas?- pyta.
-Ależ naturalnie. Mam wtedy Czas. Przyjdę. Adres podany ten sam tak?-
-Dokładnie. To do zobaczenia- mówi Kobieta i rozłącza się.
Taa do zobaczenia. Bello pamiętasz ? Mówiłem że nie odpuszczam tak łatwo i to zamierzam Ci udowodnić Maleńka...
******
-Pójdę otworzyć - uśmiecha się Bianka. Po chwili wstaje i idzie do Drzwi.
-Ooo witaj..- mówi Bianka dziwnie.-Dzień Dobry. Ja w sprawie Pokoju- mówi Głos. Mówi TEN Głos. Ten piepszony Głos śnił mi się po Nocach! Za tym Głosem tak tęskniłam. Nieee proszę powiedz że to nieprawda!
-Dobrze. Wejdź proszę- mówi Bianka. Nie Bianka! Nie wpuszczaj go! Kurwa mać! Nie!
-Uspokój się Bello. - mówi Robert.
-Atakiem Paniki nic nie wskurasz- dodaje.Słyszę Kroki które kierują sie do Salonu. Pierwsza wchodzi Bianka. Posyła mi przepraszające Spojrzenie. Zaraz za nią wchodzi on. Tak znowu on.. nie dam rady.
-Usiądź Panie Black. Zapraszamy.- mówi Bianka.
-Poprostu Luk- uśmiecha się. Jego Wzrok kieruję sie na mnie. Na jego Usta wpływa zarozumiały Uśmieszek. Fajnie się zapowiada.
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Teen FictionOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...