~1~2

7.4K 275 15
                                    

Wwwwiiitajcie kochani. Po wielu Wiadomościach i próźbach.. reaktywacja "Dziewczyna z Pierwszej Ławki" znaczy 2 Część pojawia się szybciej. A tak właście już teraz.. nie mogę uwierzyć że pierwsza Część zdobyła:

5,86👁
498☆
Oraz skoczyła na 35Miejsce w kategorii dla Nastolatków. To jak się cieszę jest nie do opisania.. poprostu brak mi słów. Dziekuje♡

„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać." Antoine de Saint-Exupéry

---------------------------------------------------------

Witajcie. Pamiętacie mnie jeszcze ? Tak to nadal ja. Nadal żyje. A minęło już  2,5 Roku. Obecnie jestem na Studiach. Tak Studiuję. Pedagogika. Wbrew woli Dr. Stone. On by mnie najchętniej zamknął w Szpitalu i futrował Chemią. Ja wiem on chce dobrze... no ale ja już nie chce. Wszystko mi jedno. Przestałam chodzić na Badania. Skupiam się tylko na tym aby chociaż w połowie skoczyć studia. . Przeszczep ? Poddałam się. Nie przyjął sie. Przestałam wiec walczyć.  Żyje z Dnia na Dzień w nadzieji że będzie mi dane dożyć Jutra.

Jak się czuje? Lepiej. Jednak gdybyście zapytali mnie o to 2 Lata temu... nie było tak kolorowo. Dopiero gdy zaczęłam Studia to się ogarnęłam. Tak inaczej tego nazwać nie umiem. Jestem na 2 Roku. Najlepsze Oceny. Kujonka. Tyleże... już nie Dziewica. Wróciłam do starego Stylu ubierania się. Moja kochana Spódnica. Co z Majką ? Mam dobry kontakt. Dziewczyna Urodziła małego Olivera. Była u mnie kilkakrotnie z Alexem i małym. Pokochałam tego malca. I Serce mi sie kraja gdy pomyśle.. że ja mojego Maluszka straciłam przez zdenerwowanie. Tak. Taka była bezpośrednia przyczyna Poronienia. Stres. Znienawidziłam go. Jak nie chciał Dziecka mógł mnie przecież zostawić.

Czy ponownie się zakochałam ? Nie. Zdecydowanie nie. On był jedyny. I prawdopodobnie jedynym pozostanie. Mimo że go nienawidzę.. to nadal go kocham.

Na Studiach mieszkam z współlokatorką Bianką. W Mieszkaniu 3 Pokojowym. Jeden Pokój jest wolny. Dziewczyna już wystawiła ogłoszenie. Zobaczymy czy będzie ktoś chętny. Bianka to wysoka szczupła Dziewczyna. Studiuje Psychologie.  Jest to miła żywiołowa Dziewczyna. Coś jak Majka. Napewno znalazłyby wspólny Język.  Bianka nie wie o  nim i poronieniu.

-Bella ?- słyszę nagle wołanie.

No tak. Tylko ja potrafię sie zagapić podczas siedzenia w Starbucks z Przyjaciółmi.

-Tak. Żyje - śmieje się. Jak wyglądam ? Mam krótkie Włosy które odrastają.

-No właśnie chyba nie. Bo jesteś coś nieobecna - mówi Brajan.

Brajan Bianka i Ben to moi przyjaciele z Studiów. Brajan studiuje Biologię a Ben prawo. Tak.. wszystkie nasze Imiona zaczynają sie na "B".. to czysty przypadek. Ben nazwał nas "B* Group" co jest trochę dziwne.. ale niech będzie.

-Bello byłaś już kupić Sukienkę na Ślub ?- pyta Bianka.

-Nie... a powinnam ?- pytam.

-Dziewczyno.. jutro wyjeżdżasz wiec tak raczej tak!- krzyczy zła.

-Taaaaak. Ubiorę coś starego- wzruszam Ramionami.

-Ooooo po moim Trupie!- mówi zszokowana Bianka.

-Bianka ma rację. Ubierz coś ładnego- mówi Ben.

-I tak jadę tam sama. Wiec poco ?- pytam.

-Nie jedziesz sama. Ben jedzie z tobą- mówi Bianka.

-Jak to ze mną?- pytam zaskoczona.

-Noo.. bo wiesz...- zaczyna się jakać Ben.

-Ben do rzeczy. - żucam.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz