~23~

8.1K 331 37
                                    

Z snu wyrywa mnie głośny huk. Podnoszę Głowę. Wszystko mnie boli. Rany które zadał Jarek Nożem  szczypią i palą.. a moja psychika.. jaka psychika? Nie posiadam już takiego czegoś. Czuję sie brudna. Strasznie brudna. Chce umrzeć bardziej niż chciałam mając Raka. Luka.. napewno nie będzie chciał mnie takiej. Takiej zużytej.. niechcianej. Brzydkej , zgwałconej, wykorzystanej. W słabym świetle Żarówki widzę jakąś postać.

Wydaję mi sie że to Kobieta. Długie Włosy i Sukienka na to wskazują. Dziewczyna przyklęka koło mnie. Dopiero teraz zauważam dwie Miski i Szklankę obok mnie. Bacznie obserwuje jej poczynania.

Dziewczyna z jednej Miski wyciąga nie znany mi przedmiot. Jednak chlup Wody wskazuje na Gąbkę i Wodę. Gdy wyciąga Rękę chcąc dotknąć mnie Gąbką automatycznie sie odsuwam. Nie chce jej dobroci. Pewnie jest taka sama ja ci inni.

-Bello nie zrobię Ci krzywdy- mówi delikatym Głosem.
-Chcę tylko umyć twoje Rany. Może sie inaczej wdać zakażenie. Proszę pozwól mi. Przyniosłam ci też mimo zakazu mojego Brata coś do jedzenia.. niewiele.. ale tylko to udało mi się przemycić. Proszę pozwól mi obmyć twoje Rany. Będę ostrożna - mówi.

Na wzmiankę o jedzeniu mój Brzuch wykonuje koziołka. Ona jest Siostrą tego mordercy Jarka ?! Boże nie no stara współczuje Ci Brata. Jednak.. ona nie wygląda na psychicznie chorą jak jej Brat. Nie masz nic do stracenia Bella. Pozul jej.

Powoli niepewnie bojąc sie że to tylko podstęp a ona zaraz wyskoczy z Piła Łańcuchową wystawiam Rękę. Dziewczyna uśmiecha sie i zaczyna delikatnie przemywać Rany. Wiem że są już zakażone. Brak dezynfekcji i to brudne Miejsce. Poczynaniom Dziewczyny towarzyszy mi Ból. Zaciskam Zęby. Rany niemiłosiernie mnie bolą i szczypią. Dziewczyna musiała zauważyć mój Ból bo mówi.

-Przepraszam Bello. Wiem że Cię to boli... . W Wodzie jest dodatkowo Woda utleniona. O tym też nie wie mój Brat. Chciałam chociaż trochę je odkazić aby nie wdało sie gorsze zapalenie niż już teraz. Jeżeli chcesz przestanę - mówi.

Patrzę na Dziewczynę. Czemu ona to robi ?

-Dlaczego to dla mnie robisz ?- pytam cicho.

-Ponieważ wiem sama jaki to Ból. - mówi cicho.
- Też byłam kiedyś Zgwałcona.. Bello ty nie wiesz dlaczego tu jesteś tak ?- mówi

-Ponieważ Gang twojego Brata i Gang mojego Chłopaka mają Wojnę - mówię.

-Jesteś Dziewczyną Luka prawda ?- mówi.

-Tak. Jestem jego Dziewczynom. Luka tylko powiedział mi że była jakaś Dziewczyna Emeli i ona coś ukradła im obu a potem została znaleziona zabita. - mówie.

Dziewczyna uśmiecha się.

-Zgadza się. Emilie była moją Przyjaciółką - mówi

-Zaraz.. Przyjaciółką ? Luka mówił że ona była z Jarkiem potem z Luką albo z Felixem ? Tak chyba tak miał na imię.  - żucam . Dziewczyna uśmiecha sie.

-Emilia zawsze kochała pieniądze. Bawiła się Lukiem i Felixem mimo że powiedziałam jej że to się źle skączy. Felix to mój Brat a Jarek.. ten który Cię porwał.. to mój Wujek. Emilie była najpierw z Felixem jednak potem poleciała do Luka. Felix się wściekł i powiedział że Luke ją porwał chociaż to nie prawda. Ona poprostu chciała być w Centrum uwagi. I teraz w skrócie. Felix chce zabić Luka za to że ją niby Luka zabił bo tak kochał Pieniadze  a Luka chce się zemścić na nieistniejącej Córce Felixa którą udaje ja chociaż nią nie jestem. Czemu Jarek pomaga zapytasz ? Bo zawsze się podkochywał w Emili.- mówi Dziewczyna.

Jestem w szoku. Czyli.. to nie Chłopacy zawinili tylko ona!

-Wiem Bello jesteś w szoku.. ale daj mi proszę zabandażować twoje Rany. - mówi.
-Potem dam ci zjeść i coś do Ubrania.- mówi.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz