Dziękuje za
49,4 tyś👁
Oraz za
2,63 tyś☆************************************😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
----------------------------------------------------------Natan odłóż tą Miskę! Nie ciągnij Siostry! Boże co za Dzieci!- patrzę na Rodzeństwo bijące się. Nie wytrzymam. Co za Dzieci.. skąd one sie wzieły? A no tak.. odemnie.
-Co to za krzyki!?- słyszę Głos mojego Męża. Właśnien mamy Bliźniaki. 3 Letnie Blizniaki. Dziewczynkę i chłopca. Natana Luke i Summer Scarlett.
-Wreszcie jesteś. Może Ciebie posłuchają. Mnie nie chcą już wogule- wywracam Oczami.
-Oooo Taty Skarby nie słuchają Mamusi? Summer kochanie przecież Księżniczki są grzeczne. Czemu dokuczasz Mamie?- przykuca przy Dziewczynce. No tak. Summer to odbicie lustrzane Luka i jego Oczko w Głowie. Te same Oczy usta. Nawet Nos ma ten sam! Po mnie ma tylko to że jest Dziewczynką. A wiecie co jest najlepsze? Nathan to też jego Kopia! No oszaleć moża. Dajesz się zapłodnić. Potem nosisz 9 Miesięcy pod Sercem znosząc wymioty i Nudności. Kilka Godzin rodzisz w Bólach.. przy okazji wyklinając na swojego Męża że ostatni raz Cię dotknął. Wtedy Dziecko wychodzi.. i okazuje sie że jest podobne do Tatusia... no pięknie. Tylko Kobieta może wiedzieć jakie to uczucie.
Chociaż Nathan odziedziczył coś po mnie. Ma po mnie Charakterek. Jest spokojny jednak jak ktoś mu coś powie to potrafi dogryźć. Nie lubi mówić o swoich uczuciach.
Zupełnie jak ja.-Jak tam Skarbie- Luka całuje mnie w Głowę.
-To są Diabły- śmieje sie.
-Mają to po Tatusiu. Co ty na to aby zawołać Majkę... i spędzić ten Wieczór we dwoje?- uśmiecha się.
-Wiesz.. może to dobry pomysł.. długo nigdzie nie byliśmy we dwoje. - odpowiadam.
-Więc mamy teraz okazję- mówi i podchodzi przez Drzwi. W nich stoi Majka z swoim Synkiem Oliverem.
******
-Wina?- Pyta Luka gdy leżymy właśnie na Plaży.
-Chętnie- wystawiam Kieliszek.
-Wiesz długo nie uprawialiśmy Seksu- mówi Luka.
-No bo ty się do mnie dobierasz kiedy nie powinieneś!- mówię z uśmiechem.
-No to znaczy wtedy kiedy są Dzieci. --Dzieci cały Czas są obok- mówi całując mnie.
-Aaa no widzisz tu masz rację.- oddaje całusa.
-Chciałbym znowu uprawiać Seks..- mruczy przygryzając moje Ucho.
-Ah tak ? A w jakiej Pozycji?- pytam puszczając mu Oczko.
-Kobieto przestańmy tak sobie tylko teoretyzować, i może Czas by zająć się praktyką? – podsumował z szelmowskim uśmiechem.
************************************
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
---------------------------------------------------------Taadamm Epilog 2 Części Dziewczyny z pierwszej Ławki.
#460
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Teen FictionOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...