Dziękuję wam za:
32,4Tyś👁
Oraz za
1,75 Tyś☆Baaardzo mnie to cieszy kochani gdy widzę tak miłe Komętarze i Gwiazdki.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Kochani mamy 5 Miejsce! Jestem w pierwszej Dziesiątce ! Boże jak się ciesze! Dziękuje!😃😃😃😃
Dzisiaj Mini Maraton.. za Godzinę następny !
Brak mi Ciebie
Wieje wiatr, pada deszcz
Smutno mi bez Ciebie wiesz
Jesteś gdzieś daleko stąd
A ja chodzę z konta w kątBrak mi Ciebie, Twoich rąk
Jak z dzieciństwa bujnych łąk
Tak jak Ty cudnie pachnących
Tyle radości mi dającychTęsknię tak ogromnie bardzo
Że aż coś chwyta za gardło
Wracaj do mnie miła moja
Ty serce jesteś moje i ostoja---------------------------------------------------------
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
************************************Niemogę uwierzyć że zrobił dla mnie takie coś.. jak on mógł.. no przecież obiecał! No ale w sumie on się wpisał dla wszystkich a nie dla mnie.. no ale sama świadomość ..no on przecież.. zgodził się na krojenie siebie aby ktoś wyzdrowiał.. on jest niesamowity. Boże świety! Dopiero teraz dociera do mnie co to oznacza! Będę zdrowa! Poprostu zdrowa, nie będę miała Raka! Biorąc pod uwagę oczywiście że Przeszczep się uda na co baardzo Liczę i będę się modlić. Znowu czuję Łzy na Polikach jednak tym razem zciera je Lukas. Patrzę na niego i uśmiecham się co ten odrazu odwzajemnia.
-Dlaczego mi nie powiedziałeś?- uśmiecham się.
-Bo niechciałem Cię martwić.. a dlaczego się zapisałem nie zapytasz?- pyta.
-No to mnie też właśnie bardzo interesuje bo jak dobrze pamiętam nie jesteś Synem Miłosierdzia- mówię.
-Tak. Faktycznie.. ale kiedy zauważyłem że jest Ci coraz gożej.. zmusiłem Doktora Stone do zbadania mnie pod Kątem ewentualnego Dawcy a on to chętnie zrobił.- tłumaczy Lukas.
Uśmiecham się i ocieram Łzy.
-Dziękuję Ci- mówie.-Skarbie.. nie ma za co.. zrobię wszystko abyś wyzdrowiała.. no przecież wiesz. - przytula mnie.
-Kocham Cię.. tak bardzo Cię kocham- mówię i całuję Chłopaka.
-Ymm przepraszam Pani Bello...ale musimy coś omówić- mówi spokojnie Lekarz.
-Oczywiście Doktorze...- mówię i ocieram Łzy.
-Dobrze..Bello.. teraz Czas na złą Wiadomość- żuca Lekarz niepewnie.
-Jestem gotowa. Niech Pan mówi- łapię Luka za Rękę ściskając ją.
-Dobrze Bello..zła Wiadomość jest taka że...Bello.. twoje Wyniki jak już mówiłem są Tragiczne.. ja nie wiem czy.. Operacja znaczy, Przeszczep cokolwiek da. Dodatkowo znaleźliśmy Guzki które musielibyśmy usunąć- tłumaczy Doktor Stone.
Odwracam Wzrok od Lekarza i patrzę na Lukasa.
-Papiery mam gotowe Bello.. jednak muszę Ci powiedzieć że szansa jest znikoma.. daje najwięcej 25%- mówi.
Zaniemówilam po tym co powiedział Doktor. Luka tym razem ściska moją Dłoń żeby mi pokazać że jest obok mnie.
-Wystarczy podpisać- kończy Doktor.
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Novela JuvenilOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...