~30~ Część 2

8.2K 304 22
                                    

Druga cześć Rozdziału Pisaną z pomocą mojej Przyjaciółki Werki. Dziękuję Ci kochana i dedykuję Rozdział. ♡

Razem z nią wpadłam na pomysł napisania Historii Alexa i Majki. Jeszcze nie wiemy czy będzie osobna czy z aspektami Luka i Belli. Pisałaby ją Werka na swoim Profilu.  Co wolicie ? Chcecie ? Czekam na odpowiedzi w Komętarzach. ♡

Uwaga Rozdział zawiera Sceny Erotyczne. Zostaną one widocznie zaznaczona.

Oskar Wilde

Szczęście to jedyna wartość, która się mnoży, jeśli się ją dzieli.

---------------------------------------------------------

-Pani. Proszę za mną- mówi i wystawia Ramie. Patrze na Majkę jednak ta się tylko uśmiecha i posyła mi Kciuki w Góre. Gdy idziemy zauważam że stąpamy po Dywanie. Po głebszej Analizie stwierdzam.. że ma on Kolor Czerwony. Co mu strzeliło. Alex doprowadza mnie do Drzwi i mówi.

-Podążaj za Płatkami Róż. - poczym odchodzi z uśmiechem. Co tu się wyrabia. Gdy otwieram Drzwi uderza mnie Mieszanka różnych Zapachów. Wanilia Truskawa i taki Kwiatowy przez Płatki Róż na podłodze rozrzucone kierujące na Górę. Ściągam Buty i pozwalam moim Nagim Stopom dotknąć mięciutkich Płatków Róż. Nigdzie nie widzę Luki. Zaczynam się bać jednak tak jak mówił Alex podążam za Płatkami Róż które pieszczą moje Stopy. Prowadzą mnie one do Drzwi Łazienki. Ja Białych Drzwiach namalowany jest napis SPA . Co on wymyślił? Niepewnie naciskam klamkę. To co tam widzę.. nie można opisać słowami.

W Wannie na Wodzie unoszą się świeczki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


W Wannie na Wodzie unoszą się świeczki. Na Bokach Wanny Stoją Świeczki wytwarzające przepiękny zapach wanili. Na Szafce Obok Wanny stoi Szampan i 2 Kieliszki. Oraz jak widzę z tej odległości Karteczka. Podchodzę i biorę ją w Dłonie i zaczynam czytać.

"[...] Miłość cierpliwa jest, 
łaskawa jest. 
Miłość nie zazdrości, 
nie szuka poklasku, 
nie unosi się pychą; 
 nie dopuszcza się bezwstydu, 
nie szuka swego, 
nie unosi się gniewem, 
nie pamięta złego; 
 nie cieszy się z niesprawiedliwości, 
lecz współweseli się z prawdą. 

 Wszystko znosi, 
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję, 
wszystko przetrzyma. 

 Miłość nigdy nie ustaje, 
[nie jest] jak proroctwa, które się skończą, 
albo jak dar języków, który zniknie, 
lub jak wiedza, której zabraknie.[...]

Hymn o miłości "

To mój Ulubiony Cytat. Na dole Karteczki została narysowana Strzałka wskazująca abym przerwuciła Kartkę. Tak też robie.

"Skarbie, nalej sobię Szampana . Weź Gorącą kąmpiel. Pojawię sie niebawem :*"

Ooo dwa razy powtarzać mi nie musisz. Bardzo szybko pozbywam się moich Ubrań. I wchodzę do Wody. Gorąca Woda rozluźnia moje spięte Mięśnie a przepiekny Zapach pieści moje zmysły. Jestem w Raju.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz