Ooo matko 95 miejsce w kategorii Dla nastolatków...
1,55 tyś👁
I 120☆
Dziękuję!♡
******
Uwaga. Rozdział zawiera Sceny Brutalne i Erotyczne. Zostaną one oddzielone od reszty. Kto nie lubi takich Scen nie straci gdy tych Scen nie przeczyta.******
Biegnę przez Las.. długi ciemny i bez końca. Dookoła otaczają mnie wrogie Drzewa.. zdaje sie że chcą mnie złapać. Wyciągają zdradzieckie gałęzie i otwierają je chcąc mnie złapać. Ale nie.. ja nie mogę sie dać. Nie teraz. Nie kiedy tak bardzo chcę zostać z Lukiem. Przedmną pojawia sie Postać w Kapturze. Postać ta podnosi Głowę a na jej Ustach widnieje straszny Uśmiech. Postać ta podnosi Głowe wyżej. Widzę jego Twarz. O Boże... to ten Facet który mnie porwał. Jego Ręce wystawiają sie do mnie i chce mnie chwycić. Wyrywam sie i odbiegam. On biegnie za mną. Naglę czuję jak upadam.. coraz szybciej i szybciej...
Budzę sie nagle i gwałtownie z Koszmaru. Czuje jak po poliku spływa mi coś ciepłego. Dotykam skroni która niemiłosiernie boli. Krew. Cholera. Moja Głowa.. auaa.. . Gdzie ja jestem ?!
Nad Głową świeci mi bardzo słaba Żarówka. Leże na jakimś śmierdzącym Materacu. Jest mi niedobrze i jestem przerażona. Tak bardzo się Boje... Luka błagam pomusz mi. Nie dam rady bez Ciebie..
Dam radę uciec ? Dam radę. Wstawaj . Wstawaj Bella! Zrób to dla Rodziców. Dla Luka.
******
Perspektywa Luka:-Alex! Co z tym Nummerem!- krzyczę.
Od kilku Godzin jestem strasznie wrażliwy. To chyba zrozumiałe. Moja Dziewczyna została porwana przez mojego najwiekszego Wroga a najmłodszy Członek mojego Gangu za kilka Godzin będzie wąchał Kwiatki od dołu. Tak. Dzisiaj jest pogrzeb Olivera. Anna przyjeła to bardzo złe że jej Brat umarł.. . Oczywiście musieliśmy zrobić tak aby wyglądało to jak nieszczęśliwy wypadek. I takim też było. Czemu kazałem mu zostać z Bella! On był taki młody i niedoświadczony. A moja Bella.. taka krucha.. delikatna. Dopiero co wygrała Walkę o Życie! A teraz znowu walczy.. ale da radę. Jestem tego pewny. Jest silna. Dużo silniejsza niż myśli.
- Namierzyłem Nummer z którego dzwonił śmierdziel. To niedaleko. Na Stacji Bęzynowej.- mówi Alex.
-Dobrze. Wiec musimy tam jechać. Teraz. Przyciśniemy trochę Sprzedawcę.. może coś widział. Musiał coś widzieć.
Zgodnie z tym co powiedziałem moi Ludzie byli gotowi po 5 Minutach.
-Robert. Sprawdzisz ślady. Alex ty zapis Monitoringu - mówię.
-Jasne Luka - mówi Alex.
Ja Alex Robert Kuba i Damian jedziemy w jednym Aucie. Reszta w drugim.
Po 15 min jesteśmy na Stacji Bęnzynowej. Razem z Alexem wchodzimy do środka.
-Dzień Dobry. Co podać ?- pyta starszy Mężczyzna. Ma już siwe Włosy. Myśle że jest po 50-stce.
-Dzień Dobry. Ja sie chciałem coś zapytać. Ymm w sensie.. potrzebuję informacji na pewien Temat - mówię.
- Postaram sie pomóc. O co chodzi?- pyta.
-Luka. Monitoring nie działa- mówi podchodząc do mnie.
- Tak..to fakt. Nie działa od 3 Dni - mówi Mężczyzna.
- Ale o co chodzi ?- pyta ponownie.- Proszę Pana.. kto był tutaj.. około 17 popołudniu wczoraj ?- pytam.
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Fiksi RemajaOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...