No noo kochani jestem w szoku:
5,67Tyś👁
Oraz
2,4Tyś☆Dziękuję!
---------------------------------------------------------
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋************************************3 Lata Później...
-Jeszcze jeden- mówi Majka podsowając mi jeszcze jeden Kieliszek pod Nos.
-Oszalałaś? Wypiłam już 2!- mówię i kręcę Głową na jej śmiech. Już mi niedobrze! Ona chce mnie zabić!
-Ooooo nie wymiękaj.. przed powiedzieniem Lukowi też tak stchużysz?- pyta.
-No ale to co innego! Sama tego nie zrobiłam!- bronie się.
-No jasne że nie sama... a wy we dwoje.. mając przy tym dużo radości- śmieje sie Majka.
Oooo no tak.. wy nie macie jeszcze o niczym pojęcia no tak wy nic jeszcze nie wiecie.. jestem w Ciąży. Fajnie nie ? Ja wiem że sie cieszycie. Dowiedziałam sie o tym 4 Dni przed Ślubem.
Oooo jaka nieodpowiedzialna! Pije Alkohol w czasie Ciąży.. . No wybaczcie to nie Alkohol a Syrop Truskawkowy wymieszany z Wodą. Fajnie nie? Wiem. A niedobrze jest mi.. bo to cholernie słodkie! Majka stwierdziła że tradycji musi stać sie zadość i Panna Młoda musi wypić 3 Kieliszki na swoim Panieńskim.. ale nie była mowa czego.
No to teraz wiecie i myśle że już nie będziecie chcieli mnie zabić za moją nieodpowiedzialność.. . Ha a powiem wam coś jeszcze. Wiecie kto jeszcze oprócz moich Rodziców oczywiście ich nie licząc nie wie? Tak? No kto zgadnie?
Ding - Ding - Ding i mamy zwyciężcę! LUKA. Lukas nie wie.. no ale powiem mu.. kiedyś tam. No nie powiem mu o tym w Dniu Ślubu. Raczej dopiero po. Nie mogę zapomieć tego jak z Majką robiliśmy Test.. no bo ona nie mogła przegapić takiego wydarzenia.Wspomienie. Kilka Dni wcześniej:
- Musisz iść kupić ten Test Laska- mówi Majka która je właśnie Lody obok mnie i słucha moich narzekam na wymioty i ból Brzucha.
-Ja nie jestem w Ciąży idiotko!- mówię zła.
-Skorno nie jesteś to i tak warto sprawdzić prawda? A skorno nie jesteś to nie masz sie czego obawiać- mówi
- ja już pomyślałam za i dla Ciebie- mówi kładąc mi na Stole Pudełko z Testem ciążowym.-Ty tak na serio?- pytam wywracając Oczami.
-Spóźnia Ci się Okres. Masz chumorki, nudności i jesz dziwne rzeczy.. błagam Ogórki kiszone i Szneka*? Fuj- wytyka Język.
-Hej ! To było dobre i ughh dobra. Już idę. Wara coś powiedzieć- idę do Toalety.
Kilka Minut później chodzę po Łazience. Tak ja za pierwszym razem.
-Mam znowu sprawdzić jak kiedyś?- śmieje sie Majka.
-Tak.. ja nie dam rady- mówię. Dziewczyna patrzy na Patyczek.
-Wygląda na to ze za 9 Miesięcy będzie mały Luka- uśmiecha sie pokazując mi pozytywny Test.
Oo boże... Tak!
Koniec wspomienia.
-Muszę się przyzwyczaić że sie tak zawieszasz. -słyszę Głos Majki
CZYTASZ
Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2
Teen FictionOna: kujonka, katoliczka. On: zagrożony w szkole. Nie wierzy w Boga. Ona: jest niesmiała. Jest grzeczna. 0 sexu przed ślubem. On : jest pewny siebie niegrzeczny. Sex, panienki, alkohol. To jego świat. Ona : oporna. Nie chce go poznać. On : stanowcz...