~26~

7.4K 327 18
                                    

Tak jak obiecałam Rozdział z perspektywy Majki.

DZIĘKUJE ZA 2,62  TYŚ👁
  
        ORAZ ZA   226  ☆
I 68 Miejsce w kategorii Dla Nastolatków ♡

Maraton START co Godzinę nowy Rozdział. Łacznie 3. ♡
---------------------------------------------------------

Perspektywa Majki :

-Bello.. a jak ja mam mu to powiedzieć ?- pytam.

-Majka.. jesteś bardzo pomysłowa. Napewno coś wymyślisz - mówi Dziewczyna.

-Hmm a może Pudełeczko a w nim Buciki ? I zdjęcie USG?- pytam.

Bella uśmiecha się.

-To świetny pomysł Majka!-

-Tak wiem. Bo mój - mówię a ona sie śmieje.

-Oczywiście Maju. To jak. Idziemy ?- pyta

-Tak. Chodźmy. Muszę to wkońcu potwierdzić - mówię.

Bella zaczyna sie śmiać. Śmieje sie ze mnie ale i tak ją kocham.

Po niecałych 15 Minutach jesteśmy już przed Gabinetem. Wchodzenie po Schodach na 5 Pietro.. bo winda nie działa..

Gdy wkońcy doczłapaliśmy się naciskam Klamkę od Drzwi a one się otwierają. Patrzę na poczekalnię. Jest pusta.

-Dzień Dobry. Ma pani Termin ?- pyta miło wyglądająca Kobieta za Ladą. Jest tu nowa . Napewno. Tą Kobietę która pracowała tu wcześniej znałam bardzo dobrze.

-Dzień dobry. Nie nie mam Terminu jednak moja Miesiączka sie opóźnia i chciałabym to sprawdzić - mówię.

-Dobrze. Proszę usiąść. Pani Doktor zaraz Panią przyjmie - mówi z uśmiechem.

Kiwam Głową i siadam obok Belli. Ta uśmiechem dodaje mi otuchy.

-Pani Majo? Oo jaka niespodzianka - uśmiecha sie Lekarka stając w progu Drzwi od Poczekalni.
-Zapraszam - mówi.

Wstaję i z mocno bijącym Sercem idę za nią.

-Co Panią sprowadza do mnie? Miesiączka sie opóźnia ?- pyta patrząc w Kartę.

Kiwam tylko Głową na tak. Gdzie moja odwaga ?!

-Pani Maju spokojnie- kobieta posyła mi uśmiech.
-Czy jest możliwe że jest Pani w Ciąży ?- pyta Lekarka.

- Wie Pani.. robiłam Test. Wyszedł pozytywny - mówię szczerze. Lekarka uśmiecha się

-Dobrze. W takim razie pobiorę Pani Krew i zaraz potem zrobimy USG. Proszę za mną- zaprasza.

Kilka kroków dalej jest pokój Zabiegowy.

Kobieta bardzo szybko i sprawnie pobiera mi Krew. Następne 15 Minut mija szybko na Rozmowie z Lekarka. Kobieta pyta co robie w Życiu. Opowiadam jej że nadal się uczę. Kobieta jest bardzo miła. Szybko mija nam te 15 Minut. Po 15 Minutach Pielęgniarka wchodzi z wynikami.

-Zgadza się Pani Maju. Jest Pani w Ciąży. - mówi patrząc ja Wyniki.
-Zapraszam na USG- mówi i otwiera Drzwi.

Wychodzimy z Zabiegowego a już po chwili leżę już z podniesioną Bluzką a Lekarka jeździ zimnym Żelem po moim Brzuchu. Po chwili uśmiecha się i odwraca Ekran Komputera gdzie wyświetla się Obraz tak abym i ja mogła coś zobaczyć.

-O tu - mówi i wskazuje na prawie nie widoczną białą Plamkę na Ekranie. Tak szczeże to ja tam nie rozpoznaje nic.
-Tu jest Pani Dziecko - uśmiecha się Lekarka.
-To 17 Dzień. - tłumaczy mi.

Dziewczyna z pierwszej Ławki✔ 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz