-Neee.-kiabáltam.
-Héj,héj. Semmi baj, semmi baj.-Arra eszméltem fel, hogy Brandon szorosan magához ölelt miközben a földön ültem.
Az egész csak egy álom volt, egy borzalmas álom.-Minden rendben?-majd rám nézett.
-Öhm...persze. Csak álom volt.-majd nyeltem egy nagyot.
-Apa állapotát stabilizálták, nem tudják,hogy mi történt vele és azt sem, hogy mikor ébred fel.-
-Értem..-
-Ne aggódj, itt vagyok melletted.-Kimentem a fürdőbe és a tükörben megláttam, milyen borzalmasan nézek ki.
A kezemen a lila folt eltűnt ahogy a nyakamon is. A szám szélén lévő seb pedig már alig látszott. Sápadt voltam, hatalmas karikákkal a szemem alatt.Tusolás közben is folyamatosan azon az élethű álmon járt az eszem. Mindig beleborzongtam akárhányszor visszagondoltam rá.
Brandon elvitt suliba, majd megbeszéltük, hogy elis jön értem.
Láthatóan feszültebb volt, mint eddig bármikor, talán apa, de talán valami más miatt.-Ez meg ki volt??-kérdezte Sofi, kerek szemekkel.
-Brandon, a bátyám.-
-Nagyon hely...azaz nagyon jó a motorja.-
-Ahan, persze.-nevettem el magam.
-Kemény motoros?? Ez tetszik.-mosolygott Theo.
-Én láttam meg hamarabb.-
-Nyugi Sofi. Nekem a motor kell.-
-Tudjátok mit? Délután bemutatlak neki titeket.-
-Rendben.-Hátulról valaki átkulcsolta a derekam, majd adott egy puszit az arcomra.
-Shawn.-fordultam felé mosolyogva.
-Hogy vagy?-
-Nem jól..-
-Mi történt?-A lányok közben mosolyogva elmentek.
-Apám korházba került. Nem tudják mi történt vele, és azt sem mikor ébred fel.-
-Sajnálom, ivott?-
-Nem, ez most nem a pia miatt volt.-
-Biztos nem lesz baj. De úgy látom van még más is.-majd megfogta a kezem.
-Nem lényeg..-
-Serena, ne csináld.-
-Rémálmom volt...ne nevess ki de, Elizabeth és a testvérei is benne voltak. Olyan valóságosnak tűnt...és olyan furcsa dolgokat mondott rólad is, meg másról is.-
-Az csak egy álom volt, ne törődj vele. Kár volt Paulnak felhoznia.-
-Nem, legalább 5-öst kaptunk rá. Csak kicsit...tényleg rémisztő volt.-Shawn szorosan megölelt,adott a homlokomra egy puszit, majd bementünk a suliba.
Egész nap az álmomon és apámon járt az eszem. Megbeszéltemmel Shawnnal, hogy 5-re átjön hozzánk. Miután végeztünk, kézenfogtam Sofit és Theot, majd kimentünk a suli elé.
-Brandon.-szóltam neki.
Mire a bátyám megfordult és megvillantott egy mosolyt.
-Sziasztok.-
-Szóval, ő itt a bátyám Brandon, ők pedig Sofi és Theo.-
-Nagyon tetszik a motorod.-mosolygott Theo.
-Köszi. Egy..-
-Nee. Nem érdekel, köszi.-mosolyogtam.
-Van kedvetek sétálni?-kérdezte.
-Persze.-Sofi Brandon egyik oldalán, Theo pedig a másik oldalán sétált. Brandon mesélt Sethről, aki egy cuki srác, akinem a bátyja szintén motoros majd Sofival beszélgetett valamiről, de nem nagyon figyeltem majd megérkeztünk hozzánk.
-Akkor majd bemutatlak benneteket Sethnek.-
-Én főleg nagyon megköszönném. Az alapján amit mondtál róla, nagyon szimpatikus.-mondta Theo.
-Akkor majd holnap suli után.-
-Rendben.-Theo elköszönt tőlem, közben Sofi és Brandon csak álltak és nem szóltak semmit.
-Ez most komoly?-álltam közéjük.
-Mi?-nézett rám értetlenül mind a kettő.
-Lesüt rólatok, hogy bejöttök egymásnak. Az istenért, hívd már el randira.-mondtam nevetve.
-Serena..megöllek.-mosolygott Brandon.
-Azért ne már, na én bementem.-majd mosolyogva az ajtó felé vettem az irányt.
-Sofi most ezek után, hogy úgymond lebuktam...van kedved...eljönni velem valahova?-
-Öhm...igen.-
-Remek...akkor most?-
-Most?? Rendben.-Hallotta mit beszéltek, majd kinyitottam az ajtót.
Megszédültem és megláttam Shawn holttestét a földön. A szemei nyitva voltak, mindene csupa vér volt, a nyakán pedig egy harapásnyom díszelgett.
A kezeimet a szám elé kaptam, majd sikítani kezdtem.
-SERENA.-kiabált Brandon, majd villám sebességgel lepattant a motorról és felém futott.
Elsötétült elöttem minden, majd azt éreztem, hogy Brandon karjaiba zuhantam.
Megszólalt a fejemben egy hang:
"Üdvözöllek megint. Sajnos a múltkor nem tudtuk befejezni a társalgást, mert megzavartak. De, jobban jársz ha felkészülsz, mert nemsokára élőben is találkozunk. Akkor pedig vér fog folyni. Persze nyugodj meg, addig is hallassz majd még felőlem párszor, egy jó tanács, fogadd el amiket látsz és válj eggyé velük."
YOU ARE READING
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampireBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...