-Idióta vadbarom.-mondtam ijedten.
-Emlékszel még mit ígértél, ugye?-
-Jake, kérlek. Nem akarlak bántani.-
-Nem is fogsz.-mondta és egy váratlan mozdulattal lerántotta rólam a törölközőt.Ahogy tudtam kezeimmel takartam a testem.
-Azonnal tűnj el.-
Kaján vigyorral a száján még közelebb lépett hozzám, engem így totálisan az asztalhoz préselve.
-Hol a csodás nyakláncod?-suttogta.
-Nem tartozik rád. Húzz el.-
-Ejnye Serena, nem erről volt szó.-Kezeit a derekamra rakta, majd egyre lejjebb és felrakott az asztalra.
-Jake, nem fekszem le veled. Kihasználtad a helyzetet.-löktem el magamtól.
Megragadta a csuklóimat és megcsókolt.
-Azonnal állj le.-majdnem, hogy kiabáltam.
-Te akartad...-mondta.Lerántott az asztalról és belökött az ágyba.
Kezeimet a fejem fölé nyomta.
A nyakamat kezdte el szívogatni és csókolgatni, majd egyre lejjebb haladt a kulcscsontomhoz.-Szállj le rólam, te idióta.-
A kezeimet olyan erősen fogta, hogy esélyem sem volt, hogy kiszabadítsam magam.
Kezét a combomra rakta, és ott időzött.
•Serenaaa. Hogy én megölöm ezt az állatot az biztos.-szólalt meg a fejemben Sofi.
•Ne aggódj...-▪Kín.-
Jake összeszorította a szemeit és mellém gördült.
Csak ott feküdt, láttam az arcán, hogy nagyon szenved.Eltereltem a gondolataimat és a szekrényhez siettem. Éppen felvettem az alsóneműm, amikor a meleg kezének tapintását éreztem a vállamon.
Felé fordultam, és megláttam dühös arcát.
Tekintete félelmetes volt, olyan mint még soha.-Ribanc.-mondta, majd hatalmas fájdalmat éreztem a hasamban.
Lenéztem és megláttam, hogy Jake belém mélyesztette a körmeit.
Megfogtam a kezét és ránéztem.-Tudod, Serena...én megpróbáltam.-
Kihúzta a karmait és áthajított a szoba másik végébe. A lépcső felől hangok szűrődtek be, így bezárta az ajtót.
-Nem hagyom ám, hogy begyógyuljon.-nevetett, és ismét belémszúrta a karmait.
A fájdalom borzalmas...de leginkább az, hogy Jake teszi ezt.
-Én mindent megtettem azért, hogy szétválasszalak titeket. De Te egyszerűen nem tudtál belém szeretni. Én tényleg kedvellek...
Nem én vagyok az áruló Serena. Én csupán nem fogok meghalni senki kedvéért.-mondta, és felállt.Kezeimet a sebre tapasztottam, ami már kezdett gyógyulni.
-Most elmegyek. Velem jössz?-
-Rohadj meg..-álltam fel nagy nehezen.-Serena, Serena minden rendben? Nyisd ki az ajtót.-hallottam a bátyám hangját.
-Egy pillanat.-mondtam válaszul és Jakere néztem.
-Nem halok meg...de velem jöhetsz. Elmegyünk innen olyan távol, hogy senki sem talál ránk.-
-Nem, Jake. Te csak menj és menekülj. Én itt maradok és harcolok.-•Te idióta. Ha én megtehetném megölném ezt a seggfejt.-
•Nyugalom Sofi...kérlek.--Viszlát Serena.-mondta, kiment az erkélyre és leugrott.
Nagy robajjal a bátyám berugta az ajtót a hátam mögött.
-Mi a fenét művelsz Brandon?-
-Én?? Miért nem tudtad kinyitni??-kérdezte, majd tekintete a padlón lévő vér foltra vándorolt.
-Megmagyarázom. De Samnek is tudnia kell róla.-Gyorsan felkaptam egy pólót és nadrágot, majd lementünk a nappaliba...az éjszaka közepén, de nem baj.
Beszámoltam Jake-ről...de persze azt nem mondtam el, hogy megakart erőszakolni.Samet sajnos nem lepte meg a dolog...számított erre a pillanatra.
-Brandon. Feljönnél a szobámba?-
-Persze.-Felmentünk az emeletre és bementünk a szobámba.
-Sajnálom az ajtót...holnap rendben hozom.-
-Nem számít.-
-Mit akartál mondani?-
-Ne nézz hülyének....de hallom és néha látom is Sofit.-
-Serena...jól vagy?-
-Brandon...nem viccelek. Hallom a gondolataimban...és beszélni is tudok vele. Arra kért...mondjam meg, hogy szeret téged. Nagyon.-
-Ha ez valóban igaz...márpedig hiszek neked. Mondd meg neki, hogy én is őt és nagyon hiányzik.-•Sírni fogok..-
-Ne mondj ilyeneket, mert sírni fog.-mosolyogtam.
Brandon is elmosolyodott, aztán megölelt.
-És...Shawnnal is...-
-Nem.., sajnos vele nem tudok.-hajtottam le a fejem.-
-Sajnálom hugi..-
-Hát...minden oké.-mosolyogtam.
-Ha egy lány azt mondja, minden oké, akkor igazából semmi sem oké.-
-Jó...igazad van. Én...nagyon nehéz.-
-Tudom Serena...tudom. De most kérlek próbálj meg pihenni.-
-Jólvan...Jó éjt.-
-Jó éjt.-Brandon kiment, én pedig felvettem a nyakláncokat és befeküdtem az ágyba.
ESTÁS LEYENDO
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampirosBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...