Az ajtótól viszont teljesen elállt a szavam.
A sok csont és koponya mellett, mintha friss vér folyt volna le az elején.
-Serena, a szíved mindjárt kiugrik a helyéről.-nézett rám Derek.
-Ja bocs, csak nekem tűnt fel, hogy ez vér?-
-Nem.-nyelt nagyot Nikki.Az ajtó hirtelen kinyílt és csak a nagy sötétséget láttam, de hirtelen felgyulladtak a gyertyák.
A fény felgyulladásával egyetemben az egész eget bevilágította egy hatalmas villám.
Mit ne mondjak tényleg elég ideges voltam, amikor pedig megjelent előttem egy kb velem egy idős lány az ajtóban a szívem kihagyott egy ütemet. A szeme sötét volt, talán barna de nem tudom pontosan. Mostanában az első amit mindenkin megnézek az a szeme. Fogalmam sincs, hogy miért...de ez van.
Fehér ruhát viselt, ami a térdéig ért. A haja lófarokba kötve, de valami nem stimmelt vele. Üres tekintettel nézett rám, mintha nem is tudatosult volna benne, hogy áll előtte valaki.
-Már várnak rátok.-ejtette ki a szavakat olyan hanggal amitől felállt a hátamon a szőr.
Derek hátranézett és a tekintetéből leolvastuk, hogy jobban járunk, ha nem váratjuk meg Őket.
A lány elindult, mi pedig követtük. Egy hatalmas előszoba tárult a szemünk elé, jobb oldalon pedig a felfelé vezető lépcső.
A ház belsejében is a sötét színek dominaltak, ezek a vámpírok aztán hűek önmagukhoz. A falon festmények voltak, nőkről és férfiakról egyaránt.
A lépcső tetején egy szúrós, komor tekintetű sötét vörös szemű férfi volt, akinek a barna haja a válláig ért. Az arcát eltorzította egy vékony heg, ami az ajkaitól a jobb szemén keresztül egészen a hajtövéig ért. Azt hiszem már ekkor tudatosult bennem, hogy a képen szereplő férfi, nem más mint Draco.
A második képen egy nő volt. Platina szőke haja ami nagyjából a derekáig érhetett, remekül kiemelte vörösen izzó szemeit. Elegáns, úri hölgynek tűnt, egy nem mindennapi és rettentő képességgel megáldva. Ki más lehetett volna, mint Margaery.
Utána egy fiatal férfi következett, számítasaim szerint Hunter. Hiszen a "csapatból" ő a legfiatalabb. Rövid szőke haj, és csukott szem. Gondolom nem igazán akarta kővé dermeszteni szerencsétlen festőt.
És végül..nem mert nem Ő az utolsó, Cortez. Aki megérzi mások félelmét es felis tudja használni ellenük nem lehet egy szép ember. Legalábbis azt hittem, de Ő ezt megcáfolta. A vonásai rettentően hasonlítottak Shawnéra...ez pedig mit ne mondjak nagyon meglepett.
Tovább is tanakodtam volna Shawn és a férfi, névszerint Cortez közti hasonlóságon, de ott volt azaz 5. kép.
Egy fiatal lányt ábrázolt, bár nagyjából tényleg csak ennyit tudtam megállapítani. Hogy miért?
Azért mert a kép televolt karomnyomokkal, amelyek direkt fedték a lány kilétét.-Serena.-ragadta meg a karom Derek.
-Ne várassuk meg őket.-
-Megyek.-Vetettem még egy pillantást az utolsó képre, majd Derekkel a többiek után indultam, akik megálltak egy nagy ajtó előtt.
-Már várnak rátok.-ismételte a lány.
-Köszönjük.-mondta Derek, majd felénk fordult.-Akkor harapjunk a közepébe..-Ezzel a lendülettel kinyototta a ajtót és egy hatalmas terem tárult a szemünk elé.
-Gyertek.-suttogta.
Lassan, bizonytalan léptekkel indultunk előre, közben én bámészkodtam.
YOU ARE READING
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampireBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...