Ha a sors is úgy akarja

1.7K 132 54
                                    

Shawn Szemszöge:

-Végül is, akár vámpír, akár nem ugyanolyan veszélyt jelent.-mosolygott James. De ha engednék a csábításnak és megharapná, végre megérezhetném a vére ízét ami már oly' rég csápít.-majd nyelt egy nagyot.
-Meg ne próbáld.-mondtam ökölbe szorult kézzel.

James farkasszemet nézett velem és kuncogni kezdett. Arra eszméltem fel, hogy a szemfogait Serena nyakába mélyeszti.

-Áhh.-hangzott egy fájdalommal teli kiáltás.

Serena kiszabadult James szorításából, Klaus pedig nem tétlenkedett, egy hatalmas kő falat húzott közénk.

-Serena.-rohantam oda hozzá.

A teste megfeszült és látszott rajta, hogy rettentően nagy fájdalmai vannak.

-Sajnálom.-térdeltem mellé.
-Siessetek.-kiabált Morgana.

Karjaimba vettem és elindultam a híd felé, a többiek már mind a túloldalon voltak.
A hátam mögött hatalmas robajjal tört szét a fal.

-Shawn, igyekezz.-kiabálták.

Rettentően ideges voltam így is, ezek a szavak pedig még rátettek egy lapáttal.
Éppen félúton jártam, amikor a lábaim alatt megremegett a híd.

-Nee.-suttogtam, mert tudtam mi történik.

A híd rettentően imbolygott, míg végül zuhanni kezdtem a semmibe.
Szerencsére Serenának volt annyi lélekjelenléte, hogy elkapjon egy kötelet és megfogja a kezem.

-Foglak, Shawn.-mondta a fájdalomtól szenvedve.
-Serena, Sajnálom.-
-Mégis mit?-

Tudnia kell az igazat, muszáj. Gyerünk Shawn, szedd össze magad. Talán most látod utoljára.

-Én szeretlek...teljes szívemből.-

Lenézett rám. Arca meggyötört volt, amit jelen pillanatban nem is csodálok. De szemében megcsillant valami.

Bárcsak úgy mondhattam volna el neki, hogy a stabil talajon állunk. A kötél bomlani kezdett, mégpedig elég gyorsan.

-Serena, nem bír el mind a kettőnket.-mondtam fájdalommal teli hangon.
-De igen, igenis elbír.-szorította össze a szemét.
-Sajnálom.-engedni kezdtem szorításomból mire egy szúrós pillantást intézett felém.
-Shawn elne engedd a kezem. Megértetted? Kérlek, ne tedd ezt velem. Nélküled egy senki vagyok, meghalok ha nem vagy velem. Kérlek.-mondta könnyes szemmel.

Ha a kötél elszakad mind a ketten lezuhanunk, azt pedig nem hagyhatom.

-Szeretlek Manó.-mondtam könnybe lábadt szemmekkel, majd elengedtem a kezét.

Teljes erejéből szorított, de nem tudott megtartani és zuhanni kezdtem a mélybe.

-Shawn.-kiabált sírva.

Sosem felejtem el ezt a pillanatot amikor kétségbeesetten próbál elkapni, de nem jár sikerrel.

Mintha egy feneketlen lyukban lennék...de végül hatalmas fajdalommal járt az igaz, belezuhantam a jéghideg vízbe.

Egész végig Serena járt az eszemben, a víz pedig csak magával sodort.

Szerencsémre rengeteg faág és egyéb volt a vizen így megkapaszkodtam egyben.
A testemet átjárta a hideg, de végül autók motorjának hangjára figyeltem fel.

A folyó bevitt a városba, az emberek csak bámultak, nem tudtak mihez kezdjenek.

Végül megpillantottam a láthatáron egy csónakot.

-Fogja meg a kezem.-mondta egy férfi.

Sikeresen elkaptam a kezét és behúzott a csónakba. Rám terített 2 plédet és azonnal kievezett a partra.

-Jól van?-
-Én...igen.-
-Bevigyem a kórházba?-
-Nem köszönöm.-
-Gyere fiú.-állt fel.
-Hova?-
-Hazaviszlek, a feleségem mindig meleg teával vár otthon.

Bólintottam, kikötötte az úszóházhoz a csónakot majd beszálltunk a kocsiba.

60-as éveiben járó férfi volt, de jól tartotta magát.

A házuk a város szélén volt, a felesége is épp olyan kedves volt mint ő. Kaptam száraz ruhát, meleg teát és ételt.
Másnap miutan megköszöntem nekik mindent, útnak indultam, hisz Serena biztosan azt hiszi halott vagyok.

Miután sikerült vadásznom, újjult erővel szereztem egy kocsit és egyből Green Dale-be indultam.

-Serena...élek. Te tartottál életben. Szeretlek és ha a sors is úgy akarja, újra együtt leszünk.-

Vajon Jake elcsavarta már a fejét teljesen?

Egész végig ezen járt az eszem. Mikor megérkeztem a városba ideges lettem. A házuk elött láttam 2 kocsit, ekkor már tudtam, hogy itt vannak. Égett a konyhában a villany, de elsőnek Serenával kell beszélnem.
Így felmásztam az erkélyre, és megpróbáltam bejutni a szobába, a hó pedig szakadni kezdett.

Nagyon sajnálom😲💕💕
Késtem...7 percet kb😳😜😔

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora