Blokkolás..

1.9K 140 21
                                    

A nappali felé menet eszembe jutott Jake...
Igen, ami őt illeti, ezalatt a pár nap alatt nem igazán hagyott nyugtot nekem.
Nagyon rossz érzésem van vele kapcsolatban...

A nappaliba érve Brandon szúrós tekintete fogadott, majd Morgana is megjelent.

-Most, hogy mindenki itt van, elmondjuk a tervet.-kezdte.
-A vihar nemsokára csillapodni kezd, nagyjából 2-3 napunk lehet még.-állt fel Klaus.
-Nincs egyéb dolgunk, mint kipihenni magunkat, hisz az út is hosszú lesz és azt sem tudjuk, Elizabeth tartogat-e meglepetéseket a számunkra.-nézett fel Katherine.
-Az utat kocsival tesszük meg, minél gyorsabban érünk Green Dale-be annál jobb.-
-Morgana, én tudok kocsit szerezni.-mondta Adam.
-Rendben, akkor a kocsi pipa. Nagy valószínűséggel amikor szemtől szemben állunk az ellenséggel nem lesz könnyű dolgunk, hisz Elizabeth az összes erejét beveti majd ellenünk.-majd Morgana tekintete rám irányult.

Kissé ideges lettem ettől, de utána elis vette rólam tekintetét.

-Mind tudtok már mindent amire szükségetek lesz. Remélem a Mindenki mindenkiért, mindenki egyért elv érvényesül majd a harcmezőn.-mondta Klaus, majd Jakere nézett.

A srác bólintott, majd mosolyogva rám nézett.

-Mindenki pihenjen, de ha úgy érzitek, hogy még valamiben fejlesztésre szorultok, akkor szóljatok.-nézett rám Morgana.
-Na és..a blokkolást azt..-
-Nem felejtettem el. Sam és Derek. Kérlek 10 perc múlva legyetek megint itt.-

Mind bólintottak, mindenki ment a dolgára, én pedig kimentem a konyhába.
Éppen a teához a filtert áztattam, amikor valaki megfogta a derekam.

Mosolyogva megfordultam, de akkor egy nem várt személlyel találtam szembe magam.

-Azonnal eressz el.-löktem el magamtól.
-Jól van, nyugi.-mosolygott, majd mellém lépett.
-Jake...hagyj békén.-
-Most éppen csak itt állok melletted.-
-De az elöbb nem ezt csináltad.-
-Ugyan...Serena. Mikor vallod már be, hogy bejövök neked?-
-Mivan??-
-Látom a szemedben.-
-Ez nem igaz. Irtózom tőled.-
-Ahan..-mosolygott.-Akkor csak picikét, de akkor is bejövök neked.-
-Jake szállj le rólam. Jegyben járok ha nem tűnt volna fel.-majd ottakartam hagyni, de megragadta a kezem.
-Tudom, hogy eljegyeztek. De azt is tudom, hogy bejövök neked.-majd ajkait hirtelen az enyémre tapasztotta.

Ellöktem magamtól, majd felszaladtam az emeletre.

Bementem a fürdőbe, majd megmostam hideg vízzel az arcom.
Nem kellett volna hagynom, hogy Jake megcsókoljon...

Miután kicsit lenyugodtam lementem a nappaliba, ahol ott volt Sam, Derek, Morgana és Klaus.

-Na tehát..mint azt már tudjátok Serenának van egy úgynevezett blokkolási képessége, ami feltételezésem szerint, minden különleges képességet kikapcsol.-
-Ez érdekes..-mondta Derek.
-És..mit akarunk most csinálni?-
-Van valaki a vámpírok között akin kitudjuk ezt próbálni, vagy esetleg a farkasoknál is olyan aki nagyobb erővel rendelkezik?-kérdezte Morgana.
-Paul a nagy erejével, Nikki a tárgy mozgatással...és én a gondolatolvasással.-
-A farkasoknál Jakenek van nagyobb ereje mint mindannyiunknak.-
-Kalus, kérlek hívd ide Nikkit és Jaket. És Shawn és Brandon is kell.-

Klaus bólintott, majd már elis ment.

-Shawn és Brandon?-néztem értetlenül.
-Ha először olyanokkal kezdjük akik nagyon közel állnak hozzád, hátha jobban megy.-
-Áhh ..értem.-

Pár perc múlva megérkezett az a 4 ember, Morgana pedig vázolta a helyzetet.

-Tehát Nikki, ezt a kést, ami az asztalon van, felkell emelned és megkell sebezned Brandont.-
-Oké.-
-Serena, te pedig koncentrálj és próbáld megakadályozni ezt az egészet, hogy a bátyádnak ne essen baja.-

🌸🌸🌸🌸
Nagyon tetszik ez a virág😍😍

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Where stories live. Discover now