Mikor én is csatlakoztam volna, hatalmas fájdalmat éreztem a tarkómon, majd elsötétült elöttem minden.
Farkas nyüszítés, fájdalommal teli kiabálás.
-Serenaa.-guggolt mellém Paul.
-Megyek.-térdeltem fel.Válaszra nem volt ideje, mivel James letámadta. A fejem iszonyatosan fájt...csak jöjjek rá, hogy ki ütött le.
Feltápászkodtam, majd megéreztem a hóban valami kicsi és kemény dolgot.
Kis ásás után megtaláltam a legféltettebb kincsemet, amit egyszerűen eldobtam.Igen, a gyűrűm volt az, amit egyből az ujjamra csúsztattam.
Hirtelen James a hátam mögött termedt és körmeit a nyakamon éreztem.
-Helló cicám..-
-Szemét..-
-Látom kinyílt a csípád.-hajolt a fülemhez.
-Ki ám.-mondtam, és egy gyors mozdulattal kiszabadultam szorításából.A nyakam megsérült, lett rajta egy kis vágás, de egyáltalán nem volt komoly.
James nem tétlenkedett sokáig, egyből nekem támadt.
Ingerült volt és magabiztos, ennek köszönhetően bírtam el vele.
Leterítettem a földre, majd a nyakára léptem és fejét a hóba nyomtam.-Na ez hogy tetszik?? Nem ismerős a helyzet véletlenül?-kérdeztem már fekete szemekkel.
Kezeit a lábamra tette, és elmosolyodott.
Nagy dübögésre és hörgésre lettem figyelmes. Tekintetemet felkaltam, de későn.A halfejű kitárta hatalmas kezét, megfogta a lábam és lendített egyet.
Több métert repültem a levegőben, végül pedig kissé puhára érkeztem.-Sajnálom.-szálltam le Shawnról.
-Sem..-majd a tekintete a kezemen ragadt.-A gyűrű..-
-Megvan.-mélyen a szemébe néztem, amikor James nevetése megzavart minket.A farkasok nagy része a fehér, négy kezűvel volt elfoglalva, a vámpírok pedig a másik szörnnyel és Felixékkel.
-Elintézem.-mondta Shawn, és előre lépett.
-Ohh...most éppen hőst játszol??-mosolygott James.-Nem rég megakartad ölni szegény lányt.-Shawn arca ellágyult és szomorúba váltott, ami Jamesnek is feltűnt.
-Ohh egyem meg a sziveteket.-csapta össze tenyerét.-Csak nem szakítottatok??-
-Ebből elég.-mondta Shawn, majd nekiesett Jamesnek.Épp csatlakozni akartam hozzá, amikor ugyanis Morgana értem kiáltott.
A halfejű csak tombolt és tombolt.Egyből rohanni kezdtem feléjük, de ekkor Sofi repült el elöttem. Nagyot csapódott a sziklának, de próbált felállni.
-Sofii.-
•Jól vagyok. Menj.-mondta.Rá, majd Morganaékra néztem.
Morgana karja vérzett, Klaus és Katherine pedig akárhogy próbálták ártalmatlanítani azt a roh*dékot, sehogy sem sikerült.•Menj már..-erősködött Sofi.
Nehezemre esett, de otthagytam őt és odamentem a többiekhez.
Megragadtam a szörny kezét, aki felém fordította tekintetét.Nagyot lendített a szabadon lévő végtagjával, minek hatására Klaus és Katherine a földön kötött ki.
Elkaptam a másik kezét is, így tehetetlenül próbált hadonászni.
Nyakát felém nyújtogatta, fogait pedig csattogtatta.
A rothadó fogai szemem elé tárultak, azt hittem elájulok a szagtól.Az egyik pillanatban, amikor engedtem a szorításomból, kiszabadította a kezét és megragadta a sérült karomat.
Felkiáltottam, de gyorsan összeszedtem magam.
YOU ARE READING
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampireBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...