Visszatekintés a múltba

1.6K 129 13
                                    

-Tudod Serena..-nézett rám.-A sebhelyek olyanok, mint a csatában szerzett sérülések, a maguk módján gyönyörűek. Megmutatják min mentél keresztül és milyen erősen kerültél ki belőlük.-
-Köszönöm.-mondtam és a szemébe néztem.
-Ugyan.-
-Adam...hogyan halt...meg a testvéred?-

Adam mély levegőt vett és a padlóra nézett.

-17 éves voltam, a hugom pedig 14. 1959. Március 18-át írtunk aznap, amikor az életünk fenekestül felfordult.
Apánk szívbetegségben halt meg 8 évvel azelött. Anyánk próbált nekünk felejthetetlen gyerekkort csinálni. Folyamatosan dolgozott és mindent megadott, amit csak tudott. Ám 18-a este hazafelé menet, lelőtték. 1 utcányira volt ez a házunktól, így tudtam, hogy baj van. A hugom lelkére kötöttem, higy nem jön utánam, de mint késöbb kiderült, nem tudott a fenekén maradni. Az eső szakadt amikor kiléptem a lakásból, 1 utcányira az eggyik sikátorban megtaláltam édesanyám holttestét. Minden értékét elvették. A hátam mögül halk sikoly hallatszódott, és megláttam a hugomat. 2 fekete kabátos férfit láttam, az egyik kezében egy pisztoly volt, a másik pedig kést szorított a hugom nyakához. Ekkor egy férfi, aki Derek volt megtámadta őket. Valamiért megbíztam benne, elvitt minket egy távoli városba, ahol találkoztam Elizabethhel és a bátyjaival. Megtudtam róluk mindent, és felajánlotta, hogy csatlakozhatunk hozzájuk. Persze igent mondtunk, mert nem volt ami visszatartson. Azt hittük végre nyugodt életünk lesz, hát 1 hétig tartott. William szemet vetett a hugomra, amit Elizabeth nem nézett jó szemmel. Így úgy döntött, elteszi őt láb alól. Tudni kell róla, hogy nem tűri, ha a bátyjai boldogabbak nála. Egyik éjszaka a csatlósaival megveretett és kivittek az udvarra.
A hugom ott feküdt mellette. William tehetetlenül állt és nem tett semmit. Elizebeth megragadta a hugom nyakát és a levegőbe emelte. Elijah egy tálat tartott neki, amibe belemártotta körmeit, aztán belemélyesztette a hugom lábába. Ekkor megjelent Derek és megtámadta Elizabethet. Nagy nehezen sikerült kiszabadulnunk a karmai közül és mentünk, amerre tudtunk. A hugom állapota egyre csak romlott és észrevettük a vonalat...
Nem tudtunk segíteni rajta, őt is elvesztettem. Derek és Én úgy döntöttünk minél távolabb kerülünk Elizabethtől, annál jobb. Így kerültünk Green Dale-be...igen most biztosan azt kérdezed miért pont oda..amikor onnan indult az egész. A válasz pedig az, mert Elizabeth utálja azt a helyet. Elvileg megfogadta, hogy soha többet nem teszi a lábát arra a földre, de miattad ezt is képes megszegni. Sosem félt még úgy semmitől mint tőled. Abban az időben már megvolt a jóslata. Dereknél és nálam senki nem ismeri őt jobban.-
-Én..sajnálom. Ez borzalmas..-
-Minden vágyam bosszút állni, azon aki a hugom halálát okozta.-
-Ha minden terv szerint megy...megis fogjuk tenni.-

Adam bíztatóan rám nézett, majd újra a földre.

Ez csak egy rövidke betekintő volt Adam múltjába.🌸

Vér, Szerelem & Halál (S.M.) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang