Beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Adam, kérdezhetek valamit?-
-Igen.-
-Nikkivel együtt vagytok igaz?-
-Fején találtad a szöget.-
-Nagyon nem bír engem.-
-Nem mondanám, hogy nem bír. Csak Ő ilyen.-
-Értem.-Kb.5 perce mehettünk.
-Egy sarokkal arrébb állj majd meg.-mondta Peter.
-Rendben.-
-5 perc, rendben?-
-Csak?-
-Nem tudhatjuk, hogy Elizabeth emberei merre vannak. Együtt erősebbek vagyunk. Sietnünk kell.-
-Értem.-Nemsokra rá megálltunk én pedig hazamentem.
Belépve a házba Brandon a konyhában volt Apával.-Sziasztok.-
-Szia. Milyen napod volt?-
-Jó.-
-Minden rendben?-
-Persze. Ott aludhatok az egyik barátomnál?-
-De hát, hétköznap van.-
-Kérlek apa.-
-Rendben.-
-Köszönöm.-majd felszaladtam a szobámba.Miutan becsuktam az ajtót sírni kezdtem...nem akarom elhinni, hogy ez velem történik.
Összeszedtem a ruháim nagy részét egy utazótáskába és körbenéztem a szobámban.
Felvettem a táskámat, majd megláttam az asztalomon, 3 képet. Az egyik a bátyámmal készült, a másik a szüleimmel, a 3. pedig a lányokkal és a srácokkal. Elraktam őket a táskámba és elindultam lefelé. Letöröltem a könnyeimet és próbáltam mosolyogni.-Hát, akkor elmentem.-álltam meg az ajtóban.
-Rendben. Holnap találkozunk.-mosolygott Apa.Legszivesebben elmondtam volna neki, hogy nem, nem fogunk találkozni kitudja mennyi ideig. De...csak magamba folytottam.
Lehajítottam a táskámat és odarohantam apához, majd megöleltem. Ekkor már ismét sírtam.
-Serena, mi a baj?-majd letörölte a könnyeimet.
-Semmi, csak soha nem akarlak titeket elveszíteni. Nagyon, nagyon fontosak vagytok nekem. Ezt sohase felejtsétek.-majd megöleltem Brandont is.
-Mi is nagyon szeretünk téged.-mosolygott Brandon.
-De holnap már újra találkozunk.-mosolygott apa is.
-Igen...persze. Na jó, mostmár tényleg megyek. Nagyon szeretlek titeket.-majd mégegyszer szorosan megöleltem őket.
-Légy jó.-
-Elvigyelek?-
-Nem köszi, sétálok. Sziasztok.-
-Serena.-szólt utánam Apám.-Csak annyit...,hogy szeretlek.-Adtam egy puszit az arcára és olyan gyorsan hagytam ott a házat, amennyire csak tudtam.
Zokogva az autó felé mentem.
Pedig már majdnem minden tökéletes volt az életemben. Erre? Nem fogom kibírni nélkülük...a szívem szakad meg, főleg a bátyám miatt.
Beszálltam a kocsiba és letöröltem a könnyeimet.
-Mehetünk?-fordultak hátra mind a ketten.
-Igen..-
-Rendben.-
-Kaphatnék még 10 percet?-
-Merre menjek?-fordult hátra Adam.
-A parkba.-A park felé vettük az irányt, mivel Sofi és Theo a fiúkkal együtt kutyát sétáltatnak. Engem is hívtak, de nemet kellett mondanom.
Kiszálltam a kocsiból és megláttam őket, amint hócsatáznak.
-Sziasztok.-
-Serenaa.-Majd hirtelen gyorsasággal elkezdtek dobálni.
-Elég. Elég.-nevettem el magam.
-Hogy-hogy erre?-
-Csak, azt szeretném mondani, hogy nagyon köszönök nektek mindent. Nagyon sokat segítettetek és kitartottatok mellettem. Nagyon szeretlek titeket.-
-Ohh, mi is téged.-Egy hatalmas baráti ölelést tartottunk, és megint bekönnyeztem.
-Na megyek. Sok dolgom van még.-
-Rendben, holnap talizunk.-
-Aztán készülj fel, mert még a pólód alatt is hógolyó darabok lesznek.-
-Ahan..persze.-mosolyogtam.Mióta barátok lettünk egyszer se mondtam el ezt nekik, így itt volt az ideje. Fogalmam sincs, mikor találkozok velük legközelebb.
Beszálltam a kocsiba és az erdő felé vettük az irányt. Az ablakon kifelé bámulva sírtam sírtam és sírtam.
Eddigi életem talán legrosszabb napja ez, pedig dúskálok a rossz napokban.
Mostmár csak annyit remélek, hogy ők így nem kerülnek bajba miattam.
Mindent megtennék azért, hogy őket, mindannyiukat biztonságban tudjam.
Sajnálom, ez most rövidebb lett.😊
Egy nagy mérföldkőhöz érkeztünk Serena életében.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampirBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...