Sziasztok! Most nem részt hoztam, de már készül és holnap este fel is rakom.😊
Sok mindent köszönhetek nektek.❤
Így arra jutottam, hogy ideje bemutatkoznom.
Néhány komment annyira megérint...és itt az ideje.Tehát, 13-án leszek 16 éves. Nevelőapám van, aki már 1 és fél éves korom óta nevel. Nagyon szeretem, mintha az igazi lenne. Van 2 kistestvérem, akiket mindennél jobban imádok. Bár a 9 éves hugom, nagyrészt az agyamra megy, de nem tudnék nélküle élni.
Ebből egy átlagos családnak tűnünk...de sajnos nem így van.2012-ben kezdődött minden, kiskorom óta duci vagyok, ami még most is sajnos így van.
Tehát egy családi problémával kezdődött, anyum és az anyukája között ami nagy nehezen megoldódott, de ők nem beszéltek azóta.
2012 nyarán volt apumnak egy balesete. Megsérült a lába és majdnem elvesztettem...
Ennek a következménye, mind pénzügyileg, mind érzelmileg stb még most is kihat ránk, mindannyiunkra.
2013-ban majdnem meghalt Anyukám is, úgyhogy ...
Felnem tudom fogni, hogy 1 éven belül majdnem mind a két szülőmet elveszthettem volna.Anyával sokat veszekszünk, de nagyon szeretem őt. Tudom, hogy rengeteget szenvedett ezalatt az 5 év alatt, meg gyerekként.
1 hónapja elköltöztünk mamához. 5 év után próbálunk összecsiszolódni, de most is vannak óriási problémák.
Az érzés...amikor látod sírni az egyik számodra legfontosabb személyt...Anyukádat, akinek nem tudsz segíteni. Borzalmas érzés...és egyre többször van benne részem.
Senki sincsen mellette...én pedig 15 évesen nem szólhatok bele ilyen dolgokba..tehetetlen vagyok.Én csak azt szeretném, ha végre minden megoldódnak és végre egy nagy boldog család lennénk.
Ez a legfőbb vágyam, folyamatosan boldognak látni Anyát, az öcsémet és a hugomat.2 hete, csupán véletlen szereztem tudomást arról, hogy a családunk egyik nagyon közeli barátja, akit már születésem óta ismerek, majdnem meghalt. 5 percen múlott az élete, szívrohama volt.
Egészségügyben tanulok, szóval átérzem a helyzet súlyát. Azaz idő, amíg műtötték és nem tudtam vele beszélni, maga volt a pokol.De mostmár jól van..és erősödik❤❤
Ez lennék én...nem valami szépség...phuff...😄
Sokat szenvedtem az elmúlt 5 évben...nagyon sokat. Sose tudtam hogyan vezessem le a dühömet, fájdalmamat...így sajnos a borotvapengéhez nyúltam.
Ha már nagyon elviselhetetlen volt a helyzet, muszáj volt...úgy éreztem nem tudok mást tenni.
Sokszor gondoltam öngyilkosságra...bevallom. De otthagyni a családomat...akiket mindennél jobban szeretek. Ők tartanak engem még mindig életben.
Sokszor vágtam magam...utána persze áldottam magam, amikor takargatnom kellett a sebeket.
A barátnőim lassan rájöttek a suliban, megígértették velem, hogy soha többet nem csinálom.
De kellett valami...így hát továbbra is ártottam magamnak...de máshogy.
Többször mentem már a sebészetre zúzódásokkal...igen most azt hiszitek nem vagyok normális...tudom.
De sajnos ez az igazság..senkinek sem kívánok ilyen pokoli 5 évet.
De...ahogy középsulis lettem...leszoktam ezekről..ha dühös vagyok, vagy már nem birom tovább még mindig gondolok a pengére...de nem teszem meg.
Soha többet nem akarom csinálni, mert rájöttem, nem megoldás.
Utoljára 5 hónapja volt a kezemben penge, ezzel a céllal. De akkor annyira durva volt a helyzet, hogy a nyoma megmaradt. Van egy bemélyedés a csuklóm belső felén.
Akkor nyár elején összejött minden..a legjobb barátnőm "felmondott" családi problémák ....stb.
Szóval..ezekről leszoktam..és inkább ha tehetem énekelek..ami lenyugtat, emellett sírok...
Az írás pedig egy rettentően nagy boldogság forrás számomra..imádom csinálni. Ilyenkor minden gondom elszáll és csak én vagyok, a szereplőim és a sztorim.
Hát...remélem azért nem ijesztettelek el titeket, az igazsággal...de jó ezt kiadni.😊
Köszönök nektek, mindent!!!❤
VOUS LISEZ
Vér, Szerelem & Halál (S.M.)
VampireBefejezett A történet a 17 éves Serena Freese-ről szól. 8 éves kora óta több mint 6 országban és 39 városban élt már. Az anyja író, az apja egy alkoholista történész, a bátyja pedig kemény motoros. Ám egy nap szülei úgy döntöttek, hogy egy kisváros...